Dostawa środków barwiących do urządzeń drukujących

Publication date 2014-08-21
End date 2014-08-29 10:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 180009 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków barwiących do urządzeń drukujących. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, w tym:
- część nr 1 obejmuje dostawę: tonerów do drukarek Canon oraz do drukarek Lexmark,
- część nr 2 obejmuje dostawę: zintegrowanych kaset tonera z bębnem do drukarek HP LaserJet, kaset z tonerem do drukarek Kyosera i Lexmark, zintegrowanych kaset tonera z bębnem do drukarek Samsung, Xerox Phaser i telefaksu Ricoh, kaset z tonerem do telefaksu Panasonic i urządzenia wielofunkcyjnego Samsung, zespołów bębna do urządzenia wielofunkcyjnego Samsung oraz butelek z proszkiem do drukarek Samsung i Xerox Phaser;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawierają: załącznik nr 5 - istotne postanowienia umowy wraz z załącznikami, załącznik nr 1 - formularz ofertowy wraz z formularzami asortymentowo-cenowymi.
3. Miejsce dostawy: magazyn Wydziału Teleinformatyki KWP we Wrocławiu: ul. Podwale 31-33, Wrocław

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Ulica ul Podwale 31-33
Nr domu 31-33
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-040
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel (071) 340 38 00
Fax (071) 782 41 71
Internet http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
E mail czaslaw.oczkowicz@dolnoslaska.policja.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
Wiedza Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
Potencjal Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. formularz ofertowy - załącznik nr 1 do siwz wraz z formularzem asortymentowo-cenowym odpowiednio dla części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę, 2. oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, w przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - załącznik nr 6 do siwz 3. w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumentach rejestrowych firmy, niezbędne jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa dla osoby działającej w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny winno określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany postanowień treści umowy, w następujących przypadkach: - gdy, nastąpiła zmiana oznaczenia danych dotyczących zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami stron, - gdy, na podstawie zaistniałych okoliczności, polegających w szczególności na zaprzestaniu produkcji zaoferowanego materiału Wykonawca nie będzie mógł zrealizować dostawy materiału o parametrach określonych w § 1 istotnych postanowień umowy, - gdy, nastąpi zmiana stawki podatku VAT; Zmiany, o których mowa w pkt. 4 zostaną dokonane na podstawie dokumentów zawierających uzasadnienie zmian oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone, jeżeli obie strony niniejszej umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Za dokument zawierający uzasadnienie zmian uważać należy pisemne oświadczenie producenta lub jego polskiego dystrybutora o wycofaniu materiału lub jego podzespołu z produkcji (dystrybucji). Oświadczenie to powinno być datowane datą późniejszą niż dzień złożenia oferty przez Wykonawcę. Zmiany, o których mowa w pkt. 4 mogą być dokonane jeżeli Wykonawca oświadczy, że materiał zamienny spełnia wymagania SIWZ do zamówienia publicznego oraz posiada nie gorsze parametry techniczne i nie niższą wartość rynkową, niż określone w § 1 materiały pierwotnie zaoferowane. W wyniku przedmiotowych zmian oferowana przez Wykonawcę wartość materiałów nie zostanie zmieniona.
Kryt cena A
Spec www www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Spec war Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
Data skl 29/08/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych Punkt Obsługi Klienta
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)