Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Gminy Tarnawatka
|
Ulica |
ul. Lubelska 39
|
Nr domu |
39
|
Miejscowość |
Tarnawatka
|
Kod Pocztowy |
22-604
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
0-84 662-47-10
|
Fax |
0-84 662-47-24
|
Internet |
gmina@tarnawatka.pl
|
Regon |
00099919100000
|
E-mail |
gmina@tarnawatka.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o wartości nie więcej niż 20,0 % zamówienia podstawowego.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/10/2014
|
Wadium |
Na podstawie art. 45 ustawy - Pzp, Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium.
1. Kwota wadium wynosi 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z, późn. zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tomaszowie Lubelskim Oddział w Tarnawatce nr:
23 9639 1064 2003 6400 0026 0008
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy - Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, ustawy - Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami:
(wykonawca musi przedstawić wykaz osób, którymi będzie dysponował podczas wykonywania zamówienia z podaniem kwalifikacji zawodowych, wykształcenia oraz stażu pracy w zawodzie, szczególnie musi wykazać osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami: kierownik budowy - musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami branży sanitarnej, wykształcenie techniczne - minimum średnie, staż pracy - minimum 5 lat, kierownik robót budowlanych - musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, wykształcenie techniczne - minimum średnie, staż pracy minimum - 2 lata, kierownik robót elektrycznych - musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami branży elektrycznej, wykształcenie techniczne - minimum średnie, staż pracy minimum 5 lat)
Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
(wykonawca musi dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą kierowały robotami wymienionymi powyżej, posiadają odpowiednie uprawnienia - uprawnienia w zakresie kierowania robotami branży: sanitarnej, budowlanej, elektrycznej),
|
Wiedza |
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone:
(wykonawca musi wykazać, że zrealizował minimum jedno zadanie polegające na: budowie, modernizacji lub przebudowie sieci wodociągowej wraz z przyłączami o długości minimum 500 mb i wartości robót minimum 150,0 tysięcy złotych.
|
Potencjał |
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami:
(wykonawca musi wykazać, że dysponuje narzędziami i urządzeniami, co najmniej takimi jak: koparko - ładowarka - 1 szt, koparka podsiębierna - 1 szt, spycharka - 1 szt, sprzęt mechaniczny do zagęszczania gruntu - 1 szt, samochód samowyładowczy - 1 szt, samochód dostawczy - 1 szt, urządzenia do wykonania przewiertów - 1 kpl, zgrzewarka do rur PE - 1 kpl, sprzęt do szalowania wykopów - 1 kpl, narzędzia do wykonywania robót ogólnobudowlanych - 1 kpl, narzędzia do wykonywania robót hydraulicznych - 1 kpl, narzędzia do wykonywania robót elektrycznych - 1 kpl, mierniki do sprawdzenia instalacji elektrycznej - 1 kpl),
|
Zdolne |
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami:
(wykonawca musi przedstawić wykaz osób, którymi będzie dysponował podczas wykonywania zamówienia z podaniem kwalifikacji zawodowych, wykształcenia oraz stażu pracy w zawodzie, szczególnie musi wykazać osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami: kierownik budowy - musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami branży sanitarnej, wykształcenie techniczne - minimum średnie, staż pracy - minimum 5 lat, kierownik robót budowlanych - musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, wykształcenie techniczne - minimum średnie, staż pracy minimum - 2 lata, kierownik robót elektrycznych - musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami branży elektrycznej, wykształcenie techniczne - minimum średnie, staż pracy minimum 5 lat),
Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
(wykonawca musi dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą kierowały robotami wymienionymi powyżej, posiadają odpowiednie uprawnienia - uprawnienia w zakresie kierowania robotami branży: sanitarnej, budowlanej, elektrycznej),
|
Sytuacja |
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert:
(wykonawca musi dołączyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową do kwoty minimum 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
- dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podany przez NBP (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy - Pzp przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku konieczności wprowadzenia robót zamiennych, mających na celu ulepszenie realizowanego zadania lub usprawnienie procesu budowy. Rozliczenie tych robót nastąpi kosztorysem powykonawczym, zgodnie z wykonanym zakresem według stawek podanych w kosztorysie ofertowym
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.tarnawatka.bip.lublin.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Gminy Tarnawatka, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka
|
Data składania wniosków |
01/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Gminy Tarnawatka, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka, pokój nr 16 (sekretariat)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej
|
Czy unieważnienie |
Nie
|