SIEĆ WODOCIĄGOWA Z PRZYŁĄCZAMI WRAZ Z MODERNIZACJĄ POMPOWNI SIECIOWEJ DLA OSIEDLA MIESZKANIOWEGO PO BYŁYM OHZ w MIEJSCOWOŚCI TARNAWATKA

Publication date 2014-08-14
End date 2014-09-01 10:00:00
Instytucja Urząd Gminy Tarnawatka
Miejscowość Tarnawatka
Województwo lubelskie
Branża
  • Podłączenia energetyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 271696 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 451112000, 452313008, 313110009, 453100003, 451111009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektów pod nazwą:
1. Sieć wodociągowa z przyłączami wraz z modernizacją pompowni sieciowej dla osiedla mieszkaniowego po byłym OHZ w miejscowości Tarnawatka, gmina Tarnawatka.
2. Rozbiórka budynku hydroforni, studzienki zasuw oraz dwóch studni wierconych na dz. nr 420)3 w m. Tarnawatka, gmina Tarnawatka.

Dokumentacja projektowa obejmuje:
- Projekt budowlany sieci wodociągowej z przyłączami wraz z modernizacją pompowni.
- Projekt rozbiórki budynku hydroforni, studzienki zasuw oraz dwóch studni wierconych.
Realizacja inwestycji zgodnie z pozwoleniem na budowę oraz zgłoszeniem rozbiórki obiektu budowlanego:
1. Pozwolenie na budowę - Decyzja z dnia 31.07.2014 r. nr AB. 6740.359.2014 wydana przez Starostę Tomaszowskiego w Tomaszowie Lubelskim.
2. Zgłoszenie rozbiórki obiektu budowlanego do Starosty Tomaszowskiego w Tomaszowie Lubelskim z dnia 2014-07-10 o numerze IR.6743.8.2014.RW
Zawiadomienie Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim z dnia 17.07.2014 r.
nr AB.6743.B.53.2014, potwierdzające dokonanie zgłoszenia i stwierdzające brak sprzeciwu.
Wspólny słownik zamówień.
KOD CPV:
45111200-0 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów
31311000-9 - podłączenia energetyczne
45310000-3 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45111100-9 - roboty w zakresie rozbiórek i burzenia
Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót.
1. Roboty pomiarowe przy wytyczaniu sieci, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza
2. Sieć wodociągowa
- roboty ziemne - 535 m
- roboty instalacyjne - 535 m
3. Przyłącza wodociągowe
- roboty ziemne - 31 m
- roboty instalacyjne - 31 m
4. Punkty czerpalne - 4 szt
5. Budynek pompowni - modernizacja
- roboty instalacyjne - branża sanitarna - 1 kpl
6. zasilanie energetyczne pompowni
- stacja transformatorowa - 1 kpl
- linia kablowa przedlicznikowa - 7 m
- linia kablowa zalicznikowa - 32 m
- demontaż linii kablowej przedlicznikowej - 18 m
- instalacja w pompowni - 1 kpl
- demontaż osprzętu w pompowni
7. Roboty rozbiórkowe
- hydrofornia - 1 kpl
- studzienka zasuw - 1 szt
- obudowy studni S1 i S2 - 2 kpl
- likwidacja studni S1 i S2 - 100 m

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt budowlano-wykonawczy i przedmiary robót, które stanowią integralną część SIWZ.
Przedmiot zamówienia ma być zrealizowany z materiałów i surowców własnych wykonawcy. Materiały i surowce, o których mowa powyżej muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, wymaganiom oraz dokumentacji projektowej, co do jakości (w tym specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót). Na każde żądanie zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikaty zgodności lub aprobaty techniczne.
W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokładnego wytyczenia lokalizacji planowanych do realizacji obiektów, trasy: wykonawca na własny koszt musi przed przystąpieniem do robót ziemnych dokonać ich wytyczenia udziałem specjalistycznej jednostki geodezyjnej. W trakcie prowadzenia robót budowlano-montażowych należy dokonywać pomiarów rzędnych zamieszczonych w projekcie budowlanym.
Do obowiązków wykonawcy należy wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej zrealizowanego zadania.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy Tarnawatka
Ulica ul. Lubelska 39
Nr domu 39
Miejscowosc Tarnawatka
Kod poczt 22-604
Wojewodztwo lubelskie
Tel 0-84 662-47-10
Fax 0-84 662-47-24
Internet gmina@tarnawatka.pl
Regon 00099919100000
E mail gmina@tarnawatka.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o wartości nie więcej niż 20,0 % zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zak 31/10/2014
Wadium Na podstawie art. 45 ustawy - Pzp, Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 1. Kwota wadium wynosi 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z, późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tomaszowie Lubelskim Oddział w Tarnawatce nr: 23 9639 1064 2003 6400 0026 0008 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy - Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, ustawy - Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami: (wykonawca musi przedstawić wykaz osób, którymi będzie dysponował podczas wykonywania zamówienia z podaniem kwalifikacji zawodowych, wykształcenia oraz stażu pracy w zawodzie, szczególnie musi wykazać osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami: kierownik budowy - musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami branży sanitarnej, wykształcenie techniczne - minimum średnie, staż pracy - minimum 5 lat, kierownik robót budowlanych - musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, wykształcenie techniczne - minimum średnie, staż pracy minimum - 2 lata, kierownik robót elektrycznych - musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami branży elektrycznej, wykształcenie techniczne - minimum średnie, staż pracy minimum 5 lat) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: (wykonawca musi dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą kierowały robotami wymienionymi powyżej, posiadają odpowiednie uprawnienia - uprawnienia w zakresie kierowania robotami branży: sanitarnej, budowlanej, elektrycznej),
Wiedza Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone: (wykonawca musi wykazać, że zrealizował minimum jedno zadanie polegające na: budowie, modernizacji lub przebudowie sieci wodociągowej wraz z przyłączami o długości minimum 500 mb i wartości robót minimum 150,0 tysięcy złotych.
Potencjal Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami: (wykonawca musi wykazać, że dysponuje narzędziami i urządzeniami, co najmniej takimi jak: koparko - ładowarka - 1 szt, koparka podsiębierna - 1 szt, spycharka - 1 szt, sprzęt mechaniczny do zagęszczania gruntu - 1 szt, samochód samowyładowczy - 1 szt, samochód dostawczy - 1 szt, urządzenia do wykonania przewiertów - 1 kpl, zgrzewarka do rur PE - 1 kpl, sprzęt do szalowania wykopów - 1 kpl, narzędzia do wykonywania robót ogólnobudowlanych - 1 kpl, narzędzia do wykonywania robót hydraulicznych - 1 kpl, narzędzia do wykonywania robót elektrycznych - 1 kpl, mierniki do sprawdzenia instalacji elektrycznej - 1 kpl),
Zdolne Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami: (wykonawca musi przedstawić wykaz osób, którymi będzie dysponował podczas wykonywania zamówienia z podaniem kwalifikacji zawodowych, wykształcenia oraz stażu pracy w zawodzie, szczególnie musi wykazać osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami: kierownik budowy - musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami branży sanitarnej, wykształcenie techniczne - minimum średnie, staż pracy - minimum 5 lat, kierownik robót budowlanych - musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, wykształcenie techniczne - minimum średnie, staż pracy minimum - 2 lata, kierownik robót elektrycznych - musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami branży elektrycznej, wykształcenie techniczne - minimum średnie, staż pracy minimum 5 lat), Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: (wykonawca musi dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą kierowały robotami wymienionymi powyżej, posiadają odpowiednie uprawnienia - uprawnienia w zakresie kierowania robotami branży: sanitarnej, budowlanej, elektrycznej),
Sytuacja Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert: (wykonawca musi dołączyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową do kwoty minimum 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podany przez NBP (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy - Pzp przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku konieczności wprowadzenia robót zamiennych, mających na celu ulepszenie realizowanego zadania lub usprawnienie procesu budowy. Rozliczenie tych robót nastąpi kosztorysem powykonawczym, zgodnie z wykonanym zakresem według stawek podanych w kosztorysie ofertowym
Kryt cena A
Spec www www.tarnawatka.bip.lublin.pl
Spec war Urząd Gminy Tarnawatka, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka
Data skl 01/09/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Tarnawatka, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka, pokój nr 16 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)