Dostawa szaf metalowych na akta, regałów archiwalnych i mebli biurowych
Publication date | 2014-08-25 |
End date | 2014-09-02 09:00:00 |
Instytucja | Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie |
Miejscowość | Kraków |
Województwo | małopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 281170 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391311000, 391131008, 391321007, 391321007 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa szaf metalowych na akta i lub regałów magazynowych (archiwizacyjnych) i lub foteli biurowych obrotowych, zwanych dalej towarem zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do umowy. 2. Miejsce dostawy zamówienia: [zgodnie z opisem poszczególnych części zamówienia]. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się w terminie, o którym mowa w §3 ust. 1: 1) dostarczyć Zamawiającemu towar fabrycznie nowy oraz kompletny z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, zdatny do bezpośredniego użycia, zgodnie z przeznaczeniem w momencie jego dostawy do Zamawiającego, 2) zmontować dostarczany towar, w tym równomiernie rozmieścić półki ustawić i wypoziomować w miejscu przeznaczenia wskazanym przez Zamawiającego, 3) połączyć ze sobą szafy i nadstawki w sposób zapewniający ich bezpieczne użytkowanie. Wykonawca ma również obowiązek połączenia dostarczonej nadstawki do szafy, którą posiada Zamawiający. 4) zrealizować przedmiot zamówienia przy pomocy własnych narzędzi, materiałów i środków technicznych oraz przy użyciu własnej siły roboczej. Powyższe dotyczy również wszystkich czynności wymienionych w pkt 1-3. 4. Wszystkie meble o wymiarach zgodnych z ofertą wykonawcy - szafy i nadstawki - mają być: 1) wyposażone w 3-punktowe zamki z pokrętłem. Do każdego zamontowanego zamka Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć min. 2 komplety kluczy, 2) wykonane z blachy giętej o grubości min. 0,8 mm zgrzewanej lub spawanej, 3) malowane proszkowo na kolor kremowy, 4) wyposażone w półki: szafy - półki, nadstawki bez półek, 5) zamykane drzwiami: szafy - drzwi przy otwieraniu mają chować się do wnętrza szafy, nadstawki - drzwi rozwierane (nie chowane) Opis1. Przedmiotem zamówienia w zakresie części I jest dostawa 25 regałów archiwalnych (magazynowych) o wymiarach zewnętrznych 2000x900x500mm (wysokość x szerokość x głębokość). Regały mają być wyposażone w 6 półek, w ograniczniki boczne i tylne wykonane z blachy. Maksymalne obciążenie półki 100kg, maksymalne obciążenie regału 600kg. Elementy nośne tj. słupy oraz półki mają być wykonane z blachy zimnowalcowanej. Montaż regałów za pomocą śrub i nakrętek M8. Kolor regałów jasnopopielaty (RAL7035).2. Termin realizacji dostawy: do 40 dni od daty podpisania umowy. 3. Miejsce dostawy: regały mają być dostarczone pod następujące adresy: 15 sztuk archiwum w budynku na os. Krakowiaków 46 w godzinach pracy, tj. od. 08:00 do 15:00 (montaż z wyprzedzeniem minimum 2 dni) 10 szt. archiwum w budynku przy ul. Mackiewicza 15 w godzinach pracy, tj. od 10:00 - 15:00 (konieczność wcześniejszego telefonicznego uzgodnienia terminu montażu z Zamawiającym). 4. Gwarancja: co najmniej 24 miesiące od daty zakupu. 5. Termin płatności: do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu faktury wystawionej zgodnie z zasadami określonymi w przepisach rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 3 grudnia 2013 roku w sprawie wystawiania faktur (Dz. U. z 2013 roku, poz. 1485).1. Przedmiotem zamówienia w zakresie części II jest dostawa 30 foteli biurowych - fotel biurowy, obrotowy z tapicerowanym siedziskiem i oparciem; tapicerka w kolorze grafitowym; fotel wyposażony w podłokietniki, 5 kółek; regulacja wysokości w zakresie ok. 540-600mm, wysokość w zależności od ustawienia oparcia ok. 950-1140mm. Siedzisko pneumatyczne o regulowanej wysokości w zakresie 410-450mm; płynna regulacja wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego. Fotel wyposażony w mechanizm ruchowy CPT pozwalający na regulację wysokości siedziska, regulację odległości siedziska od oparcia, regulację kąta nachylenia siedziska względem oparcia. 2. Miejsce dostawy: magazyn centralny Zamawiającego, przy ul. Józefińskiej 14 w godzinach jego pracy, tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 08:00 do 15:00. 3. Miejsce dostawy: fotele biurowe mają być dostarczone do magazynu centralnego Zamawiającego, przy ul. Józefińskiej 14 w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 08:00 do 15:00. 4. Termin realizacji dostawy: do 14 dni od daty podpisania umowy. 5. Gwarancja: co najmniej 24 miesiące od daty zakupu. 6. Termin płatności: do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu faktury wystawionej zgodnie z zasadami określonymi w przepisach rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 3 grudnia 2013 roku w sprawie wystawiania faktur (Dz. U. z 2013 roku, poz. 1485)1. Przedmiotem zamówienia w zakresie III części jest dostawa metalowych szaf na akta w ilościach oraz o parametrach szczegółowo opisanych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do formularza ofertowego. 1. Miejsce dostawy: a) Działy Centralne ul. Józefińska 14 (DC/SZ/DR/SK/DK/DG/DK/FK/DN), b) Filia nr 1 ul. Rzeźnicza 2 (F1), c) Filia nr 2 ul. Radzikowskiego 37 (F2), d) Filia nr 3 ul. Powstańców Wielkopolskich 3 (F3), e) Filia nr 4 os. Szkolne 34 (F4), f) Filia nr 5 ul. Praska 52 (F5), g) Filia nr 6 ul. Dietla 64 (F6), h) Filia nr 7 al. Słowackiego 46 (F7), i) Filia nr 8 ul. Jerzmanowskiego 37 (F8), j) Filia nr 9 os. Teatralne 24 (F9), k) Sekcja Kontroli os. Górali 19 (SW), l) Dział Rodzin Zastępczych ul. Piłsudskiego 29 (DZP), m) Dział Pomocy Bezdomnym os. Teatralne 24 (DB), 2. Termin realizacji dostawy: do 40 dni od daty podpisania umowy. Charakterystyka miejsca dostarczenia do obliczenia kosztu dostawy (wliczonego w cenę sprzętu): 1) budynek w Krakowie przy ul. Józefińskiej 14 w Krakowie z windą dojeżdżającą do II piętra, poddasze (III piętro nie dojeżdża winda), , 2) budynek przy ul. Rzeźniczej 2 parter (do pokonanie kilka schodów przed wejściem do budynku), 3) budynek przy ul. Radzikowskiego 37 parter (do pokonanie kilka schodów wewnątrz budynku) oraz I piętro bez windy, 4) budynek przy ul. Powstańców Wielkopolskich 3 parter dostępny z poziomu terenu, 5) budynek na os. Szkolnym 34 parter dostępny z poziomu terenu, 6) budynek przy ul. Praskiej 52 II piętro z windą, 7) budynek przy ul. Dietla 64 I, II piętro bez windy, 8) budynek przy al. Słowackiego 46 - I i II piętro bez windy, 9) budynek przy ul. Jerzmanowskiego 37 parter (do pokonanie kilka schodów przed wejściem do budynku), 10) budynek w Krakowie na os. Teatralnym 34 w Krakowie z windą: I piętro, II piętro, 11) budynek przy ul. Piłsudskiego 29 -parter dostępny z poziomu terenu.Przedmiotem zamówienia w zakresie IV części jest: 1. Zakup i dostawa 7 szaf metalowych przeznaczonych do przechowywania dokumentów (szafy na akta) o konstrukcji zgrzewanej z blachy stalowej 0,8-1mm; dwuskrzydłowe drzwi chowane do środka podczas otwierania; szafy wyposażone w zamek z kluczem, wyposażone w 4 przestawne półki plus podłoga. Wymiary szaf 2000x990x435mm (wysokość x szerokość x głębokość). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, wnieść i zmontować szafy w miejscach ich przeznaczenia w Krakowie: ul. Ugorek 1 (2 szafy), ul. Modrzejewskiej 8 (1 szafa), ul. Mostowa 4/50 (1 szafa), os. Na Skarpie 35 (2 szafy) 2. Zakup i dostawa 5 nadstawek do szafy metalowej o wymiarach 465x990x435mm Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, wnieść i zmontować nadstawki w miejscach ich przeznaczenia w Krakowie, ul. Modrzejewskiej 8 (1 nadstawka), os. Na Skarpie 35 (2 nadstawki), ul. Mostowa 4/50 (2 nadstawki). 3. Zakup i dostawa kompletu 15 krzeseł drewnianych składanych - wysokość całkowita krzesła min. 80 cm, wysokość do siedziska min. 45cm, głębokość i szerokość siedziska min. 40 cm, przystosowane do używania przez osoby dorosłe. Kolor dopasowany do koloru stołu, o którym mowa poniżej. Krzesła mają być dostarczone do lokalu przy ul. Modrzejewskiej 8 w Krakowie 4. Zakup i dostawa stołu drewnianego długości 160 cm i szerokości 80 cm, w kolorze brązowym. Stół ma być dostarczony do lokalu przy ul. Modrzejewskiej 8 w Krakowie. 5. Termin realizacji dostawy: do 40 dni od daty podpisania umowy. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie |
Ulica | ul. Józefińska 14/002 |
Nr domu | 14 |
Nr miesz | 002 |
Miejscowosc | Kraków |
Kod poczt | 30-529 |
Wojewodztwo | małopolskie |
Tel | 12 6165482, 6165469 |
Fax | 12 6165428 |
Internet | www.mops.krakow.pl |
Regon | 35150530800000 |
E mail | do@poczta.mops.krakow.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 4 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 40 |
Zaliczka | Nie |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 2. Zamawiający dopuszcza zmianę treści niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: a) skrócenia czasu naprawy gwarancyjnej, b) wydłużenia okresu gwarancji, c) warunków płatności, d) miejsca dostawy towaru |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 95 |
Kryt 2 | gwarancja |
Kryt 2p | 5 |
Spec www | www.mops.krakow.pl |
Spec war | ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków pokój 012 |
Data skl | 02/09/2014 |
Godz skl | 09:00 |
Miejsce | ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków Dziennik Podawczy |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Projekt systemowy pn. Pora na aktywność współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego |
Czy uniewaznienie | Nie |