Dostawa żaluzji pionowych i poziomych oraz rolet wewnętrznych i zewnętrznych wraz z montażem
Publication date | 2014-08-01 |
End date | 2014-08-12 10:30:00 |
Instytucja | Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych |
Miejscowość | Katowice |
Województwo | śląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 258526 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 395154009 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem żaluzji pionowych, poziomych, rolet wewnętrznych oraz zewnętrznych w obiektach Uniwersytetu Śląskiego, zlokalizowanych w Katowicach, Sosnowcu, Chorzowie oraz Cieszynie. 2) Dostarczone artykuły winny być fabrycznie nowe, bez uszkodzeń i wad fabrycznych oraz winny pochodzić z bieżącej produkcji. 3) Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego przez okres 18 miesięcy od daty zawarcia umowy; dostawy będą realizowane na podstawie zamówień w terminie do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 4) W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia następujących czynności: a) wykonanie koniecznych pomiarów w miejscu montażu żaluzji lub rolet, b) określenie wyboru materiału oraz kolorystyki zgodnie z ofertą, c) dokonanie wyceny zamówienia, d) dostarczenie i zamontowanie żaluzji lub rolet w miejscu wykonania pomiaru w terminie do 7 dni roboczych od daty zamówienia. 5) Wymagany okres gwarancji na zamontowane materiały, urządzenia, części, itp. - 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania protokołu odbioru. 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2A i 2B do SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych |
Ulica | ul. Bankowa 12 |
Nr domu | 12 |
Miejscowosc | Katowice |
Kod poczt | 40-007 |
Wojewodztwo | śląskie |
Tel | 32 3592048 |
Fax | 32 3592048 |
Internet | www.us.edu.pl |
E mail | dzp-l@us.edu.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Uczelnia publiczna |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 18 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ. |
Wiedza | Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ. |
Potencjal | Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ. |
Zdolne | Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ. |
Sytuacja | Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw |
1) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające parametry oferowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 2A do SIWZ. Oświadczenie winno zawierać co najmniej informację o składzie, gramaturze i stopniu UV materiału. Uwaga: Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w sposób obiektywny z poszanowaniem zasad ustawowych w tym zasady nieutrudniania uczciwej konkurencji. Wskazując w załączniku nr 2A do SIWZ wymagane parametry dopuścił tolerancję od podanych wartości. Niemniej jednak w celu umożliwienia Zamawiającemu jednoznacznej oceny jakie materiały zostały zaoferowane, Wykonawca powinien w ofercie podać parametry oferowanych materiałów w sposób skonkretyzowany tj. na poziomie stałym (constans), mieszczące się w granicach tolerancji. Oferowane parametry nie powinny być podane w formie np. tolerancji, zakresów od .. do..., min., max. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane materiały posiadają dokument potwierdzający ich niepalność, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 2A do SIWZ, wydany przez podmiot uprawniony. Forma dokumentów: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. |
Inne dokumenty | Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. W przypadku, kiedy osoba składająca w imieniu Wykonawcy ofertę, nie jest osobą uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i złożenia oferty w postępowaniu na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru (np. prowadzonego przez sąd rejestru handlowego, rejestru spółdzielni lub rejestru przedsiębiorstw państwowych albo odpisu z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), wraz z ofertą powinno zostać złożone stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby/ób wystawione przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy |
1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wyłącznie w przypadku: 1) konieczności zmiany terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy, np. siła wyższa; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty; 2) konieczności zmiany terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 3) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom; z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia; 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 5) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty, określonej w §4 ust. 1 wzoru umowy, 6) zakończenia serii produkcyjnej danego artykułu oraz rozpoczęcia produkcji artykułu o takich samych lub lepszych parametrach od opisanych w dokumentacji postępowania DZP.381.62.2014.DW, 7) w sytuacji zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron. |
Kryt cena | A |
Spec www | http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy |
Spec war | Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice III p., pokój 69 |
Data skl | 12/08/2014 |
Godz skl | 10:30 |
Miejsce | Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice III p., pokój 69 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |