Dostawa druków szkolnictwa wyższego na potrzeby Politechniki Łódzkiej

Publication date 2014-08-21
End date 2014-09-02 12:00:00
Instytucja Politechnika Łódzka, Zamówienia Publiczne
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Druki i produkty podobne,
  • Pozostałe druki,
  • Różne druki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 278790 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 220000000, 224580005, 229000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa druków szkolnictwa wyższego na potrzeby Politechniki Łódzkiej

Opis

Dostawa druków dyplomów I i II stopnia w wersji polskiej i angielskiej (papier zabezpieczony), świadectw ukończenia studiów podyplomowych oraz kursów dokształcających (papier zabezpieczony) oraz certyfikatów polskich, angielskich i francuskich (papier niezabezpieczony)Dostawa druków dyplomów I i II stopnia w wersji polskiej (książeczka i odpisy oraz odpis przeznaczony do akt) i odpis w wersji angielskiejDostawa teczek do suplementów oraz certyfikatów

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Łódzka, Zamówienia Publiczne
Ulica ul. Żeromskiego 116
Nr domu 116
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90-924
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 631 20 12
Fax 42 631 24 04; 42 631 21 04
Internet www.zp.p.lodz.pl
Regon 00000158300000
E mail azp@adm.p.lodz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 48
Wadium Zamawiający ustalił wadium: a) dla części I - w wysokości 2.200,00 PLN (słownie: dwa tysiące dwieście złotych i 00/100 PLN); b) dla części II - w wysokości 650,00 PLN (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych i 00/100 PLN); c) dla części III - w wysokości 3.400,00 PLN (słownie: trzy tysiące czterysta złotych i 00/100 PLN)
Zaliczka Nie
Wiedza Spełnienie tego warunku zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedstawi: 1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający nie wymaga wskazania w wykazie informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie, w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. Zamawiający pod pojęciem głównej dostawy rozumie, w przypadku: - Części I - wykonanie dostawy druków zabezpieczonych i niezabezpieczonych (certyfikaty) - Części II - wykonanie dostawy druków niezabezpieczonych dla szkół wyższych (książeczka) - Części III - wykonanie dostawy teczek do suplementów i certyfikatów Wykonawca jest zobowiązany udokumentować: Część I : Wykonanie min. dwóch dostaw druków zabezpieczonych o wartości min. 25.000,00 PLN brutto dla każdej z dostaw, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie ; Część II: Wykonanie min. dwóch dostaw druków niezabezpieczonych dla szkół wyższych o wartości min. 15.000,00 PLN brutto dla każdej z dostaw, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Część III: Wykonanie min. dwóch dostaw teczek do suplementów i certyfikatów bądź innych dokumentów urzędowych o wartości min. 30.000,00 PLN brutto dla każdej z dostaw, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie ; W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie ogłoszenia przez jednego z Wykonawców
Sytuacja Spełnienie tego warunku zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedstawi: Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia : a) na kwotę min. 30.000,00 PLN - dla części I; b) na kwotę min. 20.000,00 PLN - dla części II; c) na kwotę min. 30.000,00 PLN - dla części III; W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie ogłoszenia przez jednego z Wykonawców
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Dostawy druków szkolnictwa wyższego w Części I o wartości min. 25.000,00 PLN brutto każda z dostaw, w Części II o wartości min. 15.000,00 PLN brutto każda z dostaw, w Części III - 30.000,00 PLN brutto każda z dostaw. Zamawiający nie wymaga wskazania w wykazie informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie, w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy.
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, z uwzględnieniem Rozdziału III niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści umowy w odniesieniu do terminu realizacji zamówienia w przypadku okoliczności, których nie można przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania, m. in. w sytuacji opóźnień w dostawie materiałów potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia niezależnych od Wykonawcy. 3. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany treści umowy, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia, m.in. co do jego ilości, rodzaju i specyfiki wynikającą ze zmian legislacyjnych przewidzianych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, co do formy i technologii jego wykonania w przypadku gdyby zachowanie dotychczasowej formy i technologii byłoby niemożliwe ze względów technicznych lub zmiany wynikającej z procedur wewnętrznych Zamawiającego w tym decyzji Władz Uczelni a także innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy. 4. Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy w przypadku, gdy zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie umowy w dotychczasowym brzmieniu nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 5. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści umowy, w odniesieniu do zamawianego asortymentu wynikającą ze zmian legislacyjnych wprowadzonych przez m. in. Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego dotyczących, m.in. wzorów poszczególnych druków, ich kolorystyki, grafiki, nazewnictwa a także rodzajów wymaganych druków, np. konieczności zastąpienia druków określonych w niniejszej SIWZ drukami wskazanymi w zmienionych przepisach prawnych. 6. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści umowy w odniesieniu do Przedmiotu Zamówienia w przypadku okoliczności, których nie można przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania, m. in. w sytuacji zmian wynikających z procedur wewnętrznych Zamawiającego wpływających na ilość, rodzaj, zakres lub specyfikę Przedmiotu Zamówienia wskazanych w Załącznikach nr 1A, 1B, 1C, 1D do SIWZ oraz możliwość zmiany treści umowy w sytuacji zmian narzuconych przez jednostki zewnętrzne mających wpływ na Przedmiot Zamówienia. 7. Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy na skutek zmian legislacyjnych przewidzianych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w odniesieniu do dostaw objętych przedmiotem zamówienia, w tym m.in. zmiany stawki podatku VAT.
Kryt cena B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Jakość próbek druków (J)
Kryt 2p 15
Spec www www.zp.p.lodz.pl
Spec war Politechnika Łódzka, 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego 116, budynek A-28, po uprzednim złożeniu wniosku pod nr fax: 42 631 21 04 lub 42 631 24 04
Data skl 02/09/2014
Godz skl 12:00
Miejsce Politechnika Łódzka, 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego 116, budynek A-28, Kancelaria - wejście ze szczytu wschodniego budynku.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)