Dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych do pomieszceń laboratoryjnych Wydziału Biologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Publication date 2014-08-08
End date 2014-08-18 10:00:00
Instytucja Uniwersytet im. A. Mickiewicza
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 172509 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391500008, 391100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych do pomieszczeń laboratoryjnych Wydziału Biologii Uniwersytetu im. Mickiewicza w Poznaniu. Wspólny słownik Zamówień: 56 1160 2202 0000 0002 5581 2852
3.2. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr A do SIWZ oraz wizualizacji - Załącznik A1 do SIWZ
3.3. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazujący zakres dostawy zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr A do SIWZ oraz w wizualizacji Załącznik A1 do SIWZ.
3.4. Wykonawca udzieli minimum - 24 miesięcznej gwarancji na meble i urządzenia, czas oczekiwania na przystąpienie do usunięcia uszkodzenia do 24 godzin w dni robocze oraz wymianę mebla urządzenia na nowe po trzech naprawach gwarancyjnych danego mebla urządzenia.
3.5. Wykonawca może zaproponować asortyment równoważny do określonego w opisie przedmiotu zamówienia o takich samych parametrach lub je przewyższających.
3.6. Wykonawca w formularzu cenowym w ostatniej kolumnie: Producent nr katalogowy wskaże nazwa producenta, pełna nazwa i symbol produktu, nr katalogowy mebla/krzesła jaki wycenia i jaki zostanie dostarczony oraz załączy do oferty:
- katalogi, foldery lub zdjęcia proponowanych mebli z wyraźnym wskazaniem mebla, którego dotyczy
- opis techniczny mebla (cechy funkcjonalne, ergonomiczne, zastosowane materiały, parametry techniczne tych materiałów, sposób wykończenia powierzchni) z wyraźnym wskazaniem mebla, którego opis dotyczy.
3.7. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, dostawca dokona obmiaru z natury, uzgodni z użytkownikiem kolor stelażu/płyty na podstawie oferty/katalogu wybarwień konkretnego dostawcy w poszczególnych pomieszczeniach.
3.8. Wraz z ofertą należy załączyć wszystkie wymienione w opisie przedmiotu zamówienia certyfikaty i atesty, zgodnie z opisem zawartym załącznikach A do SIWZ
Wraz z ofertą należy dostarczyć katalog produktowy z widocznymi rozwiązaniami systemowymi.

3.10. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej, sprawdzenia poprawności wymiarów pomieszczeń (wykonanie ewentualnej inwentaryzacji pomieszczeń) celem montażu mebli i urządzeń zgodnie z projektem technologicznym.
3.11. Rozprowadzenie mediów (wody, kanalizacji, instalacji elektrycznej) wewnątrz mebli należy do Wykonawcy.
3.12. Cena mebli oraz urządzeń musi obejmować dostawę, ustawienie, montaż wraz z wypoziomowaniem i podłączeniem do instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej, elektrycznej i instalacji wyciągowej.
3.13. Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do Zakładu Genetyki Instytutu Biologii Eksperymentalnej Wydziału Biologii, ul. Umultowska 89, 61-614 Poznań.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet im. A. Mickiewicza
Ulica ul. Wieniawskiego 1
Nr domu 1
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61-712
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 061 8294440, 8291232
Fax 061 8294012, 8291103
Internet www.amu.edu.pl
Regon 00001293330000
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 84
Wadium 1 500.00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100)
Zaliczka Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.ogloszenia.propublico.pl/uam
Spec war siedzibie Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, pokój nr 303
Data skl 18/08/2014
Godz skl 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego pokój nr 303
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ].
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali należycie co najmniej 1 dostawy mebli laboratoryjnych wraz z montażem o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączą dowody potwierdzające, czy wykazana realizacja została wykonana należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia oraz wykazu głównych dostaw [załącznik nr 3 i 5 do SIWZ].
Potencjal O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ].
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Wykonawca dysponuje osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia typu E w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (Załącznik 3 do SIWZ) oraz wykazu osób [załącznik nr 6 do SIWZ].
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia Załącznik nr 3 do SIWZ) oraz dokumentów.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1 Formularz ofertowy Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik zał. 1 2 Formularz cenowy Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik zał. 2 4 Pełnomocnictwo, o którym mowa w punkcie 10.3., jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie 5 Dokument złożenia wadium 6 Prezentacja oferty asortymentowej tj: Wykonawca do oferty załączy: a. katalogi lub zdjęcia proponowanych mebli/krzeseł z wyraźnym wskazaniem mebla którego opis dotyczy zgodnie z zapisami rozdz. 3.pkt 8 SIWZ b. opis techniczny mebli (cechy funkcjonalne i ergonomiczne wyrobów, zastosowane materiały, parametry techniczne tych materiałów, sposób wykończenia powierzchni) zgodnie z zapisami rozdz. 3.pkt 8 c. Katalog produktowy zgodnie z pkt 3.9 SIWZ 7 Do oferty należy dołączyć atesty i certyfikaty zgodnie z pkt 3.8 SIWZ 8 ZOBOWIĄZANIE do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Zamiast niniejszego Formularza można przedstawić inne dokumenty, w szczególności: 1. pisemne zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp 2. dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia UWAGA: niniejsze Oświadczenie składa każdy podmiot na zasobach, którego Wykonawca polega wskazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a które to podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia. zał. 7
Inf dodat TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: 12 tygodni od daty zawarcia umowy

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)