Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, Ośrodek Szkoleniowy Jurysta w Jastrzębiej Górze(cz.1- produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,), cz.2 - owoce, warzywa i podobne produkty (przetworzone), cz. 3 - owoce, warzywa i podobne produkty (świeże), cz. 4 - produkty mleczarskie

Data publikacji 2014-08-21
Data zakończenia 2014-08-29 10:00:00
Instytucja Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 278760 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 153000001, 32000003, 155000003, 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
(cz.1- produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, cz.2 - owoce, warzywa
i podobne produkty (przetworzone), cz. 3 - owoce, warzywa i podobne produkty (świeże), cz. 4 - produkty mleczarskie) na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, Ośrodek Szkoleniowy Jurysta w Jastrzębiej Górze:
Część 1 - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
Część 2 - owoce, warzywa i podobne produkty (przetworzone),
Część 3 - owoce, warzywa i podobne produkty (świeże),
Część 4 - produkty mleczarskie.
Specyfikacja surowca:
Dla części 1 - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne: dostarczone mięso drobiowe, wołowe i wieprzowe powinno posiadać świadectwo indentyfikacyjne zgodne z wymogami systemu HACCP, mięso i wędliny powinny spełniać normy jakościowe i produkcyjne zgodne z procedurą jakości HACCP.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie.
Produkty powinny posiadać odpowiednie walory smakowe, zapachowe
i sensoryczne dla danego produktu.
Samochód dostarczający w/w artykuły powinien być zaopatrzony w chłodnię przystosowaną do przewozu tych artykułów, powinien również posiadać świadectwo ze stacji sanitarnej o tym, że jest przystosowany do przewozu artykułów wędliniarskich i mięsnych. Dostawca ponosi pełną odpowiedzialność
za spełnienie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, wymagań higieniczno-sanitarnych i sanitarno-epidemiologicznych,
za przestrzeganie warunków wymaganych w systemie HACCP.
Wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty będą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno - sanitarne oraz będą świeże (z ważnym terminem przydatności do spożycia) tj. w szczególności w momencie dostawy minimum:
dla mięs świeżych 4 dni,
dla wędlin 21 dni,
dla podrobów 3 dni.
Dla części 2 - owoce, warzywa i podobne produkty (przetworzone): wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty będą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno - sanitarne (z ważnym terminem przydatności do spożycia) tj. w szczególności w momencie dostawy minimum 90 dni.

Dla części 3 - owoce, warzywa i podobne produkty (świeże): dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym
i biochemicznym, tj. bez śladów uszkodzenia, nadgnicia, powinien posiadać odpowiednią barwę, smak i zapach zgodny dla danego produktu.
Wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty będą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno - sanitarne oraz będą świeże (z ważnym terminem przydatności do spożycia) tj. w szczególności w momencie dostawy dla owoców
i warzyw świeżych minimum 7 dni, dla suszonych minimum 60 dni.

Dla części 4 - produkty mleczarskie: wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty będą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno - sanitarne (z ważnym terminem przydatności do spożycia) tj. w szczególności
w momencie dostawy minimum:
Dla pozycji: 1,2,3,4,5,6,10,14,17,18,19,20,21,24,25 i 31 - 30 dni
Dla pozycji: 7,8,9,11,12,13,15,16,22,23,26,27,28,29,30,32,33 - 60 dni

Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów, oraz sprawozdanie z badań na obecność salmonelli w jajach wydanego przez Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, przynajmniej 1 raz na 15 tygodni albo każdorazowo przy dostawie jaj pochodzących od producenta innego, niż dotychczasowy.

Warunki ogólne dla wszystkich części:
Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. Dostarczane produkty winny odpowiadać normom i standardom określonym w odpowiednich przepisach prawnych w tym Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 ze zm.).
Produkty powinny posiadać odpowiednie walory smakowe, zapachowe i sensoryczne dla danego produktu.
Dostawa i rozładunek przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko wykonawcy - do magazynu Ośrodka Szkoleniowego w Jastrzębiej Górze przy ul. Rozewskiej 44Dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżających jego wartość użytkową.
Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony środkiem transportu przystosowanym do przewozu tego typu towaru.
Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb zamawiającego, na podstawie zamówień częściowych. Zamawiający będzie składał zamówienia częściowe telefonicznie, potwierdzone faxem lub drogą elektroniczną najpóźniej do godziny 1500. Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą do godziny 1000 w ciągu dwóch dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dostarczenia towaru w dniu następnym do godziny 1400. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w załącznikach od nr 1 do nr do 4 SIWZ, z tym zastrzeżeniem, iż minimalna wartość zamówionego asortymentu wyniesie nie mniej niż 15% zadeklarowanej maksymalnej wartości określonej w tych załącznikach do SIWZ.

Opis

Dla części 1 - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne: dostarczone mięso drobiowe, wołowe i wieprzowe powinno posiadać świadectwo indentyfikacyjne zgodne z wymogami systemu HACCP, mięso i wędliny powinny spełniać normy jakościowe i produkcyjne zgodne z procedurą jakości HACCP.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie.
Produkty powinny posiadać odpowiednie walory smakowe, zapachowe
i sensoryczne dla danego produktu.
Samochód dostarczający w/w artykuły powinien być zaopatrzony w chłodnię przystosowaną do przewozu tych artykułów, powinien również posiadać świadectwo ze stacji sanitarnej o tym, że jest przystosowany do przewozu artykułów wędliniarskich i mięsnych. Dostawca ponosi pełną odpowiedzialność
za spełnienie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, wymagań higieniczno-sanitarnych i sanitarno-epidemiologicznych,
za przestrzeganie warunków wymaganych w systemie HACCP.
Wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty będą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno - sanitarne oraz będą świeże (z ważnym terminem przydatności do spożycia) tj. w szczególności w momencie dostawy minimum:
dla mięs świeżych 4 dni,
dla wędlin 21 dni,
dla podrobów 3 dni.Dla części 2 - owoce, warzywa i podobne produkty (przetworzone): wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty będą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno - sanitarne (z ważnym terminem przydatności do spożycia) tj. w szczególności w momencie dostawy minimum 90 dni.Dla części 3 - owoce, warzywa i podobne produkty (świeże): dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym
i biochemicznym, tj. bez śladów uszkodzenia, nadgnicia, powinien posiadać odpowiednią barwę, smak i zapach zgodny dla danego produktu.
Wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty będą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno - sanitarne oraz będą świeże (z ważnym terminem przydatności do spożycia) tj. w szczególności w momencie dostawy dla owoców
i warzyw świeżych minimum 7 dni, dla suszonych minimum 60 dni.Dla części 4 - produkty mleczarskie: wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty będą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno - sanitarne (z ważnym terminem przydatności do spożycia) tj. w szczególności
w momencie dostawy minimum:
Dla pozycji: 1,2,3,4,5,6,10,14,17,18,19,20,21,24,25 i 31 - 30 dni
Dla pozycji: 7,8,9,11,12,13,15,16,22,23,26,27,28,29,30,32,33 - 60 dni

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
Ulica ul. Przy Rondzie 5
Nr domu 5
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-547
Województwo małopolskie
Tel 0048 12 6179655
Fax 0048 12 6179653
Internet www.kssip.gov.pl
Regon 14058042800000
E-mail i.sulkowska-sajdak@kssip.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W przypadku zaoferowania produktów równoważnych należy dołączyć dokumenty potwierdzające że oferowane asortymenty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wzór umów zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie terminów realizacji zamówienia, wynagrodzenia wykonawcy, przedmiotu zamówienia oraz ilości zamawianego asortymentu - na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy w przypadku: a) wystąpienie siły wyższej; b) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; c) w trakcie realizacji umowy może nastąpić zmiana produktu na równoważny (bez zmiany ceny jednostkowej i wielkości opakowania) w przypadku zaprzestania produkcji asortymentu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie. Warunkiem dokonania zmiany jest przedstawienie przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia (lub innego dokumentu) producenta o zaprzestaniu produkcji oraz zgoda Zamawiającego na przedstawiony przez Wykonawcę produkt równoważny.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.kssip.gov.pl
Adres uzyskania siwz Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, pokój nr 328 tel. 12 617 96 55, fax 12 617 96 53, e-mail e.konior@kssip.gov.pl
Data składania wniosków 29/08/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Oferty należy składać pod adres Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, Kancelaria Ogólna pokój nr 419 do dnia 29 sierpnia 2014 r. do godz. 10.00.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)