Wykonanie czynności technicznych dotyczących modernizacji ewidencji gruntów i budynków wraz z informatyzacją, integracją i harmonizacją bazy danych GESUT dla obrębu Czarnowąsy - gm. Dobrzeń Wielki

Publication date 2014-08-04
End date 2014-08-12 12:30:00
Instytucja Powiat Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Usługi gromadzenia oraz scalania danych,
  • Usługi analizy danych,
  • Usługi bazy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 168069 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 713543007, 723160003, 723200004, 723140009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie czynności technicznych dotyczących modernizacji istniejącej ewidencji gruntów i budynków wraz z założeniem ewidencji budynków i lokali oraz informatyzacja danych ich integracja i harmonizacja zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie bazy danych dotyczących sieci uzbrojenia terenu dla obrębu Czarnowąsy - gm. Dobrzeń Wielki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Opolski
Ulica ul. 1 Maja 29
Nr domu 29
Miejscowosc Opole
Kod poczt 45-068
Wojewodztwo opolskie
Tel 77 54 15 101
Fax 77 54 15 103
Internet www.powiatopolski.pl
Regon 53141258500000
E mail hsiuta@powiatopolski.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 15/10/2014
Wadium Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 1400,00 zł. Termin ważności wadium musi obejmować pełny okres związania ofertą.
Zaliczka Nie
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali jako główny Wykonawca: a) co najmniej 2 zamówienia o charakterze podobnym, polegające na założeniu ewidencji budynków i lokali jako bazy obiektowej (dotyczy części opisowej i kartograficznej ewidencji gruntów i budynków) z podaniem ilości jednostek opracowanych, daty wykonania i odbioru, ich wartości oraz potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie i w ustalonym terminie. Wartość jednej ze zrealizowanych prac nie powinna być mniejsza niż 60 000,00 PLN; b) co najmniej 1 zamówienie polegające na migracji danych ewidencji gruntów i budynków do struktury modelu danych określonych w oprogramowaniu do prowadzenia ewidencji gruntów i budynków Kataster OnLine (standard oprogramowania funkcjonujący w Wydziale Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego w Opolu) z podaniem ilości jednostek opracowanych, daty wykonania i odbioru, ich wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace zostały wykonane należycie i w ustalonym terminie; c) co najmniej 1 zamówienie o charakterze podobnym do założenia bazy danych zgodnych z BDOT500 i GESUT zgodnie z formatem wymiany danych GML z podaniem ilości jednostek opracowanych, daty wykonania i odbioru, ich wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace zostały wykonane należycie i w ustalonym terminie. Wartość jednej ze zrealizowanych prac nie powinna być mniejsza niż 60 000,00PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie odpowiednie do funkcji, jakie zostaną im powierzone przy realizacji niniejszego zamówienia. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą imienny wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich prac, w tym min. 3 osoby posiadające uprawnienia zawodowe w geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2, zgodnie z art. 43 pkt.1) i 3) ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.) Zgodnie z art. 26 ust 2 b Ustawy PZP Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy, wystąpienia siły wyższej lub działania osób trzecich, a w szczególności gdy: a. zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy; b. wystąpiły zamówienia dodatkowe lub zamienne niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia dot. prac, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia; c. zmianie uległy stawki podatku VAT
Kryt cena A
Spec www www.powiatopolski.pl
Spec war ze str. internetowej jak wyżej , pod adresem: Powiat Opolski ul. 1 Maja 29, 45-068 Opole - po wcześniejszym zgłoszeniu zapotrzebowania
Data skl 12/08/2014
Godz skl 12:30
Miejsce Powiat Opolski ul. 1 Maja 29, 45-068 Opole (kancelaria, pok. nr 4)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)