Dostawa mebli do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.

Publication date 2014-08-04
End date 2014-08-18 09:45:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 259956 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oraz dostarczenie przez Wykonawcę Zamawiającemu mebli i elementów meblowych z przeznaczeniem do pokoi, przedpokoju oraz kuchni mieszkania chronionego położonego w Białymstoku przy ul. Białówny 1/1 oraz Ośrodka Interwencji Kryzysowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, których szczegółowy opis z wyszczególnieniem asortymentu, wymiarów, ilości oraz wymagań ogólnych i opis techniczny został zawarty w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ oraz w wykazie mebli, stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.

2. Wykonawca dostarczy meble, będące przedmiotem niniejszego postępowania, do wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji na terenie miasta Białegostoku przy ul. Białówny 1/1 oraz ul. Włókienniczej 7, jednorazowo, w dni robocze w godzinach od 800 do 1400, jednorazowo, własnym transportem i z rozładunkiem, na własny koszt i ryzyko.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach (rodzajach) zamawianych mebli.

4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu umowy w granicach ok. 20 % z prawem proporcjonalnego zmniejszenia ceny.

5. Rozliczenie z Wykonawcą dokonywane będzie na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie i ilości faktycznie dostarczonych mebli.

6. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) termin płatności: do 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego,

b) nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia,

c) forma i warunki zapłaty - jak we wzorze umowy - załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

d) Wykonawca zobowiązany będzie przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia do:
uzgodnienia z uprawnionymi pracownikami Zamawiającego dokładnej kolorystyki mebli i siedzisk, z zastrzeżeniem prawa wyboru przez Zamawiającego,

uzgodnienia z Zamawiającym szczegółów konstrukcyjnych poszczególnych mebli,
- ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
- określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia,
e) Wymagania stawiane Wykonawcy:
- Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy,
- Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego,
- wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia,

f) Wykonawca udzieli minimum 24 - miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone meble licząc od dnia podpisania protokołu odbioru należycie wykonanej dostawy mebli.

7. Podwykonawstwo:

a) Zamawiający nie zastrzega, że Wykonawca ma obowiązek osobistego wykonania kluczowej części zamówienia..

b) W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

c) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

d) W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku
Ulica ul. Malmeda 8
Nr domu 8
Miejscowosc Białystok
Kod poczt 15-440
Wojewodztwo podlaskie
Tel 0-85 678 31 03
Fax 0-85 678 31 00
Internet http:// www.mopr.bialystok.pl
Regon 00233317700000
E mail moprbia@atlasnet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 15
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (oryginał).
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również nadal wykonywane) co najmniej 2 dostawy mebli, o wartości nie mniejszej niż 7 000,00 zł brutto każda (w ramach jednej umowy), oraz załączy dowody potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (oryginał).
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (oryginał).
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (oryginał).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: a) wypełnionego i podpisanego Formularza oferty z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz Formularza cenowego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) pełnomocnictwa podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna), c) w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, polegającą na: a) zmianie terminu realizacji zamówienia jeżeli jego niedotrzymanie wynika: - z działania siły wyższej, - w związku z wystąpieniem zdarzeń losowych oraz przyczyn technicznych uniemożliwiających zakończenie realizacji części lub całości przedmiotu umowy, - z przyczyn zależnych od Zamawiającego, b) zmianie umowy wynikającej z innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującą brakiem możliwości należytego wykonania umowy lub zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, c) wprowadzeniu podwykonawcy (w sytuacji, gdy wykonawca w ofercie zadeklarował realizację umowy siłami własnymi) lub zmianie podwykonawcy, za wyraźną zgodą Zamawiającego oraz na warunkach określonych w SIWZ, d) zmianie wynagrodzenia w przypadku: - ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, o kwotę wynikającą ze zmiany stawki podatku VAT, - zmiany ilości przedmiotu umowy - wówczas zmniejszenie wynagrodzenia będzie obliczone w oparciu o ceny jednostkowe wymienione w ofercie Wykonawcy, będącej załącznikiem do umowy, z uwzględnieniem ilości rzeczywiście wykonanych dostaw, bez konieczności zachowania formy pisemnej. 2. Wszystkie postanowienia określone w pkt 1 mogą stanowić katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, ale nie stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody, zarówno przez Zamawiającego jak i Wykonawcę. Każda zmiana umowy wprowadzona będzie w trybach i procedurach opisanych w umowie. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b)zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
Kryt cena A
Spec www http:// www.mopr.bialystok.pl
Spec war Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok, woj. podlaskie.
Data skl 18/08/2014
Godz skl 09:45
Miejsce siedziba Zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Bałymstoku, ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok, ul. Malmeda 8, sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)