Dostawa materiałów biurowych i tonerów, tuszy oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek

Publication date 2014-08-25
End date 2014-09-02 10:00:00
Instytucja Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 281808 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301976301, 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów biurowych, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek niezbędnych do realizacji funkcjonowania MCK,PPP i OSZ w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy Wykaz materiałów biurowych, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. Dostawa będzie zrealizowana jednorazowo w ilości określonej w załączniku nr 8 przez Wykonawcę zamówienia w asortymencie i cenach określonych w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji do siedziby LWK OHP mieszczącego się przy ul. Wojciechowskiej 7, 20-704 Lublin, pok. 216 (drugie piętro). Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przedmiotu zamówienia na własny koszt. Ceny jednostkowe oferowanych składników przedmiotu zamówienia nie mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Składniki przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych regenerowanych i innych niż wymienione w przedmiocie zamówienia.
Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji na dostawę tonerów i tuszy do drukarek i kserokopiarek wyspecyfikowanych w fakturze. Dostawa materiałów eksploatacyjnych objęta jest 12 miesięczną rękojmią za wady fizyczne, licząc od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych a wszelkie składniki przedmiotu zamówienia określone za pomocą nazw producenta, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać dostarczane towary, aby spełniać opisane poniżej wymagania zamówienia. Zamawiający dopuszcza wyłącznie tonery i tusze oryginalne lub równoważne, nie naruszające warunków gwarancji producentów urządzeń wymienionych w tabeli, o parametrach nienaruszających ich funkcji użytkowych oraz o pojemnościach tuszy i tonerów zalecanych przez producentów. Zamawiający dopuszcza wyłącznie papier ksero w formacie A4, o parametrach min.: gramatura 80g/m2, z zastosowaniem do drukarek laserowych, ksero, ryza = 500 arkuszy, o stopniu bieli CIE 146, nieprzezroczystości 91%, grubości 103um lub równoważny.
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda
Ulica ul. Wojciechowska 7
Nr domu 7
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-704
Wojewodztwo lubelskie
Tel 081 5245108/09 w.13
Fax 081 5245108/09
Internet www.lubelska.ohp.pl
Regon 00700346700000
E mail m.gering@ohp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: OCHOTNICZE HUFCE PRACY
Rodzaj zam inny OCHOTNICZE HUFCE PRACY
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zak 15/09/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez wykonawców.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Każdy z powyższych warunków będzie oceniany na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
Wiedza wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 2 dostaw materiałów biurowych i tonerów lub tuszy do drukarek o wartości równej lub większej niż 20 000,00 zł brutto każda.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonych w § 5 niniejszej umowy; zmiana asortymentu poszczególnych artykułów zaoferowanych w ofercie Wykonawcy na artykuły o co najmniej takich samych parametrach jakie wymaga Zamawiający, z zachowaniem ceny ofertowej Wykonawcy. Zmiany umowy przewidziane powyżej dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) Stawka i kwota podatku VAT oraz ceny i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę; zmiana asortymentu poszczególnych artykułów w przypadku zaprzestania produkcji artykułów zaoferowanych w ofercie Wykonawcy - Wykonawca musi pisemnie powiadomić Zamawiającego o zaprzestaniu produkcji danego artykułu z dołączeniem oświadczenia producenta.
Kryt cena A
Spec www www.ohplublin.bip.lublin.pl
Spec war LWK OHP ul. Wojciechowska 7, 20-704 Lublin pokój 216
Data skl 02/09/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Lubelska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ul. Wojciechowska 7, 20-704 Lublin pokój 216
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Dok podm zag 4 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)