Dostawy ręcznika w roli, papieru toaletowego, mydła w płynie, płynu do mycia naczyń (nr sprawy 56/14)

Publication date 2014-08-28
End date 2014-09-08 09:30:00
Instytucja Dziecięcy Szpital Kliniczny
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Środki czyszczące,
  • Perfumy i produkty toaletowe,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 184499 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 337600005, 398300009, 337119006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy ręcznika w roli, papieru toaletowego, mydła w płynie, płynu do mycia naczyń (nr sprawy 56/14)

Opis

Ręcznik w roli i papier toaletowyPłyn do mycia naczyńMydło w płynie

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dziecięcy Szpital Kliniczny
Ulica ul. Chodźki 2
Nr domu 2
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-093
Wojewodztwo lubelskie
Tel 081 7185125
Fax 081 7185125
Internet www.dsk.lublin.pl
Regon 43004054100000
E mail zp@dsk.lublin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie o Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Wiedza o Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Potencjal o Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Zdolne o Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Sytuacja o Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1.Formularz OFERTA- załącznik nr 1. 2.Wypełniony formularz kosztorysu ofertowego - załącznik nr 2. 3.Oświadczenie o posiadaniu aktualnych zaświadczeń, atestów (lub innych dokumentów), w tym deklaracji zgodności, świadczących o dopuszczeniu do obrotu w Polsce przedmiotu oferty. Wykonawca na żądanie Zamawiajacego przedstawi w/w dokumenty. 4.Próbki zgodnie z załącznikiem nr 7. Próbki nie podlegają zwrotowi. 5.Katalogi, foldery, ulotki informujące o produkcie w zakresie zadania nr 1, w zakresie pozostałych zadań - na żądanie Zamawiającego. 6.Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), należy złożyć pełnomocnictwo zawierające oświadczenia woli wszystkich członków konsorcjum, wskazujące na osobę umocowaną (np. lider, radca prawny, etc.) do reprezentowania przedsiębiorców w udziale w określonym postępowaniu o zamówienie publiczne i do ich podpisywania w jego imieniu umów. Dokument niniejszy winien wyliczać wszystkich Wykonawców wraz z ich podpisami. 7.Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom ze wskazaniem zakresu podwykonawstwa (oświadczenie wymagane jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć realizację umowy innym podmiotom, zgodnie z art. 36b ustawy Pzp).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Odbiorca przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: a) nastąpiła zmiana nazwy handlowej b) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy. c) w przypadku niewyczerpania ilości ujętych w umowie w terminie jej obowiązywania - umowa może ulec wydłużeniu do czasu wyczerpania ilości ujętych w umowie, jednak nie dłużej niż 3 miesiące; d) wystąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie e) wystąpił czasowy brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od dostawcy (np. czasowe zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie, po uzyskaniu pisemnej zgody Odbiorcy - nie jest wymagane sporządzenie aneksu do umowy f) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych g) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT - zmianie ulega cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian h) w przypadku zaistnienie incydentu medycznego - możliwość wprowadzenia produktu równoważnego o tych samych parametrach i zastosowaniu i) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym produkcie j) w przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu - nastąpi przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań.
Kryt cena C
Spec www www.dsk.lublin.pl
Spec war Dziecięcy Szpital Kliniczny w Lublinie, ul. Chodźki 2, pok. 210
Data skl 08/09/2014
Godz skl 09:30
Miejsce Dziecięcy Szpital Kliniczny w Lublinie, ul. Chodźki 2, pok. 212
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)