Dostawa i montaż wyposażenia zaplecza gastronomicznego w budynku Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie przy ul. Okólnik 2 w Warszawie - klub studencki GAMA - trzecie postępowanie

Publication date 2014-08-22
End date 2014-09-09 15:30:00
Instytucja Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Przemysłowy sprzęt kuchenny,
  • Urządzenia restauracyjne,
  • Urządzenia dezynfekujące,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 180755 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391410002, 391414006, 393140006, 393150003, 393300004, 397111244, 397111309, 397112001, 397112104, 397112111, 397113002, 397113404, 397113600, 397113617, 397113624, 397114003, 397114106
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia zaplecza gastronomicznego w budynku Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie przy ul. Okólnik 2 w Warszawie - klub studencki GAMA.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi- załącznik nr 6 do SIWZ:
- część opisowa;
- wykaz urządzeń i parametry techniczne;
- schemat rozmieszczenia urządzeń - przyziemie;
- schemat rozmieszczenia urządzeń - parter,
Przy czym w zakres zamówienia nie wchodzą przedmioty, rzeczy i urządzenia wskazane w wykazie urządzeń w pozycjach:
- szatnia personelu - pkt. 7.2 i 7.3;
- pomieszczenie na sprzęt porządkowy - pkt. 8.3;
- pokój biurowy - pkt. 9.1;
- kuchnia - pkt. 1.6 i 1.33;
- zmywalnia naczyń stołowych - pkt. 2.5;
- wydawanie posiłków - pkt. 3.8 i 3.14.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina
Ulica ul. Okólnik 2
Nr domu 2
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-368
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 8278309
Fax 22 8278309
Internet www.chopin.edu.pl
Regon 00027570200000
E mail przetargi@chopin.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 62 1750 0009 0000 0000 1333 6188 z dopiskiem - Dostawa wyposażania gastronomicznego - trzecie postępowanie. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ)
Wiedza Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się wykonaniem z należytą starannością, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch (3) dostaw wraz z montażem urządzeń zaplecza gastronomicznego dla obiektów przewidzianych do przygotowywania na miejscu i wydawania posiłków, o wartości zamówienia minimum po 150 000 zł brutto dwóch zamówień każde (a w przypadku, jeżeli wartość zamówienia została w umowie wyrażona w walucie obcej - równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zamówienia)
Potencjal Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ)
Zdolne Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ)
Sytuacja Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ)
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Stosownie do dyspozycji zawartej w § 1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013 r., poz. 231) Zamawiający wymaga uwzględnienia w wykazie co najmniej dostaw określonych w pkt III.3.2) niniejszego ogłoszenia, załączając jednocześnie dowody potwierdzające czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich. a) Dowodami, o których mowa powyżej, z zastrzeżeniem zapisów § 9 ust. 2 Rozporządzenia są: i. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; ii. w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt i) powyżej; b) W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 4 zostały wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w lit. a) powyżej.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: a. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu niniejszej Umowy, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, b. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną; c. wystąpi potrzeba zmiany sposobu wykonania określonego elementu zamówienia (roboty zamienne); wycena prac nastąpi na postawie protokołu konieczności uzgodnionego między Stronami. d. z przyczyn niezależnych od Zamawiającego pomieszczenia nie będą mogły być udostępnione w przewidzianym Umową terminie - w takim przypadku zmianie ulegnie termin wykonania Umowy.
Kryt cena A
Spec www www.chopin.edu.pl
Spec war Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina ul. Okólnik 2 00-368 Warszawa pok. 211
Data skl 09/09/2014
Godz skl 15:30
Miejsce Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina ul. Okólnik 2 00-368 Warszawa Kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Termin określony w pkt II.2 niniejszego ogłoszenia należy rozumieć następująco, tak jak zapisano to w SIWZ (§ 5 Termin wykonania zamówienia): Wymagany termin realizacji zamówienia - Wykonawca wykona przedmiot Umowy w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od dnia udostępnienia przez Zamawiającego pomieszczeń w których ma być wykonywana Umowa, z zastrzeżeniem zapisów poniżej. Zamawiający udostępni pomieszczenia do montażu od dnia 15 października 2014 roku z tym, że Zamawiający zastrzega sobie, iż nie później niż na 5 dni roboczych przed terminem udostępnienia pomieszczeń może zawiadomić Wykonawcę o przesunięciu terminu udostępnienia pomieszczeń, jednak nie dłużej niż do dnia 1 grudnia 2014 r.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)