Dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych.

Publication date 2014-08-21
End date 2014-08-29 09:30:00
Instytucja Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 179703 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391800007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych dla Katedry i Zakładu Farmakognozji i Fitochemii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach z siedzibą w Sosnowcu przy ul. Jagiellońskiej 4.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ.

UWAGA:
Wykonawcy składający ofertę, w celu prawidłowej wyceny winni zapoznać się z warunkami lokalowymi, tj. miejscem, w którym będą montowane meble laboratoryjne.
W przypadku gdy Wykonawca nie dokona wizji lokalnej nie może żądać od Zamawiającego dodatkowych środków finansowych na dostosowanie zaoferowanego asortymentu do istniejącej infrastruktury.
Termin dokonania wizji lokalnej Zamawiający wyznacza się na dzień: 25 sierpnia 2014r., godzina 10:00
Miejsce dokonania wizji lokalnej: Katedra i Zakład Farmakognozji i Fitochemii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach z siedzibą w Sosnowcu przy ul. Jagiellońskiej 4. Osoba do kontaktów w sprawie przeprowadzenia wizji lokalnej ze strony Zamawiającego:
P. Kazimierz Mycek nr tel. 694 469 255

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Ulica ul. Poniatowskiego 15
Nr domu 15
Miejscowosc Katowice
Kod poczt 40-055
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 2083547
Fax 032 2083568
Internet www.sum.edu.pl
E mail dzp@sum.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 56
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt VII SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Meble laboratoryjne będące przedmiotem niniejszego zamówienia muszą być wykonane zgodnie z normami wskazanymi w specyfikacji technicznej (załącznik nr 2.1-2.3) potwierdzone stosownymi certyfikatami oraz posiadać atesty, które zostały określone w specyfikacji technicznej - załącznik nr 2.1-2.3 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli stron lub poprzez jego przedłużenie w przypadku niewykorzystania umowy do pełnej jej wartości lub ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy oraz inne niezawinione przez strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą, np. pożar, zalanie itp. wydłużenie terminu gwarancji sytuacji w sytuacji przedłużenia jej przez Producenta/Wykonawcę poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienie wydajności sprzętu oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez Producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia) ze względów losowych, zdrowotnych lub innych zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy, przy czym wartość brutto określona w umowie jest wartością stałą zmniejszenie ilości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany.
Kryt cena A
Spec www www.sum.edu.pl
Spec war Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, 40-055 Katowice, ul. Poniatowskiego 15 - Dział zamówień publicznych, IV piętro, pokój nr 410
Data skl 29/08/2014
Godz skl 09:30
Miejsce Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, 40-055 Katowice, ul. Poniatowskiego 15 - KANCELARIA GŁÓWNA, parter, pokój nr 11
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)