Wyposażenie Urzędu Morskiego w Słupsku w tablice edukacyjne do ochrony przyrody nadmorskiej
Publication date | 2014-08-21 |
End date | 2014-08-29 10:00:00 |
Instytucja | Urząd Morski w Słupsku |
Miejscowość | Słupsk |
Województwo | pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 179901 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 315232000 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 208 sztuk tablic osadzonych w stelażach drewnianych oraz ich dostawa i montaż w terenie we wskazanych w załączniku nr 6 lokalizacjach na 100 - kilometrowym odcinku pasa nadbrzeżnego (Dźwirzyno - Jarosławiec). 2. Opis techniczny wg rodzajów tablic: 50 sztuk tablic o wymiarze 130 x 180 cm - orientacja pozioma - tablica wykonana z blachy ocynkowanej o grubości 0,8 mm o wymiarach: wysokość - 130 cm (obszar zadruku) szerokość - 180 cm (obszar zadruku), osadzona w stelażu drewnianym poprzez wpuszczenie jej krawędzi we frez kantówki w środkowej części jej grubości, -konstrukcja stelaża: elementy nośne tablicy - 2 kantówki 14 x 14 cm, o długości 370 cm, ukośne podpory - 4 kantówki 14 x 14 cm, przymocowane po 2 do elementów nośnych tablicy od przodu i tyłu, tak by zapewnić stabilność konstrukcji narażonej na działanie silnych wiatrów, elementy łączące, poprzeczne - 2 kantówki 12 x 14 cm, o długości 180 cm, elementy stelaża łączone na wpusty, daszek płaski z deski: grubość - 2,5 cm, szerokość - 20 cm, długość - 220 cm, -elementy nośne tablicy i podpory wkopane na głębokość 130 cm, tablica umieszczona 80 cm nad ziemią. 66 sztuk tablic o wymiarze 70 x 100 cm - orientacja pozioma -tablica wykonana z blachy ocynkowanej o grubości 0,8 mm o wymiarach: wysokość - 70 cm (obszar zadruku) szerokość - 100 cm (obszar zadruku), osadzona w stelażu drewnianym poprzez wpuszczenie jej krawędzi we frez kantówki w środkowej części jej grubości, -konstrukcja stelaża: elementy nośne tablicy - 2 kantówki 10 x 10 cm, o długości 310 cm, elementy łączące, poprzeczne - 2 kantówki 8 x 10 cm, o długości 100 cm, elementy stelaża łączone na wpusty, daszek płaski z deski: grubość - 2,5 cm, szerokość - 16 cm, długość 130 cm, -elementy nośne tablicy wkopane na głębokość 100 cm, tablica umieszczona 120 cm nad ziemią. 92 sztuki tablic o wymiarze 70 x 100 cm - orientacja pionowa -tablica wykonana z blachy ocynkowanej o grubości 0,8 mm o wymiarach: wysokość - 100 cm (obszar zadruku) szerokość - 70 cm (obszar zadruku), osadzona w stelażu drewnianym poprzez wpuszczenie jej krawędzi we frez kantówki w środkowej części jej grubości, -konstrukcja stelaża: elementy nośne tablicy - 2 kantówki 10 x 10 cm, o długości 320 cm, elementy łączące, poprzeczne - 2 kantówki 8 x 10 cm, o długości 70 cm, elementy stelaża łączone na wpusty, daszek płaski z deski: grubość - 2,5 cm, szerokość - 16 cm, długość 100 cm -elementy nośne tablicy wkopane na głębokość 100 cm, tablica umieszczona 100 cm nad ziemią. 3.Charakterystyka ogólna: - stelaże do wszystkich rodzajów tablic wykonane z drewna sosnowego zaimpregnowanego dwukrotnie środkiem owadobójczym i grzybobójczym w kolorze jasno brązowym zawierającym wosk zapewniający większą wodoodporność, - plecy wszystkich rodzajów tablic wzmocnione płytą OSB o właściwościach wilgocioodpornych grubości 1 cm zaimpregnowaną dwukrotnie środkiem owadobójczym i grzybobójczym w kolorze jasno brązowym zawierającym wosk zapewniający większą wodoodporność, - części podziemne stelaży oraz 20 cm nad ziemią zabezpieczone środkiem do ochrony i konserwacji powłok metalowych, - konstrukcja stelaża pozbawiona elementów ostrych, mogących stwarzać niebezpieczeństwo uszkodzenia ciała, - druk kolorowy, - wydruk wielkoformatowy, wodoodporny, wysokiej jakości, charakteryzujący się wysoką odpornością na działanie czynników atmosferycznych, zabezpieczony przed promieniowaniem UV (odporny na płowienie), - tablica zabezpieczona przed pomalowaniem powłoką antygraffiti oraz powłoką zmywalną np. benzyną ekstrakcyjną w przypadku zabrudzeń sprayem, Projekty treści tablic edukacyjnych będą zatwierdzone przed ich dalszą realizacją przez Zamawiającego. Wymaga się realizacji przedmiotu zamówienia w 10 wzorach, stworzonych na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego po podpisaniu umowy (treści tekstów oraz zdjęć). Dla potrzeb zatwierdzenia każdego ze wzorów wykonawca przedstawi zamawiającemu 3 koncepcje projektu tablicy, z których zostanie wybrana jedna do dalszej realizacji. Zatwierdzona koncepcja tablicy staje się projektem treści tablicy edukacyjnej przeznaczonym do dalszej realizacji. Zatwierdzone wzory zostaną wydrukowane przez Wykonawcę wg 10 projektów treści tablic edukacyjnych uzgodnionych z Zamawiającym. Należy przewidzieć potrzebę bieżącej konsultacji z Zamawiającym planowanych do okazania koncepcji projektów tablic. Projekty treści tablic edukacyjnych zostaną wydrukowane przez Wykonawcę wg projektu uzgodnionego z Zamawiającym. Dwa z dziesięciu projektów tablic musza posiadać formę plakatową. Wykonawca przekaże prawa autorskie do wykonanych projektów tablic na Zamawiającego. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane tablice wraz ze stelażami na okres 24 miesięcy licząc od daty ich odbioru. Wszystkie tablice muszą zawierać logo WFOŚiGW w Szczecinie oraz logo Urzędu Morskiego w Słupsku wg wzorów i układu wskazanego przez Zamawiającego oraz napis: Zadanie Wyposażenie Urzędu Morskiego w Słupsku w tablice edukacyjne do ochrony przyrody nadmorskiej zostało dofinansowane ze środków WFOŚiGW W Szczecinie. Projekt tablic z logo Funduszu i napisem musi przed wydrukiem zostać wysłany do akceptacji przez WFOŚiGW W Szczecinie. Logo Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie zamieszczono w załączniku nr 9 do SIWZ. Tablice muszą być wykonane zgodnie z Księgą znaku stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane tablice przez okres 24 miesięcy licząc od daty ich odbioru. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Urząd Morski w Słupsku |
Ulica | Al. Sienkiewicza 18 |
Nr domu | 18 |
Miejscowosc | Słupsk |
Kod poczt | 76-200 |
Wojewodztwo | pomorskie |
Tel | 059 8428406 |
Fax | 059 8428406, 8412443 |
Internet | www.umsl.gov.pl |
Regon | 00014502300000 |
E mail | zp@umsl.gov.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja rządowa terenowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 10/11/2014 |
Wadium | Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ) |
Wiedza | warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - minimum jednej dostawy tablic edukacyjnych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł lub dwóch dostaw o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda dostawa |
Potencjal | Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ); |
Zdolne | Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ); |
Sytuacja | Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ); |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | - pomocniczy kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w zakresie terminu realizacji umowy - w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy, uzasadnionych przestojów niezależnych od Wykonawcy. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.umsl.gov.pl |
Spec war | Urząd Morski w Słupsku Al. Sienkiewicza 18 76-200 Słupsk pokój nr 22 |
Data skl | 29/08/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Urząd Morski w Słupsku Al. Sienkiewicza 18 76-200 Słupsk pokój nr 20, sekretariat |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |