Dostawa różnych produktów spożywczych dla Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu

Publication date 2014-08-06
End date 2014-08-19 12:00:00
Instytucja Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie - Oddział w Radomiu
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Kawa, herbata i podobne produkty,
  • Przyprawy i przyprawy korzenne,
  • Wody mineralne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 262326 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 156000004, 158600004, 158700007, 159810009, 152200006, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych na warunkach określonych w niniejszej SIWZ.
2.Zamawiany asortyment musi być świeży, posiadać świadectwo jakości, ważną datę przydatności do spożycia.
3.Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, których termin ważności upływa nie wcześniej niż 10 dni po dacie dostawy oraz z cechami podanymi w SIWZ.
4.Dostawy będą dokonywane sukcesywnie partiami, zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
5.Dostawy odbywać się będą po uprzednim zamówieniu telefonicznym lub zamówieniu przesłanym faksem dokonanym przez Zamawiającego. Towar należy dostarczać w dni robocze od godz. 7:00 do godz. 10:00 we wskazanym przez Zamawiającego dniu.
6.Wymagany przez Zamawiającego termin dostawy nie może być dłuższy niż 2 dni kalendarzowe od dnia złożenia zamówienia. Do okresu tego nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy.
7.Wykonawca zobowiązuje się do tzw. dostaw interwencyjnych realizowanych w ciągu jednego dnia od momentu złożenia zamówienia.
8.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy.
9.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
10.Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów.
11.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
12.Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
13.Podane ilości w załączniku nr 6 są orientacyjne i nie są dla Zamawiającego obligatoryjne, mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, z uwzględnieniem treści pkt 12 niniejszego rozdziału.
14.Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na tym, że Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a.niewykorzystania części przedmiotu zamówienia, o wartość nie większą niż 30 % wartości całego zamówienia,
b.dokonania dodatkowego zakupu asortymentu wskazanego w formularzu asortymentowo-cenowym, nie więcej jednak niż 30 % wartości całego zamówienia.
15.Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych wskazanych w formularzu asortymentowo- cenowym. Ceny netto produktów wskazane w formularzu asortymentowo-cenowym podlegają miesięcznej waloryzacji w trakcie trwania umowy, w oparciu o miesięczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez Główny Urząd Statystyczny (GUS). O zmianie cen jednostkowych wykonawca powiadamia Zamawiającego po ukazaniu się na stronie GUS miesięcznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych. Ceny, które uległy zmianie obowiązują od momentu powiadomienia Zamawiającego przez Wykonawcę o zmianie. Pierwsza waloryzacja cen jednostkowych może nastąpić po 2 pierwszych miesiącach obowiązywania umowy.
16.Tam, gdzie w załączniku do SIWZ została wskazana marka, znak towarowy, producent, zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie efektów w użyciu nie gorszych od założonych w załączniku nr 6 do SIWZ.
17.Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo do wystawiania bezgotówkowych faktur przy odbiorze danej partii zamówionego towaru z terminem płatności do 30 dni od daty wystawienia danej faktury.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie - Oddział w Radomiu
Ulica ul. Chorzowska 16/18
Nr domu 16/18
Miejscowosc Radom
Kod poczt 26-600
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 048 3656900
Fax 048 3654970
Internet www.cdr.gov.pl
Regon 01590053900025
E mail radom@cdr.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
Rodzaj zam inny Jednostka Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/06/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie
Wiedza Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie
Potencjal Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej - aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. 2.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem pkt 3 poniżej. 3.Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w przypadku zmiany regulacji prawnych wprowadzonych po dacie podpisania umowy wywołującej potrzebę zmian treści umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. 4.W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt 3 powyżej, strona umowy zainteresowana wprowadzeniem zmiany przedkłada drugiej stronie pisemny wniosek o dokonanie zmian wraz ze wskazaniem okoliczności uzasadniających ich wprowadzenie. Niezwłocznie po otrzymaniu wniosku strony podejmą decyzję w przedmiocie wprowadzenia proponowanych zmian w trybie przewidzianym w pkt 1 powyżej.
Kryt cena A
Spec www www.cdr.gov.pl
Spec war Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu ul. Chorzowska 16/18, 26-600 Radom
Data skl 19/08/2014
Godz skl 12:00
Miejsce Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu ul. Chorzowska 16/18, 26-600 Radom pokój 212 (sekretariat) - I piętro
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)