Dostawa nowych infokiosków wraz z utrzymanie infokiosków i infopaneli obecnie eksploatowanych oraz dostawą aplikacji do centralnego zarządzania infokioskami i infopanelami.

Publication date 2014-08-05
End date 2014-08-13 09:30:00
Instytucja Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Miejscowość Inowrocław
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Usługi w zakresie rozwijania internetowych lub intranetowych aplikacji klienckich,
  • Usługi zarządzania udogodnieniami komputerowymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 261294 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302311008, 725143004, 503120005, 724210007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest w szczególności:
3.1.1. Dostawa 9 nowych infokiosków (7 sztuk typ 1 oraz 2 sztuk typ 2),
3.1.2. Utrzymanie 17 infopaneli oraz 21 infokiosków (w tym 9 nowych infokiosków objętych dostawą).
3.1.3. Dostawa oprogramowania Digital Signage - licencja player SaaS (17 sztuk) oraz licencja serwer SaaS (1 sztuka),
3.1.4. Modernizacja infrastruktury posiadanych infokiosków i infopaneli,
3.1.5. Utylizacja infokiosków (sztuk 4),
3.1.6. Klawiatury wandaloodporne (sztuk 4),
3.1.7. Przygotowanie materiałów prezentowanych przez system Digital Signage (1 komplet),
3.1.8. Stała opieka serwisowa.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Ulica ul. Mątewska 17
Nr domu 17
Miejscowosc Inowrocław
Kod poczt 88-100
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 052 3592400, 3592416
Fax 052 3592400
Internet http://bip.pupinowroclaw.pl/
Regon 09012213800000
E mail toin@praca.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 7
Zaliczka Nie
Wiedza Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, których prawidłowe wykonanie zostało potwierdzone załączonymi do wykazu odpowiednimi dokumentami. Wykonawca, który wykaże i udokumentuje należyte wykonanie co najmniej dwóch (umów) dostaw infokiosków wraz z dostawą aplikacji do centralnego zarzadzania dostarczonymi infokioskami, będzie spełniać ten warunek. Wartość zrealizowanych umów (o określonym zakresie zamówienia) musi wynosić nie mniej niż 80.000,00zł brutto każda. Za odpowiednie dokumenty zmawiający uzna dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawa/usługa została wykonana. Zmawiający dopuszcza również oświadczenie wykonawcy o należytym wykonaniu dostawy/usługi. Dopuszczalne jest ono tylko i wyłącznie z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze, kiedy nie jest możliwe uzyskanie takiego poświadczenia od podmiotu na rzecz którego dostawa/usługa została wykonana.
Sytuacja Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik 3) wykonawcy o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia. Wykonawca, który złoży stosowne oświadczenie, będzie spełniać ten warunek.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 17 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 17 Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik 3) wykonawcy o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia. Wykonawca, który złoży stosowne oświadczenie, będzie spełniać ten warunek.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty Inne dokumenty niezbędne w procesie badania i oceny ofert. 1. Oświadczenie wykonawcy o akceptowaniu warunków udziału w postępowaniu, w tym o zapoznaniu się z treścią wzoru umowy załączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (załącznik 5), 2. Formularz oferty (załącznik 6), 3. Oświadczenie wykonawcy, że serwis oraz naprawy gwarancyjne (w zadeklarowanym przez wykonawcę okresie gwarancji) dostarczonych infokiosków oraz zainstalowanych w infokioskach komputerów będą realizowane przez producenta tych infokiosków/komputerów lub jego autoryzowanego przedstawiciela/partnera. Zamawiający wymaga, aby firma realizująca serwis/naprawy posiadała aktualny certyfikat ISO 9001 w zakresie serwis/naprawa urządzeń objętych przedmiotem zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 ponadpodstawowa gwarancja
Kryt 2p 20
Spec www http://bip.pupinowroclaw.pl/
Spec war Powiatowy Urząd Pracy ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław
Data skl 13/08/2014
Godz skl 09:30
Miejsce Powiatowy Urząd Pracy ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław pok. 204, kancelaria (IIp.)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)