Dostawa mebli wraz z montażem nr DZP.381.68.2014.DW
Publication date | 2014-08-25 |
End date | 2014-09-02 10:30:00 |
Instytucja | Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych |
Miejscowość | Katowice |
Województwo | śląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 282074 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391000003, 391300002, 391100006, 391321007 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli akademickich, audytoryjnych, biurowych i metalowych. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i nie używane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji - 2014), posiadać stosowne atesty, certyfikaty i aprobaty dopuszczające meble do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny mebli. 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr: 2A (dla części A,B,C), 2B (dla części B), 2C (dla części D), 2D (dla części E) do SIWZ OpisPrzedmiotem zamówienia jest dostawa mebli akademickich, audytoryjnych, biurowych i metalowych. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i nie używane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji - 2014), posiadać stosowne atesty, certyfikaty i aprobaty dopuszczające meble do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny mebli.Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia).1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli akademickich, audytoryjnych, biurowych i metalowych. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i nie używane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji - 2014), posiadać stosowne atesty, certyfikaty i aprobaty dopuszczające meble do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny mebli. 2)Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia).1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli akademickich, audytoryjnych, biurowych i metalowych. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i nie używane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji - 2014), posiadać stosowne atesty, certyfikaty i aprobaty dopuszczające meble do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny mebli. 2)Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia).1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli akademickich, audytoryjnych, biurowych i metalowych. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i nie używane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji - 2014), posiadać stosowne atesty, certyfikaty i aprobaty dopuszczające meble do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny mebli. 2)Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia).1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli akademickich, audytoryjnych, biurowych i metalowych. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i nie używane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji - 2014), posiadać stosowne atesty, certyfikaty i aprobaty dopuszczające meble do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny mebli. 2)Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż.Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych |
Ulica | ul. Bankowa 12 |
Nr domu | 12 |
Miejscowosc | Katowice |
Kod poczt | 40-007 |
Wojewodztwo | śląskie |
Tel | 32 3592048 |
Fax | 32 3592048 |
Internet | www.us.edu.pl |
E mail | dzp-l@us.edu.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Uczelnia publiczna |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 5 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 42 |
Wadium | 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: a) Część A postępowania:930,00 PLN (słownie: dziewięćset trzydzieści złotych), b) Część B postępowania: 2 350,00 PLN (słownie: dwa tysiące trzysta pięćdziesiąt złotych), c) Część C postępowania: 720,00 PLN (słownie: siedemset dwadzieścia złotych,), d) Część D postępowania: 3 600,00 PLN (słownie: trzy tysiące sześćset złotych), e) Część E postępowania: 2 700,00 PLN |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ |
Wiedza | Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ |
Potencjal | Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ |
Zdolne | Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ |
Sytuacja | Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 1 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | 1. Aktualny certyfikat GS-potwierdzający bezpieczeństwo użytkowników. Dotyczy części C (pozycje 1-5 opisu przedmiotu zamówienia) lub równoważny, 2. Oświadczenie, iż płyta meblowa melaminowana zastosowana do produkcji mebli posiada: parametry techniczne zgodnie z raportem klasyfikacyjnym w zakresie reakcji na ogień wg EN 13501-1:2007, Świadectwo jakości zdrowotnej HŻ-C-02410(09, Atest higieniczny Nr 240-779-271-2010. Dotyczy części D postępowania |
Inne dokumenty | Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. W przypadku, kiedy osoba składająca w imieniu Wykonawcy ofertę, nie jest osobą uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i złożenia oferty w postępowaniu na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru (np. prowadzonego przez sąd rejestru handlowego, rejestru spółdzielni lub rejestru przedsiębiorstw państwowych albo odpisu z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), wraz z ofertą powinno zostać złożone stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby/ób wystawione przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wyłącznie w przypadku: 1)konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy Wykonawcy, 2)konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, np. w przypadku przedłużających się prac remontowo - budowlanych w poszczególnych obiektach Zamawiającego, 3)zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu dostaw powierzonych podwykonawcom, 4)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 5)zakończenia serii produkcyjnej danego mebla oraz rozpoczęcie produkcji mebla o parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania DZP.381.68.2014.DW, 6)wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta mebla lub Wykonawcę, 7)ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy, 8)zmiany cen w sytuacji, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron. |
Kryt cena | A |
Spec www | http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy |
Spec war | UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH Dział Zamówień Publicznych UL. BANKOWA 12 40-007 KATOWICE pok. 68. |
Data skl | 02/09/2014 |
Godz skl | 10:30 |
Miejsce | UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH Dział Zamówień Publicznych UL. BANKOWA 12 40-007 KATOWICE pok. 68. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |