Doposażenie Parku E. Szymańskiego w urządzenia sportowo-rekreacyjne, etap IV (sprawa nr 50/ZP/14)

Publication date 2014-08-28
End date 2014-09-12 09:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Siedziska,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Biurka i stoły

Szczegóły

Numer ogłoszenia 184333 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 451127208, 451127105, 452331622, 452332001, 452332221, 451113001, 451112206, 451000008, 451127002, 452332207, 452333208, 452623509, 454321122, 374100005, 452238107, 391136003, 349284806, 301921703, 391212008, 391110003, 772113005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac na terenie parku E. Szymańskiego, od strony ul. Elekcyjnej, na działce ewid. nr 7/10 z obrębu 6-07-04, w ramach zadania pn.: Doposażenie parku E. Szymańskiego w urządzenia sportowo-rekreacyjne - etap IV, polegających na rozbudowie istniejącej mini siłowni oraz skateparku poprzez doposażenie w urządzenia sportowo - rekreacyjne wraz z wykonaniem robót towarzyszących.
Prace będą realizowane na terenie o powierzchni 7600m2, na prostokątnym obszarze położonym pomiędzy ul. Elekcyjną, a główną promenadą parkową, w rejonie istniejącej już siłowni plenerowej.
2) W ramach prac należy wykonać:
a) rozbiórki istniejących elementów infrastruktury,
b) przygotowanie terenu do robót, w tym gospodarkę drzewostanem,
c) budowę nawierzchni,
d) budowę konstrukcji pod urządzenia,
e) budowę ciągów komunikacyjnych,
f) wyposażenie terenu dotyczyć będzie:
- siłowni plenerowej w tym: masażer pleców, potrójny drążek do podciągania się, wioślarz, surfem podwójny - wahadło, twister potrójny, jeździec oraz tablica informacyjna;
- skateparku w tym: quarter pipe, piramida, rail, spine, half pipe+ bank ramp, fanbox gridbox, launch ramp.

3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót określa:
a) Dokumentacja projektowa obejmująca:
- Projekt wykonawczy doposażenia Parku E. Szymańskiego w urządzenia sportowo- rekreacyjne- etap 4, z zastrzeżeniem ppkt. 4,
- Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
- Przedmiary robót część 1 i 2,
W/w dokumentacja stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
b) Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.

4) Uwaga! Wskazane w projekcie wykonawczym prace dotyczące:
a) Zabiegów agrotechnicznych poprzedzających nasadzenia,
b) Sadzenia materiału roślinnego,
c) Zakładania trawników
Nie wchodzą w zakres niniejszego zamówieniem i nie należy tych prac uwzględniać w cenie oferty.

Przy określaniu ceny oferty niniejszego zamówienia należy uwzględnić zakres wskazany w przedmiarze robót.

Przed sporządzeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z ww. dokumentacją, miejscem przyszłych robót budowlanych oraz zapisami Części X SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
Ulica Al. Solidarności 90
Nr domu 90
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 01-003
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 5048586,87,89,90
Fax 22 5048592
Internet www.wola.waw.pl
Regon 01525966300161
E mail zampub@wola.waw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6, zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i które będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
Czas D
Data zak 10/12/2014
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
Zaliczka Nie
Uprawnienie -----------------------------------------------------
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: co najmniej 2 roboty budowlane o wartości minimum 180.000,00 zł brutto każda, polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji lub remoncie placu zabaw lub skateparku, z zastrzeżeniem, że w zakresie każdej roboty było wykonanie nawierzchni syntetycznej o powierzchni co najmniej 140 m2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą
Potencjal --------------------------------------------------
Zdolne Zamawiający uzna że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności, posiadającymi uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409), do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - co najmniej jedną osobą, posiadającą min. 2 lata praktyki zawodowej przy robotach budowlanych lub do kierowania robotami w specjalności drogowej - co najmniej jedną osobą, posiadającą min. 2 lata praktyki zawodowej przy robotach budowlanych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą
Sytuacja ---------------------------------------------------
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1.Oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej. 2. Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik lub, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty z których wynika umocowanie do udzielenia pełnomocnictwa. 4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków - pisemne zobowiązanie podmiotów, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w formie oryginałów. Zamawiający wymaga aby składany dokument wskazywał: - jaki rodzaj zasobu jest udostępniany (w przypadku udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia), - w jakiej formie podmiot udostępniający będzie uczestniczył w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo itp.), - stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasób (np. umowa zlecenie, kontrakt, umowa o współpracę itp.), - w jakim okresie podmiot udostępniający zasób będzie uczestniczył w realizacji zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Stosownie do postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, wobec czego w/w zmiany oraz warunki tych zmian zostały określone we wzorze umowy w § 12 ust. 2 i § 14, tj.: § 12 W sytuacji, której Strony nie przewidziały przy zawieraniu umowy, w celu sprawnego wykonania prac i zapewnienia dobrej ich jakości, Wykonawca może podczas realizacji umowy wnioskować, że inny zakres prac niż wskazany w ust. 1 wykona przy udziale podwykonawcy(ów), mimo że podczas zawarcia umowy deklarował wykonanie zamówienia w sposób określony jak w ust. 1. § 14 1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian do umowy za zgodą Zamawiającego. 2. W przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, w wyniku których konieczne będzie wydłużenie realizacji Przedmiotu Umowy, strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 2 o okres potrzebny do wykonania robót zamiennych, po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy, w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony. 3. W przypadku wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających, ze względów technologicznych prowadzenie robót - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań aby roboty mogły zostać zrealizowane - strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 2 po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy, w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony - z zastrzeżeniem, iż okres wydłużenia terminu realizacji nie może być dłuższy niż okres trwania ww. warunków pogodowych powodujących brak możliwości prowadzenia robót. 4. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 5. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych; 2) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny; 3) zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia; 4) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych; 5) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych oraz terminu wykonania umowy; 6) zmiany ilości robót budowlanych w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem, że nie wykraczają one poza zakres dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej oraz wartości umowy brutto o której mowa w § 5 ust. 1 umowy; 7) rezygnacji z wykonania części robót budowlanych; 8) wysokości wynagrodzenia określonego w § 12 ust 4 pkt 7 ppkt c. 7. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 4, wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, ponieważ pomimo zachowania przez zamawiającego należytej staranności w jej sprawdzeniu wykryto wady lub usterki, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją o konieczności, lub nie, zmiany pozwolenia na budowę oraz przedmiar i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji projektanta nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez zamawiającego. 8. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany; 2) uzasadnienie zmiany; 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami zawartymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy; 4) opis wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania umowy. 9. Zmiany, o których mowa w ust. 4, mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: 1) obniżenie kosztu wykonania robót; 2) poprawa jakości wykonanych robót budowlanych; 3) zmiana obowiązujących przepisów; 4) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót; 5) siła wyższa. 10. W przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych, niemożliwych wcześniej do przewidzenia, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu niniejszej umowy i których wykonanie spowoduje konieczność wydłużenia terminu realizacji przedmiotu niniejszej umowy strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 2, po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy, w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony. 11. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli zmiana umowy jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę - w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 12. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do Harmonogramu spowodowanych przyczynami technicznymi lub technologicznymi bez konieczności dokonywania zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 2, Wykonawca przygotuje zamienny Harmonogram Rzeczowo-Finansowy, który po uzgodnieniu z Zamawiającym stanowić będzie załącznik nr 1. 13. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia w przypadku braku możliwości uzyskania przez Wykonawcę wymaganych uzgodnień, decyzji w terminie umownym z przyczyn niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez Wykonawcę należytej staranności
Kryt cena A
Spec www www.wola.waw.pl
Spec war Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 35,10 zł) można odebrać w siedzibie zamawiającego, pokój Nr 219
Data skl 12/09/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wola, al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 219 - Zespół Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Podwykonawcy: 1) Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, wskazał te części zamówienia w ofercie (formularzu ofertowym). 3) Dopuszcza się na etapie realizacji zamówienia możliwość dokonania zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, na zasoby którego Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia powyższe warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymaganym w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Zamawiający we wzorze umowy określił wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu. 5) Zamawiający we wzorze umowy określił informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)