Dostawa wyposażenia laboratorium na potrzeby Zakładu Ekstrakcji Nadkrytycznej - meble laboratoryjne

Publication date 2014-08-27
End date 2014-09-04 10:30:00
Instytucja Instytut Nowych Syntez Chemicznych
Miejscowość Puławy
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 284670 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391800007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli laboratoryjnych stanowiących element wyposażenia laboratorium na potrzeby Zakładu Ekstrakcji Nadkrytycznej składających się z :
a) stół laboratoryjny przyścienny, blat konglomerat kwarcowo-granitowy, bez podniesionego obrzeża, wymiary 1200x750 wys.x900, wyposażenie maskownice - 4 szt.
b) stół laboratoryjny wagowy, blat LAMINAT, wymiary1500 x 750 wys.x 900, wyposażenie 2 x stanowisko wagowe -granitowe,
c) szafki jezdne dopasowane do pozycji a) , wymiary 1200 x 500 x wys. 740,
wyposażenie - 1 x Drzwiczki skrzydłowe, 1 x Półka -1 szt.
wyposażenie - 2 x Drzwiczki skrzydłowe, 1 x Półka, 1 x szuflada -1 szt.
wyposażenie - 8 x szuflada -1 szt.
wyposażenie - 1 x Drzwiczki skrzydłowe, 1 x Półka, 4 x szuflada -1 szt.
e) regał wiszący, wymiary 600 x 300 x wys. 720, wyposażenie -1 półka - 1szt.
f) szafka wisząca, wymiary 600 x 300 x wys. 720, wyposażenie - 1 x Drzwiczki skrzydłowe,
1 półka - 1szt.
g) szafka wisząca, wymiary 900 x 300 x wys. 720, wyposażenie - 2 x Drzwiczki skrzydłowe,
1 półka - 1szt.
h) szafka wisząca, wymiary 900 x 300 x wys. 720, wyposażenie - 2 x Drzwiczki skrzydłowe przeszklone, 1 półka - 1szt.
i) regał wiszący, wymiary 900 x 300 x wys. 720, wyposażenie -1 x półka - 1szt
j) elementy montażowe niezbędne do prawidłowego montażu
Montaż mebli laboratoryjnych w pomieszczeniach Zamawiającego.
Kolor frontów drzwiczek do uzgodnienia z Zamawiającym.
Zakres dostawy do miejsca użytkowania (siedziby Zamawiającego) powinien obejmować:
- kompletne, nowe wyposażenie, wymienione w pkt 3
- elementy montażowe oraz montaż mebli laboratoryjnych w pomieszczeniach Zamawiającego

Zakres oferty technicznej:
Oferta techniczna powinna zawierać co najmniej:
1) Informacje techniczne - karty katalogowe lub charakterystyki techniczne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Nr 14/PZ/BX-5.2 stanowiąca załącznik Nr 6 do SIWZ.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami a w szczególności z zachowaniem Polskich Norm, przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, oraz posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną.
Wszystkie pozycje stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe.
Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty i dokumentacje wymagane w załączniku nr 5 do SIWZ
Baza dostawy DDP Puławy, Magazyn Zamawiającego - według Incoterms 2010

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Nowych Syntez Chemicznych
Ulica Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A
Nr domu 13A
Miejscowosc Puławy
Kod poczt 24-110
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 473 14 00
Fax 81 473 14 10
Internet www.ins.pulawy.pl
Regon 00004161900000
E mail jolanta.kobus@ins.pulawy.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Instytut badawczy
Rodzaj zam inny Instytut badawczy
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Informacje techniczne - karty katalogowe lub charakterystyki techniczne mebli
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: 10.6.1. zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonych w Artykule 2, odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę. 10.6.2. terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy jest ona spowodowana: a) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego takich jak utrudnienia, zawieszenia prac lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, b) koniecznością wykonania innej umowy lub czynności powiązanych z niniejszą umową, 10.7. Strony zamienią treść w umowy w zakresie dopuszczalnych zmian w sposób następujący: ad.10.6.2.a)- termin realizacji umowy zostanie zmieniony o czas zaistniałej okoliczności ad.10.6.2b) -termin realizacji umowy zostanie zmieniony o czas potrzebny do wykonania innej umowy bądź czynności powiązanych z niniejszą umową
Kryt cena A
Spec www www.ins.pulawy.pl
Spec war Instytut Nowych Syntez Chemicznych Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13a, 24-110 Puławy, Budynek E40, pokój 250
Data skl 04/09/2014
Godz skl 10:30
Miejsce Instytut Nowych Syntez Chemicznych Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13a, 24-110 Puławy, Budynek E40, pokój 50, Kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie i skierowane na adres: INSTYTUT NOWYCH SYNTEZ CHEMICZNYCH Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A, 24 - 110 PUŁAWY lub na adres e-mail: ins@ins.pulawy.pl Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi wszystkim Wykonawcom, którzy otrzymali Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa wyżej lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej. Wykonawcy i Zamawiający porozumiewać się będą pisemnie drogą korespondencji elektronicznej lub telefaksu - nr 081 473 17 48. Wszystkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje przekazane za pomocą telefaksu lub korespondencji elektronicznej uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami Oferta wspólna: W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki: Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela/partnera wiodącego. Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty. Przedstawiciel wiodący/partner winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego i na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyć stosowne oświadczenie. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał przekazania kopii (potwierdzonej za zgodność z oryginałem) umowy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie konsorcjum lub spółki cywilnej, podpisanej przez wszystkich partnerów lub wspólników przy czym termin, na jaki została zawarta umowa konsorcjum lub spółki cywilnej nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. Wykonawca może zlecić wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom z zastrzeżeniem wskazania w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)