Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Godkowo

Publication date 2014-08-26
End date 2014-09-03 15:00:00
Instytucja Gmina Godkowo
Miejscowość Godkowo
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego,
  • Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 283876 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302000000, 487600003, 487000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Godkowo realizowanego w zakresie Działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje Dostawę:
1.Zestaw komputerowy stacjonarny dla gospodarstw domowych: 110 szt.
2. Zestaw komputerowy stacjonarny dla jednostek podległych: 42 szt.
3.Switch do jednostek podległych 16 szt.
4. System operacyjny dla gospodarstw domowych i jednostek podległych 152 szt.
5. Program biurowy dla jednostek podległych i gospodarstw domowych 152 szt.
6. Program zabezpieczający dla gospodarstw domowych i jednostek podległych 152 szt.
7. Program ochrony rodzicielskiej dla gospodarstw domowych i jednostek podległych 152 szt.
8. Licencje praw najmu - oprogramowanie biurowe 152 szt.
9. Licencje praw najmu - systemy operacyjne 152 szt.
10. Drukarka dla jednostek podległych 12 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Uwaga:
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazano patenty, znaki towarowe, pochodzenie określające parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Godkowo
Ulica Godkowo 14
Nr domu 14
Miejscowosc Godkowo
Kod poczt 14-407
Wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Tel 55 249 72 10
Fax 55 249 72 57
Internet www.uggodkowo.bip.doc.pl
Regon 17074806300000
E mail sekretariat@uggodkowo.bip.doc.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na podstawie oświadczenia w załączniku nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
Wiedza Na podstawie oświadczenia w załączniku nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
Potencjal Na podstawie oświadczenia w załączniku nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
Zdolne Na podstawie oświadczenia w załączniku nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
Sytuacja Na podstawie oświadczenia w załączniku nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony formularz oferty przetargowej stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, 2) parafowany i zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z art. 144 ustawy, o której mowa w § 1 ust. 1. 2. Zamawiający przewiduje wprowadzenie do umowy następujące zmiany: a) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej z wybranym wykonawcą umowy w sytuacji, gdy zaistnieje konieczność dopasowania terminów wykonania zamówienia określonych w § 3 ust. 1 umowy w sytuacji wystąpienia siły wyższej, zdarzeń nieprzewidywalnych lub w sytuacji przesunięcia z winy Zamawiającego (w tym przedłużających się procedur prawnych). b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny ryczałtowej, w sytuacji gdy urzędowo zmieniony zostanie podatek VAT. c) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej z wybranym wykonawcą umowy w sytuacji, gdy zaistnieje konieczność dopasowania terminów wykonania zamówienia określonych w § 3 ust. 1 umowy w sytuacjach losowych. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zawiesić wykonanie umowy w przypadku braku środków finansowych lub też w przypadku odstąpienia od realizacji całej lub części umowy. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie tylko za wykonaną część umowy. Zamawiający informuję pisemnie Wykonawcę o zawieszeniu wykonania całości lub części umowy, a następnie wprowadza zmiany do treści umowy. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 4. Odstąpienie od umowy, o którym mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i musi zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej części umowy.
Kryt cena A
Spec www www.uggodkowo.bip.doc.pl
Spec war Urząd Gminy w Godkowie, Godkowo 14, 14-407 Godkowo
Data skl 03/09/2014
Godz skl 15:00
Miejsce Urząd Gminy w Godkowie, Godkowo 14, 14-407 Godkowo sekretariat, pok. nr 1.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt realizowany w zakresie Działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)