Zakup i wdrożenie ewidencji czasu pracy oraz elektronicznego systemu archiwum wraz z zakupem sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i szkoleniem pracowników

Publication date 2014-08-01
End date 2014-08-12 09:00:00
Instytucja Szpital Mrągowski im. Michała Kajki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Mrągowo
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 258384 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 480000008, 489000007, 805330009, 805331000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i wdrożenie ewidencji czasu pracy oraz elektronicznego systemu archiwum wraz z zakupem sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i szkoleniem pracowników - realizowany w ramach projektu pn. Poprawa jakości i dostępności usług medycznych poprzez unowocześnienie systemu informatycznego Szpitala Powiatowego im. Michała Kajki w Mrągowie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 (działanie 7.2. Promocja i ułatwienie dostępu do usług teleinformatycznych).
2. Opis części zamówienia: Pakiety Nr 1 - 2.
a) dopuszcza się składanie ofert częściowych zgodnie z wyznaczonymi pakietami. Każdy z pakietów musi posiadać wszystkie pozycje asortymentowe. Wyjątek stanowią Pakiet nr 1 oraz Pakiet nr 2.
b) oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w punkcie a) zostaną odrzucone;
c) Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części niniejszego zamówienia.
Pakiet nr 1 obejmuje: Dostawę, instalację, konfigurację oprogramowania do Archiwum Szpitalnego oraz sprzętu serwerowego.

Pakiet Nr 2 obejmuje: Dostawę, instalację, konfigurację oprogramowania do tworzenia grafików pracy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Mrągowski im. Michała Kajki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ulica ul. Wolności 12
Nr domu 12
Miejscowosc Mrągowo
Kod poczt 11-700
Wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Tel 89 7412127
Fax 89 7412127
Internet www.szpital-mragowo.pl
Regon 51093834900000
E mail zaopatrzenie@szpital-mragowo.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 25/09/2014
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1, pkt 1 ustawy Pzp. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wykaz wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w SIWZ
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1, pkt 1 ustawy Pzp. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wykaz wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w SIWZ
Potencjal Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1, pkt 1 ustawy Pzp. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wykaz wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w SIWZ
Zdolne Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1, pkt 1 ustawy Pzp. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wykaz wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w SIWZ
Sytuacja Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1, pkt 1 ustawy Pzp. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wykaz wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Dla Pakietu nr 1 i 2: 3.1. Zaświadczenie podmiotu uprawionego do kontroli potwierdzające, że oferowane oprogramowanie zostało stworzone przez podmiot posiadający certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny w zakresie projektowania i wykonywania systemów informatycznych 3.2. Zaświadczenie podmiotu uprawionego do kontroli potwierdzające, że oferowane oprogramowanie będzie wdrożone i serwisowane przez podmiot posiadający certyfikat ISO 9001:2000 lub inny równoważny w zakresie odpowiednio wdrażania/serwisu systemów informatycznych
Inne dokumenty Oprócz wymienionych powyżej dokumentów do składanej oferty należy dołączyć: 1)Wypełniony i podpisany Formularz asort - cenowy stanowiący załącznik nr 1A i 1B. 2)Wypełniony i podpisany druk oferty - stanowiący załącznik nr 2 Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub budzić będzie wątpliwości, co do jej prawdziwości. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust 1 i 3 ustawy Pzp: 1) zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy skutkująca sukcesją generalną 2) zmiany wynikające z powstania niezamierzonych niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty lub SIWZ, 3) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wptyw na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej i faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożnością realizacji przedmiotu umowy. Powyższe zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem
Kryt cena A
Spec www www.szpital-mragowo.pl
Spec war Szpital Mrągowski im. Michała Kajki Sp. z o.o., ul. Wolności 12, 11-700 Mrągowo
Data skl 12/08/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Szpital Mrągowski im. Michała Kajki Sp. z o.o., ul. Wolności 12, 11-700 Mrągowo, Sekcja zaopatrzenia i zamówień publicznych (pokój nr 205)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)