Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Powiat Opolski
|
Ulica |
ul. 1 Maja 29
|
Nr domu |
29
|
Miejscowosc |
Opole
|
Kod poczt |
45-068
|
Wojewodztwo |
opolskie
|
Tel |
77 54 15 101
|
Fax |
77 54 15 103
|
Internet |
www.powiatopolski.pl
|
Regon |
53141258500000
|
E mail |
hsiuta@powiatopolski.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
15/10/2014
|
Wadium |
Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 1400,00 zł. Termin ważności wadium musi obejmować pełny okres związania ofertą.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali jako główny Wykonawca:
a) co najmniej 2 zamówienia o charakterze podobnym, polegające na założeniu ewidencji budynków i lokali jako bazy obiektowej (dotyczy części opisowej i kartograficznej ewidencji gruntów i budynków) z podaniem ilości jednostek opracowanych, daty wykonania i odbioru, ich wartości oraz potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie i w ustalonym terminie. Wartość jednej ze zrealizowanych prac nie powinna być mniejsza niż 60 000,00 PLN;
b) co najmniej 1 zamówienie polegające na migracji danych ewidencji gruntów i budynków do struktury modelu danych określonych w oprogramowaniu do prowadzenia ewidencji gruntów i budynków Kataster OnLine (standard oprogramowania funkcjonujący w Wydziale Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego w Opolu) z podaniem ilości jednostek opracowanych, daty wykonania i odbioru, ich wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace zostały wykonane należycie i w ustalonym terminie;
c) co najmniej 1 zamówienie o charakterze podobnym do założenia bazy danych zgodnych z BDOT500 i GESUT zgodnie z formatem wymiany danych GML z podaniem ilości jednostek opracowanych, daty wykonania i odbioru, ich wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace zostały wykonane należycie i w ustalonym terminie. Wartość jednej ze zrealizowanych prac nie powinna być mniejsza niż 60 000,00PLN.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej.
|
Zdolne |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie odpowiednie do funkcji, jakie zostaną im powierzone przy realizacji niniejszego zamówienia.
Wykonawca przedstawi wraz z ofertą imienny wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich prac, w tym min. 3 osoby posiadające uprawnienia zawodowe w geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2, zgodnie z art. 43 pkt.1) i 3) ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.)
Zgodnie z art. 26 ust 2 b Ustawy PZP Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy, wystąpienia siły wyższej lub działania osób trzecich, a w szczególności gdy: a. zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy; b. wystąpiły zamówienia dodatkowe lub zamienne niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia dot. prac, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia; c. zmianie uległy stawki podatku VAT
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.powiatopolski.pl
|
Spec war |
ze str. internetowej jak wyżej , pod adresem: Powiat Opolski ul. 1 Maja 29, 45-068 Opole - po wcześniejszym zgłoszeniu zapotrzebowania
|
Data skl |
12/08/2014
|
Godz skl |
12:30
|
Miejsce |
Powiat Opolski ul. 1 Maja 29, 45-068 Opole (kancelaria, pok. nr 4)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|