Dostawa artykułów papierniczych oraz tonerów do drukarek

Publication date 2014-08-12
End date 2014-08-25 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 268848 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów papierniczych (papier ksero, segregatory, zszywacze itp.) oraz tonerów do drukarek (tonery oryginalne zamienniki i regenerowane) w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku
Ulica ul. Profesora Lotha 26
Nr domu 26
Miejscowosc Słupsk
Kod poczt 76-200
Wojewodztwo pomorskie
Tel 59 8460620, 8460621
Fax 59 8460621
Internet www.szpital.slupsk.pl
Regon 77090151100000
E mail zp@szpital.slupsk.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: część nr 1 7 150,00 PLN część nr 2 50,00 PLN część nr 3 150,00 PLN część nr 4 600,00 PLN część nr 5 5 700,00 PLN część nr 6 2 050,00 PLN
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu ww. warunku
Wiedza Zamawiający odstępuje od opisu ww. warunku
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu ww. warunku
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu ww. warunku
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu ww. warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Opisie przedmiotu zamówienia, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego wymagania Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: a) Zatwierdzony i wypełniony przez Wykonawcę Formularz asortymentowo-cenowy z wypełnioną kolumną producent, nr katalogowy (Załącznik nr 2 do IDW);
Inne dokumenty Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje sie je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Terminy, o których mowa w pkt. III.4.3.1 stosuje sie odpowiednio.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający, w terminie realizacji zamówienia w szczególnie uzasadnionych przypadkach, dopuszcza wprowadzenie zmiany w postanowieniach zawartej umowy w sytuacji gdy: 1)Wykonawca zaproponuje wykonanie umowy na warunkach bardziej korzystnych niz zaproponował to w ofercie: W takim przypadku Zamawiajacy uprawniony jest do zmiany umowy w zakresie zapropowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Zmiany umowy nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy i parametrów oferowanych zawartych w ofercie, chyba, że zobowiazania te lub parametry oferowane w ocenie Zamawiajacego są wyższe (lepsze) od oferowanych przez Wykonawcę w ofercie, a cena oferty nie ulegnie zmianie 2)Cena jednostkowa ulegnie zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych dla przedmiotu zamówienia, w takim przypadku zmianie ulega cena jednostkowa brutto, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto. Powyższe nie jest zmianą umowną i nie wymaga od Stron konieczności składania dodatkowych oświadczeń.
Kryt cena A
Spec www www.szpital.slupsk.pl
Spec war 76-200 Słupsk ul. Prof. Lotha 26 pokój nr 21 w cenie 20 PLN
Data skl 25/08/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Słupsku, ul. Prof. Lotha 26, pokój nr 32
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)