Dostawa artykułów spożywczych

Publication date 2014-08-21
End date 2014-09-01 09:30:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny w Pile
Miejscowość Piła
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Przetworzone owoce i orzechy,
  • Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty,
  • Produkty z ziaren zbóż,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Cukier,
  • Produkty mączne,
  • Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda,
  • Elektryczne silniki, generatory i transformatory

Szczegóły

Numer ogłoszenia 277750 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 31100005, 153311709, 158711005, 156121002, 156133805, 158312004, 153322006, 153311307, 158511009, 33110002, 158111007, 158110006, 151121007, 151120006, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa artykułów spożywczych różnych, artykułów spożywczych sypkich, przetworów warzywno - owocowych, mrożonek warzywno - owocowych, pieczywa oraz drobiu świeżego i jaj.
2.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania według następującego asortymentu:
2.2.1. artykuły spożywcze różne, sypkie, soki, chlebek ryżowy bezglutenowy, przyprawy, makaron, przyprawy.
2.2.2. Dostarczone artykuły spożywcze, artykuły sypkie, przetwory warzywno-owocowe oraz mrożonki warzywne powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach szpitalnych oraz cechować się wysokimi walorami smakowymi.
2.2.3. Dostarczone produkty żywnościowe powinny posiadać, co najmniej 12-miesieczny okres przydatności do spożycia, licząc od dnia dostawy.
2.2.4. Dostarczone produkty żywnościowe powinny posiadać następujące wymogi jakościowe:
a) wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczne dla rodzaju i stopnia rozdrobnienia, konsystencja sypka, bez grudek, niezlepiająca się przy ucisku, bez zbryleń, delikatna,
b) smak charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków,
c) zapach charakterystyczny dla rodzaju surowca, przyjemny bez obcych zapachów,
d) właściwości fizykochemiczne i biologiczne bez zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych,
e) torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne,
f) wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty dotyczące badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami.
2.2.5. Przyjęcie partii przedmiotu umowy będzie się odbywało zgodnie z procedurą określona w dokumentacji sanitarnej, wg zasad dobrej praktyki produkcyjnej (GMP) i dobrej praktyki higienicznej (GHP).
2.2.6. Przedmiot umowy będzie dostarczany w opakowaniach zbiorczych, odpowiednio posortowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem, w warunkach temperaturowych zalecanych przez producenta oraz czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy.
2.2.7. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do magazynu Działu Żywienia Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jego pracy tj.: od poniedziałku do piątku do godziny 1300.
2.3. Mrożonki warzywne oraz ryby mrożone.
2.3.1. Dostarczone mrożonki warzywne oraz ryby powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach szpitalnych oraz cechować się wysokimi walorami smakowymi.
2.3.2. Dostarczone mrożonki powinny posiadać, co najmniej 12-miesieczny okres przydatności do spożycia, licząc od dnia dostawy.
2.3.3. Dostarczone mrożonki powinny posiadać następujące wymogi jakościowe:
a) smak charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków,
b) zapach charakterystyczny dla rodzaju surowca, przyjemny bez obcych zapachów,
c) właściwości fizykochemiczne i biologiczne bez zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych,
2.3.4. Przyjęcie partii przedmiotu umowy będzie się odbywało zgodnie z procedurą określona w dokumentacji sanitarnej, wg zasad dobrej praktyki produkcyjnej (GMP) i dobrej praktyki higienicznej (GHP).
2.3.5. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do magazynu Działu Żywienia Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jego pracy tj.: od poniedziałku do piątku do godziny 1300.
2.4. Dostawa pieczywa.
2.4.1. Przedmiotem zamówienia jest codzienna dostawa pieczywa wraz z dniami wolnymi od pracy do godziny 6:30, a w miarę potrzeb także dwa razy dziennie.
2.4.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Działu Żywienia Szpitala w Pile codziennie łącznie z dniami wolnymi od pracy. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko zgodnie z wymogami HACCP.
2.5. Dostawa świeżego drobiu oraz jaj.
2.5.1. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do magazynu Działu Żywienia Szpitala Specjalistycznego w Pile. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko dwa razy w tygodniu w godz. 630 do 1300 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
2.5.2. Przyjęcie partii przedmiotu umowy będzie się odbywało zgodnie z procedurą określoną w dokumentacji sanitarnej, wg zasad dobrej praktyki produkcyjnej (GMP) i dobrej praktyki higienicznej (GHP).
2.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

Opis

1. artykuły spożywcze różne, sypkie, soki, chlebek ryżowy bezglutenowy, przyprawy, makaron, przyprawy.
2. Dostarczone artykuły spożywcze, artykuły sypkie, przetwory warzywno-owocowe oraz mrożonki warzywne powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach szpitalnych oraz cechować się wysokimi walorami smakowymi.
3. Dostarczone produkty żywnościowe powinny posiadać, co najmniej 12-miesieczny okres przydatności do spożycia, licząc od dnia dostawy.
4. Dostarczone produkty żywnościowe powinny posiadać następujące wymogi jakościowe:
a) wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczne dla rodzaju i stopnia rozdrobnienia, konsystencja sypka, bez grudek, niezlepiająca się przy ucisku, bez zbryleń, delikatna,
b) smak charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków,
c) zapach charakterystyczny dla rodzaju surowca, przyjemny bez obcych zapachów,
d) właściwości fizykochemiczne i biologiczne bez zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych,
e) torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne,
f) wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty dotyczące badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami.
5. Przyjęcie partii przedmiotu umowy będzie się odbywało zgodnie z procedurą określona w dokumentacji sanitarnej, wg zasad dobrej praktyki produkcyjnej (GMP) i dobrej praktyki higienicznej (GHP).
6. Przedmiot umowy będzie dostarczany w opakowaniach zbiorczych, odpowiednio posortowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem, w warunkach temperaturowych zalecanych przez producenta oraz czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy.
7. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do magazynu Działu Żywienia Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jego pracy tj.: od poniedziałku do piątku do godziny 1300.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ1. Mrożonki warzywne oraz ryby mrożone.
2. Dostarczone mrożonki warzywne oraz ryby powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach szpitalnych oraz cechować się wysokimi walorami smakowymi.
3. Dostarczone mrożonki powinny posiadać, co najmniej 12-miesieczny okres przydatności do spożycia, licząc od dnia dostawy.
4. Dostarczone mrożonki powinny posiadać następujące wymogi jakościowe:
a) smak charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków,
b) zapach charakterystyczny dla rodzaju surowca, przyjemny bez obcych zapachów,
c) właściwości fizykochemiczne i biologiczne bez zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych,
5. Przyjęcie partii przedmiotu umowy będzie się odbywało zgodnie z procedurą określona w dokumentacji sanitarnej, wg zasad dobrej praktyki produkcyjnej (GMP) i dobrej praktyki higienicznej (GHP).
6. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do magazynu Działu Żywienia Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jego pracy tj.: od poniedziałku do piątku do godziny 1300.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 2 do SIWZ1. Dostawa pieczywa.
2. Przedmiotem zamówienia jest codzienna dostawa pieczywa wraz z dniami wolnymi od pracy do godziny 6:30, a w miarę potrzeb także dwa razy dziennie.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Działu Żywienia Szpitala w Pile codziennie łącznie z dniami wolnymi od pracy. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko zgodnie z wymogami HACCP.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 2 do SIWZ1. Dostawa świeżego drobiu oraz jaj.
2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do magazynu Działu Żywienia Szpitala Specjalistycznego w Pile. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko dwa razy w tygodniu w godz. 630 do 1300 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
3. Przyjęcie partii przedmiotu umowy będzie się odbywało zgodnie z procedurą określoną w dokumentacji sanitarnej, wg zasad dobrej praktyki produkcyjnej (GMP) i dobrej praktyki higienicznej (GHP).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Specjalistyczny w Pile
Ulica ul. Rydygiera 1
Nr domu 1
Miejscowosc Piła
Kod poczt 64-920
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 067 2106207
Fax (067) 212 40 85
Internet www.szpitalpila.pl
Regon 00126182000000
E mail wszpila@pi.onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (na załączonym do SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej cześć).
Wiedza Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie (na załączonym do SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej część).
Potencjal Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (na załączonym do SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej cześć).
Zdolne Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (na załączonym do SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej cześć).
Sytuacja Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (na załączonym do SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej część).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw a) Oświadczenie wykonawcy, że posiada wymagane prawem, atesty dla oferowanej żywności i opakowań - do okazania na każde żądanie zamawiającego, b) Decyzję właściwego organu inspekcji sanitarnej, dotyczącą zgody na przewóz (transport) żywności lub stosowne oświadczenie wykonawcy, że dysponuje on specjalistycznym transportem do przewozu artykułów spożywczych, przetworów warzywno-owocowych oraz mrożonek warzywno-owocowych, c) Certyfikat systemu HACCP lub potwierdzone wdrożenie systemu HACCP wystawione przez organy uprawnione do urzędowej kontroli żywności.
Inne dokumenty 1. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz ofertowy, 2. Wypełniony załącznik nr 2 - formularz cenowy 3. Wypełniony załączniki nr 3 - oświadczenie z art. 22, 4. Wypełniony załącznik nr 4 - oświadczenie z art. 24, 5. Wypełniony załącznik nr 5 - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, 6. Wypełniony załącznik nr 6 - oświadczenie podmiotu trzeciego, (jeżeli dotyczy), 7. W przypadku, gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z uwarunkowań zewnętrznych niezależnych od stron umowy, a zmiana jest nieistotna w stosunku do treści oferty. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w następującym zakresie: a) zaproponowania przez Wykonawcę produktu zamiennego o parametrach tożsamych lub jakościowo lepszego; b) zmiany numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu - przy zachowaniu jego parametrów; c) zmiany sposobu konfekcjonowania; d) wymiany/uzupełnienia w sytuacji gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/udoskonalony; e) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową; f) zmian wynikających z przekształceń własnościowych, g) zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Wykonawcę lub Zamawiającego, h) zmiany terminu realizacji zamówienia w sytuacji, gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, i) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Kryt cena A
Spec www www.szpital-pila.4bip.pl
Spec war Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D3
Data skl 01/09/2014
Godz skl 09:30
Miejsce Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D14-Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)