ZAKUP ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ NOŚNIKÓW DANYCH DO DRUKAREK

Publication date 2014-08-05
End date 2014-08-12 09:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 260296 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301251100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz fabrycznie nowych, nieregenerowanych, nieużywanych, nieuszkodzonych, oryginalnie zapakowanych tonerów do drukarki HP Pro 400 color MPF M475 dn oraz kaset z tonerem do drukarki HP Laser Jet M2727nf dla projektu współfinansowanego przez Unię Europejską pod nazwą WROVASC - Zintegrowane Centrum Medycyny Sercowo-Naczyniowej. 2. Szczegółowy asortyment, ilości oraz minimalne wymagania Zamawiającego określa formularz asortymentowo- cenowy będący Załącznikiem Nr 1.1 do 1.3. do SIWZ.

Opis

Dostawa materiałów biurowych.Szczegółowy asortyment, ilości oraz minimalne wymagania Zamawiającego określa formularz asortymentowo- cenowy będący Załącznikiem Nr 1.1 do SIWZ.Kasety z tonerem do drukarki HP Laser Jet M2727nf. Szczegółowy asortyment, ilości oraz minimalne wymagania Zamawiającego określa formularz asortymentowo- cenowy będący Załącznikiem Nr 1.2 do SIWZ.Tonery do drukarki HP Pro 400 color MPF M475 dn. Szczegółowy asortyment, ilości oraz minimalne wymagania Zamawiającego określa formularz asortymentowo- cenowy będący Załącznikiem Nr 1.3. do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
Ulica ul. H. Kamieńskiego 73a
Nr domu 73a
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 51-124
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 3254375
Fax 071 3270425
Internet www.wssk.wroc.pl
Regon 00097789300000
E mail zp@wssk.wroc.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA, A TAKŻE WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYKAZANIE BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 uPzp; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 uPzp. Wykonawcy muszą złożyć n/w dokumenty i oświadczenia: Lp. BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA DOKUMENTY LUB OŚWIADCZENIA. A. 1. Oświadczenia z art. 24 uPzp - Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o rat. 24 ust. 1 pkt. 2 uPzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B WARUNEK UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU . OŚWIADCZENIE POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKU. 1. Oświadczenia z art. 22 uPzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. C. POTWIERDZENIE, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO Szczegółowego i jednoznaczny opis oferowanego przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.1.- 1.3 - pozwalającego stwierdzić zgodność z opisem przedmiotu zamówienia. DOKUMENTY I/LUB OŚWIADCZENIA. Opisy, np.: karty techniczne produktu/prospekty/informacje producenta zawierające opisy oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnianie parametrów technicznych. W przypadku folderu w języku obcym do oferty należy dołączyć oryginalny folder wraz z ich tłumaczeniem na język polski. Wykonawca przedkłada szczegółowy i jednoznaczny opis oferowanego przedmiotu zamówienia pozwalający stwierdzić zgodność z opisem przedmiotu zamówienia - odpowiednio wypełniony i podpisany załącznik nr 1.1 - 1.3 do SIWZ. W przypadku zaoferowania produktu z katalogu wskazanego przez Zamawiającego, Wykonawca nie jest zobowiązany do składania dokumentów, o których mowa w pkt C2, a jedynie do wskazania nazwy producenta i produktu. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a)pkt 1.A.2 niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) dokument, o którym mowa w pkt a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Punkt 2b stosuje się odpowiednio. 4. Dokument/oświadczenie, o których mowa w pkt 1.A.1-2, pkt 1.C.1 niniejszego rozdziału są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Pozostałe dokumenty należy złożyć w formie oryginału (m.in.: formularz ofertowy, oświadczenie z art. 22 uPzp, informacja dot. przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ). 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Na podstawie art. 144 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy w szczególności następujących aneksów: 1) aneks dotyczący stawki podatku VAT - możliwość dokonania zmiany stawek podatku VAT, w przypadku zmian przepisów podatkowych i celnych w trakcie trwania umowy, 2) aneks dotyczący miejsca dostawy - możliwość zmiany miejsca dostawy ze względów organizacyjnych, 3) zmiana z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego w zakresie możliwości zmiany przedmiotu umowy (ilości, kolorów) dostarczonych tonerów i związana z tym zmiana wynagrodzenia, 4) aneks dotyczący terminu dostawy - możliwość przedłużenia terminu realizacji dostawy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego całości asortymentu.
Kryt cena A
Spec www www.wssk.wroc.pl
Spec war Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu, ul. Kamieńskiego 73A, 51-124 Wrocław, Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, Budynek nr 10
Data skl 12/08/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu, ul. Kamieńskiego 73A, 51-124 Wrocław, Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, Budynek nr 10
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007 - 2013 (projekt pod nazwą WROVASC - Zintegrowane Centrum Medycyny Sercowo-Naczyniowej), Nr umowy POIG.01.01.02-02-001/08-00.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)