Zakup macierzy dyskowej

Publication date 2014-08-27
End date 2014-09-05 12:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008

Szczegóły

Numer ogłoszenia 183567 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302345003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup macierzy dyskowej. Wartość szacunkowa zamowienia nie przekracza równowartości kwoty 207 000 EURO

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Stołeczne Warszawa
Ulica Pl. Bankowy 3/5
Nr domu 3/5
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-950
Wojewodztwo mazowieckie
Tel (+48 22) 443 14 00
Fax (+48 22) 443 14 02
Internet www.um.warszawa.pl
Regon 01525964000000
E mail pkasprzak@um.warszawa.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy)
Zaliczka Nie
Wiedza na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie należycie zrealizowali co najmniej 2 zamówienia polegające na wdrożeniu systemów składowania danych o wartości minimum 150 000 złotych brutto każde
Zdolne na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawcy wykażą, że dysponują: a) co najmniej 2 osobami, posiadającymi certyfikaty techniczne producenta posiadanego przez Zamawiającego systemu backupu (np. IBM Certified Deployment Professional TSM v6.3), b) co najmniej 2 osobami posiadającymi certyfikaty techniczne producenta oferowanego systemu składowania danych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty a) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. b) lista, o której mowa w art. 26 ust. 2d ustawy albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej; c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; d) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami sekcji III, a w szczególności z zapisem pkt III.6) lit. a) ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy e) oryginał potwierdzenia wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Czy aukcja Tak
Aukcja dod info Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Aukcja odbędzie się na stronie internetowej pod adresem http://aukcje.um.warszawa.pl. Zamawiający zamyka aukcję elektroniczną, gdy w podstawowym czasie (15 minut od otwarcia aukcji) nie zostanie złożona żadna oferta lub po upływie 3 minut (licząc od początku kolejnej minuty) od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców, jednakże nie wcześniej niż po upływie 15 minut od otwarcia aukcji. Datę i godzinę otwarcia i zamknięcia aukcji oraz pozostałe parametry aukcji elektronicznej, Zamawiający przekaże Wykonawcom w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej.
Spec www http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Spec war Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, przy ul. Senatorskiej 36, 00-095 Warszawa, piętro IV, pokój nr 10, u Pani Ewy Mścichowskiej (tel.: 22 443-14-07)
Data skl 05/09/2014
Godz skl 12:00
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, przy ul. Senatorskiej 36, 00-095 Warszawa, piętro IV, pokój nr 10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.09.2014 r. o godz. 13:00 w sali nr 15
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 2. Znak sprawy: ZP/EM/271/II-195/14 3. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 4. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 5. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Ewa Mścichowska (Biuro Zamówień Publicznych) - tel.: (022) 443-14-07. 6. Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Aukcja odbędzie się na stronie internetowej pod adresem http://aukcje.um.warszawa.pl. Zamawiający zamyka aukcję elektroniczną, gdy w podstawowym czasie (15 minut od otwarcia aukcji) nie zostanie złożona żadna oferta lub po upływie 3 minut (licząc od początku kolejnej minuty) od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców, jednakże nie wcześniej niż po upływie 15 minut od otwarcia aukcji. Datę i godzinę otwarcia i zamknięcia aukcji oraz pozostałe parametry aukcji elektronicznej, Zamawiający przekaże Wykonawcom w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej.
Czy uniewaznienie Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw a) Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada status partnera producenta oferowanego sprzętu. b) Oświadczenie Wykonawcy o pochodzeniu oferowanego sprzętu z oficjalnego kanału sprzedaży, c) Dokument potwierdzający, że oferowana macierz znajduje się na liście opublikowanej nie dawniej niż w roku 2013 w testach wydajnościowych na stronach Storage Performance Council (SPC-1).

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)