Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, Ośrodek Szkoleniowy Jurysta w Jastrzębiej Górze(cz.1- produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,), cz.2 - owoce, warzywa i podobne produkty (przetworzone), cz. 3 - owoce, warzywa i podobne produkty (świeże), cz. 4 - produkty mleczarskie

Publication date 2014-08-21
End date 2014-08-29 10:00:00
Instytucja Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 278760 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 153000001, 32000003, 155000003, 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
(cz.1- produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, cz.2 - owoce, warzywa
i podobne produkty (przetworzone), cz. 3 - owoce, warzywa i podobne produkty (świeże), cz. 4 - produkty mleczarskie) na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, Ośrodek Szkoleniowy Jurysta w Jastrzębiej Górze:
Część 1 - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
Część 2 - owoce, warzywa i podobne produkty (przetworzone),
Część 3 - owoce, warzywa i podobne produkty (świeże),
Część 4 - produkty mleczarskie.
Specyfikacja surowca:
Dla części 1 - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne: dostarczone mięso drobiowe, wołowe i wieprzowe powinno posiadać świadectwo indentyfikacyjne zgodne z wymogami systemu HACCP, mięso i wędliny powinny spełniać normy jakościowe i produkcyjne zgodne z procedurą jakości HACCP.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie.
Produkty powinny posiadać odpowiednie walory smakowe, zapachowe
i sensoryczne dla danego produktu.
Samochód dostarczający w/w artykuły powinien być zaopatrzony w chłodnię przystosowaną do przewozu tych artykułów, powinien również posiadać świadectwo ze stacji sanitarnej o tym, że jest przystosowany do przewozu artykułów wędliniarskich i mięsnych. Dostawca ponosi pełną odpowiedzialność
za spełnienie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, wymagań higieniczno-sanitarnych i sanitarno-epidemiologicznych,
za przestrzeganie warunków wymaganych w systemie HACCP.
Wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty będą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno - sanitarne oraz będą świeże (z ważnym terminem przydatności do spożycia) tj. w szczególności w momencie dostawy minimum:
dla mięs świeżych 4 dni,
dla wędlin 21 dni,
dla podrobów 3 dni.
Dla części 2 - owoce, warzywa i podobne produkty (przetworzone): wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty będą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno - sanitarne (z ważnym terminem przydatności do spożycia) tj. w szczególności w momencie dostawy minimum 90 dni.

Dla części 3 - owoce, warzywa i podobne produkty (świeże): dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym
i biochemicznym, tj. bez śladów uszkodzenia, nadgnicia, powinien posiadać odpowiednią barwę, smak i zapach zgodny dla danego produktu.
Wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty będą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno - sanitarne oraz będą świeże (z ważnym terminem przydatności do spożycia) tj. w szczególności w momencie dostawy dla owoców
i warzyw świeżych minimum 7 dni, dla suszonych minimum 60 dni.

Dla części 4 - produkty mleczarskie: wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty będą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno - sanitarne (z ważnym terminem przydatności do spożycia) tj. w szczególności
w momencie dostawy minimum:
Dla pozycji: 1,2,3,4,5,6,10,14,17,18,19,20,21,24,25 i 31 - 30 dni
Dla pozycji: 7,8,9,11,12,13,15,16,22,23,26,27,28,29,30,32,33 - 60 dni

Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów, oraz sprawozdanie z badań na obecność salmonelli w jajach wydanego przez Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, przynajmniej 1 raz na 15 tygodni albo każdorazowo przy dostawie jaj pochodzących od producenta innego, niż dotychczasowy.

Warunki ogólne dla wszystkich części:
Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. Dostarczane produkty winny odpowiadać normom i standardom określonym w odpowiednich przepisach prawnych w tym Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 ze zm.).
Produkty powinny posiadać odpowiednie walory smakowe, zapachowe i sensoryczne dla danego produktu.
Dostawa i rozładunek przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko wykonawcy - do magazynu Ośrodka Szkoleniowego w Jastrzębiej Górze przy ul. Rozewskiej 44Dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżających jego wartość użytkową.
Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony środkiem transportu przystosowanym do przewozu tego typu towaru.
Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb zamawiającego, na podstawie zamówień częściowych. Zamawiający będzie składał zamówienia częściowe telefonicznie, potwierdzone faxem lub drogą elektroniczną najpóźniej do godziny 1500. Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą do godziny 1000 w ciągu dwóch dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dostarczenia towaru w dniu następnym do godziny 1400. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w załącznikach od nr 1 do nr do 4 SIWZ, z tym zastrzeżeniem, iż minimalna wartość zamówionego asortymentu wyniesie nie mniej niż 15% zadeklarowanej maksymalnej wartości określonej w tych załącznikach do SIWZ.

Opis

Dla części 1 - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne: dostarczone mięso drobiowe, wołowe i wieprzowe powinno posiadać świadectwo indentyfikacyjne zgodne z wymogami systemu HACCP, mięso i wędliny powinny spełniać normy jakościowe i produkcyjne zgodne z procedurą jakości HACCP.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie.
Produkty powinny posiadać odpowiednie walory smakowe, zapachowe
i sensoryczne dla danego produktu.
Samochód dostarczający w/w artykuły powinien być zaopatrzony w chłodnię przystosowaną do przewozu tych artykułów, powinien również posiadać świadectwo ze stacji sanitarnej o tym, że jest przystosowany do przewozu artykułów wędliniarskich i mięsnych. Dostawca ponosi pełną odpowiedzialność
za spełnienie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, wymagań higieniczno-sanitarnych i sanitarno-epidemiologicznych,
za przestrzeganie warunków wymaganych w systemie HACCP.
Wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty będą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno - sanitarne oraz będą świeże (z ważnym terminem przydatności do spożycia) tj. w szczególności w momencie dostawy minimum:
dla mięs świeżych 4 dni,
dla wędlin 21 dni,
dla podrobów 3 dni.Dla części 2 - owoce, warzywa i podobne produkty (przetworzone): wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty będą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno - sanitarne (z ważnym terminem przydatności do spożycia) tj. w szczególności w momencie dostawy minimum 90 dni.Dla części 3 - owoce, warzywa i podobne produkty (świeże): dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym
i biochemicznym, tj. bez śladów uszkodzenia, nadgnicia, powinien posiadać odpowiednią barwę, smak i zapach zgodny dla danego produktu.
Wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty będą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno - sanitarne oraz będą świeże (z ważnym terminem przydatności do spożycia) tj. w szczególności w momencie dostawy dla owoców
i warzyw świeżych minimum 7 dni, dla suszonych minimum 60 dni.Dla części 4 - produkty mleczarskie: wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty będą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno - sanitarne (z ważnym terminem przydatności do spożycia) tj. w szczególności
w momencie dostawy minimum:
Dla pozycji: 1,2,3,4,5,6,10,14,17,18,19,20,21,24,25 i 31 - 30 dni
Dla pozycji: 7,8,9,11,12,13,15,16,22,23,26,27,28,29,30,32,33 - 60 dni

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
Ulica ul. Przy Rondzie 5
Nr domu 5
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-547
Wojewodztwo małopolskie
Tel 0048 12 6179655
Fax 0048 12 6179653
Internet www.kssip.gov.pl
Regon 14058042800000
E mail i.sulkowska-sajdak@kssip.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego
Czas D
Data zak 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Potencjal Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W przypadku zaoferowania produktów równoważnych należy dołączyć dokumenty potwierdzające że oferowane asortymenty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wzór umów zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie terminów realizacji zamówienia, wynagrodzenia wykonawcy, przedmiotu zamówienia oraz ilości zamawianego asortymentu - na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy w przypadku: a) wystąpienie siły wyższej; b) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; c) w trakcie realizacji umowy może nastąpić zmiana produktu na równoważny (bez zmiany ceny jednostkowej i wielkości opakowania) w przypadku zaprzestania produkcji asortymentu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie. Warunkiem dokonania zmiany jest przedstawienie przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia (lub innego dokumentu) producenta o zaprzestaniu produkcji oraz zgoda Zamawiającego na przedstawiony przez Wykonawcę produkt równoważny.
Kryt cena A
Spec www www.kssip.gov.pl
Spec war Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, pokój nr 328 tel. 12 617 96 55, fax 12 617 96 53, e-mail e.konior@kssip.gov.pl
Data skl 29/08/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Oferty należy składać pod adres Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, Kancelaria Ogólna pokój nr 419 do dnia 29 sierpnia 2014 r. do godz. 10.00.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)