Modernizacja oddziałów przedszkolnych w gminie Bartniczka

Publication date 2014-08-27
End date 2014-09-05 09:00:00
Instytucja Gmina Bartniczka
Miejscowość Bartniczka
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Drukowane książki,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Wyposażenie domowe,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Dywany,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe,
  • Farby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 183335 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 221100004, 302000001, 489000007, 323200002, 351113008, 375000003, 390000002, 392000004, 395154009, 395314007, 397100002, 444100007, 448100001, 454000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia (sprzętu/urządzeń/materiałów) celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Bartniczka, w podziale na następujące części:
Część 1 - Sprzęt AGD.
Część 2 - Sprzęt RTV.
Część 3 - Sprzęt komputerowy.
Część 4 - Program multimedialny.
Część 5 - Artykuły plastyczne i biurowe.
Część 6 - Pomoce dydaktyczne - gry, zabawki, meble wypoczynkowe.
Część 7 - Wyposażenie wnętrz - meble, stoły, krzesła, dywany, wykładziny.
Część 8 - Wyposażenie łazienki.
Część 9 - Wyposażenie kuchni i utrzymanie czystości.
Część 10 - Dostosowanie pomieszczeń.
Część 11 - Rolety.

Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. dostawę towarów, które powinny być dostosowane do potrzeb dzieci w wieku 5 - 6 lat. Dotyczy to w szczególności artykułów plastycznych oraz pomocy dydaktycznych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Bartniczka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu RTV celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Bartniczka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Bartniczka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa programu multimedialnego celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Bartniczka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów plastycznych i biurowych celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Bartniczka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych (gry, zabawki, meble wypoczynowe) celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Bartniczka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wnętrz (meble, stoły krzesła, dywany, wykładziny) celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Bartniczka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia łazienki celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Bartniczka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kuchni i utrzymania czystości celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Bartniczka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostosowanie pomieszczeń celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Bartniczka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa rolet celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Bartniczka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Bartniczka
Ulica ul. Brodnicka 8
Nr domu 8
Miejscowosc Bartniczka
Kod poczt 87-321
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 4936810
Fax 56 4936832
Internet www.bip.bartniczka.pl
Regon 87111842500000
E mail rolbud@ugbartniczka.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 11
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 23/10/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga składania wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Wiedza Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Potencjal Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Zdolne Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Sytuacja Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. wypełniony formularz Wykaz części zamówienia powierzonych do wykonania podwykonawcom w zakresie podwykonawstwa stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ, 2. szczegółowy kosztorys wraz z opisem sporządzony na podstawie Załącznika nr 5 do SIWZ, 3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych (odpowiednio) jeśli Wykonawca polega na czas realizacji zamówienia na zasobach innych podmiotów.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca jest wówczas obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty takich jak w szczególności: a) zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia, b) wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy, działania wojenne. c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji przedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności. d) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem. 3) Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku VAT) jest niezmienne. Fakt zaistnienia takich okoliczności podlegać będzie każdorazowo ocenie Zamawiającego. Wszelkie zmiany umowy wymagają obopólnej zgody stron umowy.
Kryt cena A
Spec www www.bip.bartniczka.pl
Spec war SIWZ można pobrać w wersji elektronicznej lub odebrać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego - p. Piotr Ruciński - Urząd Gminy w Bartniczce, ul. Brodnicka 8, 87-321 Bartniczka
Data skl 05/09/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Sekretariat Urzędu Gminy Bartniczka (ul. Brodnicka 8, 87-321 Bartniczka)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w gminie Bartniczka, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej
Czy uniewaznienie Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W przypadku cz. 3 Sprzęt komputerowy - do oferty należy dołączyć wydruk z przeprowadzonego testu (dot. laptopa)

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)