Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Urzędu Miasta Lublin - VIII części.

Publication date 2014-08-22
End date 2014-09-01 09:30:00
Instytucja Gmina Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 279918 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część I - Torba 700 sztuk:
a) Tkanina: 100 % bawełna surowa
b) Długie rączki: 70 cm (+/-10%)
c) Kolor: écru lub naturalny
d) Gramatura: 150 g/m²
e) Wymiary: 42 cm x 38 cm
f) Krzyżykowe przeszycia przy uchwytach dla wzmocnienia
g) Kopertowe szwy boczne zapobiegające kurczeniu
h) Miejsce nadruku: jedna strona torby (awers)
i) Obszar nadruku: min. 28 cm x 28 cm
j) Ilość kolorów: 1
k) Metoda nadruku: Sitodruk
Część II - Parasole - 50 szt.
a) Parasol automatyczny dwukolorowy
b) Materiał: poliester 190 T
c) Kolory: biało-czerwony lub biało-zielony
d) Drewniana rączka w kolorze jasnobrązowym (wygięta lub prosta)
e) Średnica/wymiar czaszy: min. 100 cm
f) Stelaż: stalowy lub włókno szare
g) Ilość paneli: 8
h) Ilość szprych: 8
i) Długość szprych: 60 cm (+/-10%)
j) Kij: średnica 10 mm, stalowy lub włókno szklane
k) Otwieranie: manualne
l) Nadruk pionowy na 2 przeciwległych panelach: min. 20 cm x 15 cm
m) Nadruk: 1 kolor
n) Pakowany w woreczek foliowy
Część III - Maty - 150 szt.
a) Mata plażowa praktycznie zwijana i chowana do etui na suwak z paskiem na ramię w kolorze maty
b) Materiał: typu poliester wysokiej jakości, odporny na wodę i zabrudzenia
c) Kolor: czerwony lub zielony
d) Zapięcie: zamek błyskawiczny umożliwiający szybkie i proste złożenie
e) Wymiary: 60 cm x 180 cm (po złożeniu 60 cm x Ø7 cm)
f) Pole nadruku: 30 cm x 15 cm (-10%)
g) Nadruk: 1 kolor
Część IV - Wachlarz - 2.500 szt.
a) Usztywniona przezroczysta szroniona powierzchnia
b) Uchwyt plastikowy w kolorze zielonym lub czerwonym
c) Wielkość nadruku: 11 cm x 8 cm
d) Wymiary produktu: 25 cm x 16 cm (+/-10%)
e) Nadruk: 1 kolor
Część V - Opaski na rękę z kieszonką zapinaną na zamek - 1000 szt.
a) Materiał: bawełna, mikrofibra, typu frotte (bawełna z domieszką poliestru i materiału elastycznego)
b) kolor: czerwony lub zielony lub czarny
c) Zapięcie: zamek błyskawiczny
d) Wymiary: 9 x 8 cm (+/-10%)
e) Pole nadruku/haftu: 5 cm x 5 cm (+/-10%)
f) Nadruk: 1 kolor
Część VI - Koszulka unisex - 200 szt.
a) Kolor: biały lub ecru
b) Gramatura 190 g/m² ( +/-10%)
c) Typ: T-shirt
d) Rozmiary: S-25 szt, M-100 szt, L - 50 szt, XL - 25 szt.
e) Nadruk: fullcolor, sitodruk, z przodu na piersi
f) Wielkość pola zadruku: 20 cm x 30 cm (+/-10%)
g) Opakowanie: każda koszulka zapakowana w folię
Część VII - Koszulka młodzieżowa unisex - 1200 szt.
a) Tkanina: 95% wysokogatunkowej bawełny czesanej + 5% elastanu
b) Kolor: biały
c) Gramatura: 190 g (+/-10%)
d) Typ: T-shirt
e) Rozmiary: 146 cm - 300 szt, 158 cm - 700 szt., 170 cm - 200 szt.
f) Nadruk: fullcolor, sitodruk, z przodu na piersi
g) Wielkość pola zadruku: 20 cm x 30 cm (+/-10%)
h) Opakowanie: każda koszulka zapakowana w folię
Część VIII - Piłeczka antystresowa typu jo-jo z zawieszką na palec - 3000 szt.
a) Materiał: poliuretan
b) Zawieszka: mocowana na rzep, gumka
c) Kolor: piłeczka jednolita, jednobarwna
d) Rozmiar: 6 cm x 6cm x 6cm (+/-5%)
e) Nadruk na piłce: 1 kolor, tampodruk, w 1 miejscu
f) Wielkość nadruku: 2,5 cm x 2,5 cm
g) Opakowanie: każda piłeczka zapakowana w folię

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Lublin
Ulica Pl. Króla Władysława Łokietka 1
Nr domu 1
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-109
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 4663000
Fax 81 4663001
Internet www.bip.lublin.eu
Regon 43101951400000
E mail zamowienia@um.lublin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 8
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości : Część I -78 zł (słownie: siedemdziesiąt osiem złotych 0/100) Część II - 25 zł (słownie: dwadzieścia pięć złotych 0/100) Część III - 69 zł (słownie: sześćdziesiąt dziewięć złotych 0/100) Część IV - 122 zł (słownie: sto dwadzieścia dwa złote 0/100) Część V - 141 zł ( słownie: sto czterdzieści jeden złotych 0/100) Część VI - 92 zł (słownie: dziewięćdziesiąt dwa złote 0/100) Część VII - 324 zł (słownie: trzysta dwadzieścia cztery złote 0/100) Część VIII - 189 zł (słownie: sto osiemdziesiąt dziewięć złotych 0/100)
Zaliczka Nie
Uprawnienie o
Wiedza o
Potencjal o
Zdolne o
Sytuacja o
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1.Formularz ofertowy (wg załącznika nr 4) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.4.Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.5.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony przewidują zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie - o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania.
Kryt cena A
Spec www www.bip.lublin.eu
Spec war Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3 po dokonaniu wpłaty 5 zł w kasie UM lublin ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5 zł+koszty przesyłki)
Data skl 01/09/2014
Godz skl 09:30
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inf dodat 1.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Agata Makuch - Wydział Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Lublin, ul. Filaretów 44, telefon 81 466 38 37. 1.2.W zakresie procedury: p. Natalia Dziwulska - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon 81 466 30 14.
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)