Publication date |
2014-08-25 |
End date |
2014-09-02 10:00:00 |
Instytucja |
Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34, Wydział Wychowania Fizycznego i Sportu |
Miejscowość |
Biała Podlaska |
Województwo |
lubelskie |
Branża |
- Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
- Urządzenia komputerowe,
- Komputery osobiste,
- Czytniki magnetyczne lub optyczne,
- Sprzęt związany z komputerami,
- Sprzęt peryferyjny,
- Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
- Serwery
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
281900 / 2014 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
302000001, 488200002, 480000008, 302133008, 302131006, 302321108, 302300000, 302161100, 301914008 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34, Wydział Wychowania Fizycznego i Sportu
|
Ulica |
ul. Akademicka 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowosc |
Biała Podlaska
|
Kod poczt |
21-500
|
Wojewodztwo |
lubelskie
|
Tel |
83 3428712
|
Fax |
83 3428712
|
Internet |
www.awf-bp.edu.pl
|
Regon |
00032783000025
|
E mail |
zamowienia@awf-bp.edu.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
2
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
30/10/2014
|
Wadium |
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
|
Wiedza |
1. W zakresie Części nr 1 - Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował, co najmniej 2 (dwie) dostawy główne, których zakres obejmował dostawę wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem, konfiguracją, sprzętu serwerowego wraz z oprogramowaniem o wartości brutto minimum 100.000,00 PLN (słownie złotych: sto tysięcy,00/100) każda - poparte dowodami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie; 2. W zakresie Części nr 2 - Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował, co najmniej 2 (dwie) dostawy główne, których zakres obejmował dostawę komputerów stacjonarnych i/lub przenośnych wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym o łącznej wartości brutto dwóch dostaw, minimum 100.000,00 PLN (słownie złotych: sto tysięcy,00/100) - poparte dowodami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie; 3. Dla potrzeb oceny spełniania w/w warunku w przypadku, gdy Wykonawca, załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku braku publikacji kursów walut NBP obowiązujących w danym dniu, zastosowanie mają kursy ostatnio ogłoszone, przed tym dniem.
|
Potencjal |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
|
Zdolne |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
|
Sytuacja |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie dotyczy zakresu dostaw, określonego do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu - pkt III.3.2) Wiedza i doświadczenie, niniejszego ogłoszenia, których zakres obejmuje: - dla części nr 1 - dostawę wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem, konfiguracją, sprzętu serwerowego wraz z oprogramowaniem - dla części nr 2 - dostawę komputerów stacjonarnych i/lub przenośnych wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym;
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz dokumentów i oświadczeń o których mowa w pkt III.4), należy przedłożyć: pisemne zobowiązanie innych podmiotów, do oddania do dyspozycji Wykonawcy, niezbędnych do wykonania zamówienia zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp) - pisemne zobowiązanie może zastąpić np. umowa o podwykonawstwo, umowa przedwstępna, porozumienie, umowa o współdziałanie lub inny dokument, z którego będzie wynikać stosowne zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia Wykonawcy własnego potencjału, tzn. z dokumentów tych powinno precyzyjnie wynikać, kto komu przekazuje zasoby, jakie konkretnie zasoby zostaną przekazane i że zostaną udostępnione Wykonawcy na okres niezbędny do realizacji zamówienia (jeżeli Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, na zasoby innych podmiotów)
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Strony zastrzegają możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie warunków jej wykonania w szczególności z następujących powodów (określonych w § 13 ogólnych warunków umowy, stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ): 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia niniejszej umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian, mających wpływ na realizację umowy; 2) wycofania zaoferowanego przedmiotu zamówienia (lub jego elementów składowych) z rynku przez producenta lub wstrzymania, czy zakończenia produkcji - na przedmiot zamówienia posiadający, co najmniej takie same parametry jakościowe, techniczne, funkcjonalne oraz użytkowe jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty, pod warunkiem niezwiększenia ceny; 3) pojawienia się na rynku przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie - pod warunkiem niezwiększenia ceny; 4) realizacji w drodze odrębnej umowy, prac powiązanych z przedmiotem niniejszego zamówienia w tym m.in. prac modernizacyjnych (remontowych) pomieszczenia wyznaczonego na miejsce dostawy, wymuszających konieczność wstrzymania realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszą umową; 5) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 6) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie; 7) siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć i jemu zapobiec; 8) gdy zaistnieje inna, trudna do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zamówienia zgodnie z zawartą umową. 9) zmiany podmiotu, na którego potencjale Wykonawca polegał składając ofertę, a który bierze udział w realizacji zamówienia jako podwykonawca określonej części zamówienia; (postanowienia, które zostaną ujęte w umowie, jeżeli w realizacji zamówienia będzie brał udział podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu). 2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 okoliczności nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy o ich dokonanie.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.awf-bp.edu.pl/zamowienia-publiczne.html
|
Spec war |
SIWZ można otrzymać bezpłatnie w wersji papierowej w Wydziale Wychowania Fizycznego i Sportu w Białej Podlaskiej ul. Akademicka 2 pok. 128 w godz. 8:00 - 16:00
|
Data skl |
02/09/2014
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Wydział Wychowania Fizycznego i Sportu, 21-500 Biała Podlaska, ul. Akademicka 2, pokój 128 (Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
1. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Osi Priorytetowej I Nowoczesna Gospodarka, Działania I.3 Wspieranie innowacji, realizowanego na podstawie umowy nr POPW.01.03.00-06-014/12-00 z dnia 14.11.2012r. (z późniejszymi zmianami) o dofinansowanie projektu pn. Adaptacja i wyposażenie innowacyjnych laboratoriów do badań diagnostycznych i terapeutycznych narządu ruchu oraz ze środków budżetu Państwa. 2. Warunki udziału: 1/ Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2/ Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp., natomiast spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., Wykonawcy wykazują łącznie (warunki te musi spełniać, co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie, albo mogą je spełniać wszyscy Wykonawcy łącznie). 3/ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wskazanych w SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wymagane warunki Wykonawca spełnia. 3. Ponadto na ofertę (oprócz dokumentów wymienionych w pkt III.4) i III.5), składają się następujące dokumenty: 1) formularz oferty (którego wzór stanowią załączniki nr 2.1-2.2 do SIWZ); 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, potwierdzające uprawnienie osoby lub osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych Wykonawcy, dołączonych do oferty - złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) pisemne umocowanie (pełnomocnictwo) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, stwierdzające ustanowienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii, lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika (np. umowa konsorcjum / spółki cywilnej, jeżeli zawiera w/w informacje). 4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Wszelkie oświadczenia, pytania, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje Zamawiający i Wykonawca mogą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem postanowień ust 5. W przypadku przekazywania ich faksem lub drogą elektroniczną, druga strona zobowiązana jest do niezwłocznego potwierdzania faktu ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia uznaje się, że skutecznie je dostarczono. Korespondencję w formie: 1) pisemnej - należy wysyłać bądź składać na adres: Wydział Wychowania Fizycznego i Sportu, 21-500 Biała Podlaska, ul. Akademicka 2 pok. 128 (Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia); 2) faksu - należy kierować na numer +48 833428712; 3) elektronicznej - należy kierować na adres: e-mail: zamowienia@awf-bp.edu.pl. Przesłanie korespondencji na inny adres lub numer niż zostało to określone powyżej może skutkować tym, że Zamawiający nie będzie mógł zapoznać się z treścią przekazanej informacji we właściwym terminie, a ryzyko z tym związane ponosi Wykonawca. 5. Zamawiający wymaga sporządzenia i złożenia oferty (wraz z uzupełnianymi, po otwarciu ofert na wezwanie Zamawiającego, dokumentami lub oświadczeniami składającymi się na ofertę) - z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności (tzn. w/w dokumenty i oświadczenia muszą być złożone osobiście przez Wykonawcę lub dostarczone pocztą, pocztą kurierską itp. w formie papierowej). 6. Wykonawca może wykonać cały zakres przedmiotu zamówienia samodzielnie lub powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, zawierając z nim pisemną umowę o charakterze odpłatnym, której przedmiotem mogą być dostawy i usługi stanowiące część niniejszego zamówienia publicznego. 7. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie, prowadzonej przez siebie działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 8. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp., przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp.
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|