Dostawa sprzętu AGD i RTV do jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej

Publication date 2014-08-27
End date 2014-09-04 09:45:00
Instytucja Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 183219 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 397134306, 323200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa wraz z wniesieniem sprzętu AGD i RTV do jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.
2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
Część 1 - dostawa odkurzaczy i szorowarek (kod CPV: 39713430-6),
Część 2 - dostawa sprzętu telewizyjnego i audiowizualnego (kod CPV: 32320000-2
3.Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami użytkowymi poszczególnych produktów określa załącznik nr 2 do SIWZ (formularze rzeczowo-cenowe).
4.Zamawiający przewiduje prawo opcji dla niniejszego zamówienia. Ilość przedmiotu zamówienia objęta prawem opcji została określona w formularzach rzeczowo-cenowych (załącznik nr 2 do SIWZ) dla poszczególnych części zamówienia. Przewidując prawo opcji, Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia zamówienia w ilości i po cenach podanych w formularzach rzeczowo-cenowych. Zamawiający będzie korzystał z prawa opcji wraz z ewentualnym, rosnącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, przez cały okres trwania umowy.
5.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda opisów oferowanego sprzętu w postaci kart produktowych.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył karty produktowe oferowanego sprzętu RTV i AGD (w języku polskim) zawierające co najmniej nw. informacje: nazwę, wyposażenie, funkcje, dane techniczne.
Karty produktowe w przypadku złożenia kserokopii muszą być potwierdzone na wszystkich stronach (w języku polskim) przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy i potwierdzone za zgodność z oryginałem.
6.Termin realizacji przedmiotu umowy w ramach zamówienia podstawowego: 30 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem iż dostawa sprzętu RTV i AGD dla Działu Zarządzania Infrastrukturą Studencką, ze względu na trwający remont kapitalny w DS 9, może być zrealizowana w okresie od 3 listopada do 28 listopada 2014 r. Termin realizacji zamówienia w ramach prawa opcji: w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia. Miejsce realizacji przedmiotu umowy: jednostki organizacyjne Politechniki Gdańskiej wskazane w załączniku nr 8 do SIWZ

Opis

1.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa wraz z wniesieniem odkurzaczy i szorowarek do jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej. 2.Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami użytkowymi poszczególnych produktów określa załącznik nr 2 do SIWZ (formularz rzeczowo-cenowy). 3.Zamawiający przewiduje prawo opcji dla niniejszego zamówienia. Ilość przedmiotu zamówienia objęta prawem opcji została określona w formularzu rzeczowo-cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ). Przewidując prawo opcji, Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia zamówienia w ilości i po cenach podanych w formularzu rzeczowo-cenowym. Zamawiający będzie korzystał z prawa opcji wraz z ewentualnym, rosnącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, przez cały okres trwania umowy1.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa wraz z wniesieniem sprzętu telewizyjnego i audiowizualnego do jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej. 2.Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami użytkowymi poszczególnych produktów określa załącznik nr 2 do SIWZ (formularz rzeczowo-cenowy). 3.Zamawiający przewiduje prawo opcji dla niniejszego zamówienia. Ilość przedmiotu zamówienia objęta prawem opcji została określona w formularzu rzeczowo-cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ). Przewidując prawo opcji, Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia zamówienia w ilości i po cenach podanych w formularzu rzeczowo-cenowycm. Zamawiający będzie korzystał z prawa opcji wraz z ewentualnym, rosnącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, przez cały okres trwania umowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Narutowicza 11/12
Nr domu 11/12
Miejscowosc Gdańsk
Kod poczt 80-233
Wojewodztwo pomorskie
Tel +48 58 347 24 00
Fax +48 58 347 29 13
Internet www.pg.edu.pl
Regon 00000162000000
E mail dzp@pg.gda.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium 1.Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości dla: Części 1: 750,00 zł; Części 2: 1 650,00 zł. Składając ofertę na więcej niż jedna część zamówienia należy wnieść wadium o wysokości stanowiącej sumę wymaganych kwot w poszczególnych częściach. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, Bank Millenium S.A. O/Gdańsk, z dopiskiem: WADIUM - dostawa sprzętu AGD i RTV do jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 4.Wniesienie wadium w jednej z form określonych w pkt. 2 ppkt b). - e). następuje poprzez doręczenie za pokwitowaniem oryginału dokumentów w Kwesturze Politechniki Gdańskiej - I piętro Gmach Główny skrzydło B, ul. G. Narutowicza 11/12 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 900 do 1300 lub przesłanie pocztą na adres Kwestura Politechniki Gdańskiej, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk. Kopię pokwitowania wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 5.Wykonawca składa wraz z ofertą potwierdzenie przelewu lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancja ta musi być bezwarunkowa i nieodwołalna, płatna na każde wezwanie oraz obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp, a także musi obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku poręczeń muszą one gwarantować płatność na każde wezwanie Zamawiającego i obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę. W przypadku, gdy nie będzie spełniony którykolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione i wykluczy wykonawcę z udziału w postępowaniu. 7.Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium. 8.Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 Ustawy Pzp. 9.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Do prowadzenia działalności w zakresie niniejszego przedmiotu zamówienia nie jest wymagane posiadanie specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)
Wiedza 1. W części 1 zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. W części 2 zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie jedną dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tzn. dostawa sprzętu AGD lub RTV o wartości nie mniejszej niż 45 000,00 zł brutto
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Formularz oferty; formularz rzeczowo-cenowy; opcjonalnie - pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną; dokument zalecany do załączenia - potwierdzenie wniesienia wadium (kopia przelewu lub pokwitowanie)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących przypadkach: a)zmiana obowiązujących stawek podatkowych; b)zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy; c)wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany sprzętu wskazanego w ofercie Wykonawcy na sprzęt o wyższych, bądź lepszych parametrach technicznych lub o wyższej funkcjonalności w przypadku, gdy na skutek okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy oferowany artykuł nie będzie dostępny na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy. Taka zamiana nastąpi po uprzedniej, pisemnej akceptacji ze strony Zamawiającego
Kryt cena A
Spec www www.dzp.pg.gda.pl
Spec war Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, 80-233 Gdańsk, ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach Główny PG, skrzydło B, pokój 212
Data skl 04/09/2014
Godz skl 09:45
Miejsce Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, 80-233 Gdańsk, ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach Główny PG, skrzydło B, pokój 212
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)