Zakup wyposażenia do: świetlic wiejskich w: Ojrzeniu, Kraszewie, Młocku, Nowej Wsi, Żochach; siłowni wiejskich w Ojrzeniu i Kraszewie

Publication date 2014-08-28
End date 2014-09-05 11:00:00
Instytucja Gmina Ojrzeń
Miejscowość Ojrzeń
Województwo mazowieckie
Branża
  • Krzesła,
  • Wieszaki na odzież,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Sprzęt kuchenny,
  • Łyżki, widelce,
  • Przemysłowy sprzęt kuchenny,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 184561 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 393140006, 397113600, 397113624, 429590003, 391410002, 392212009, 392230001, 391121001, 391360004, 397111103, 397111309, 392211503, 391432101, 391431100, 374423008, 374425008, 374422008, 374424008, 374429008, 374421008, 374413004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy podzielane na 12 niezależnych (oddzielnych) części:
1. Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Ojrzeniu - zakup wyposażenia kuchni.
2. Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Ojrzeniu - zakup wyposażenia sali spotkań.
3. Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Kraszewie - zakup wyposażenia kuchni.
4. Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Kraszewie - zakup wyposażenia sali spotkań.
5. Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Młocku - zakup wyposażenia kuchni.
6. Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Młocku - zakup wyposażenia sali spotkań.
7. Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Nowej Wsi - zakup wyposażenia kuchni.
8. Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Nowej Wsi - zakup wyposażenia sali spotkań.
9. Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Żochach - zakup wyposażenia sali spotkań.
10. Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Żochach - zakup zastawy stołowej.
11. Zakup wyposażenia do siłowni wiejskiej w Ojrzeniu,
12. Zakup wyposażenia do siłowni wiejskiej w Kraszewie.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. dostarczenie, załadunek, rozładunek, wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca.
Wszystkie dostarczane rzeczy (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania. Wszystkie dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
Szczegółowy opis elementów przedmiotów zamówienia stanowią załączniki:
Załącznik Nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis części zamówienia.
Załącznik Nr 2 do SIWZ Formularze cenowe dla wszystkich części zamówienia.
Wszelkie, użyte w opisie przedmiotu zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów należy traktować jako materiał informacyjny. We wszystkich przypadkach dopuszczalne jest zastosowanie materiałów równoważnych. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.

Wykonawca na dostarczone rzeczy, stanowiące przedmiot zamówienia udzieli min. 12- miesięcznej gwarancji i rękojmi od dnia wykonania dostawy - zlecenia jednostkowego. Za dokument gwarancyjny zostanie uznana podpisana przez obie strony umowa stanowiąca załącznik SIWZ. W przypadku dłuższej gwarancji udzielanej przez producenta rzeczy, stanowiącej przedmiot dostawy, obowiązuje gwarancja producenta.
Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt i ryzyko wykonać przedmiot niniejszego zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami bezpieczeństwa dotyczącymi przedmiotów używanych w oddziałach przedszkolnych.
Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP oraz spełniać warunki określone w odrębnych przepisach.
Wykonanie przedmiotu zamówienia musi odbywać się zgodnie z przepisami BHP i przepisami prawa.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert wariantowych - równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane przedmioty będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które przedstawiono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, dołączonym do siwz. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego sprzęty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie sprzęty są równoważne w stosunku do przedstawionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, dołączonym do siwz. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert o +/- 10 % od podanych w załączniku nr 1 wymiarów i parametrów (lub innych wartości, o ile są wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia). Oceny równoważności ofert Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert w oparciu o opinie pracowników merytorycznych i opisy dostarczone przez Wykonawcę.

Opis

Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Ojrzeniu - zakup wyposażenia kuchni, obejmujący:
a. Piekarnik (piec konwekcyjny) szt. 1;
b. Patelnia gastronomiczna szt. 1;
c. Okap kuchenny szt. 1;
d. Warnik do wody szt. 1;
e. Zaparzacz szt. 1;
f. Kuchenka mikrofalowa szt. 1;
g. Zmywarka z podstawą szt. 1.Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Ojrzeniu - zakup wyposażenia sali spotkań, obejmujący:
a. Krzesła na salę spotkań szt. 100;
b. Wieszaki do szatni szt. 8.Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Kraszewie - zakup wyposażenia kuchni, obejmujący:
a. Chłodziarko zamrażarka szt. 1;
b. Piekarnik (piec konwekcyjny) szt. 1;
c. Warnik do wody szt. 1;
d. Zaparzacz szt. 1;
e. Kuchenka mikrofalowa szt. 1;
f. Zmywarka z podstawą szt. 1;
g. Wózek do serwowania/transportowy szt. 1;
h. Regały do przechowywania żywności szt. 4;
i. Odkurzacz przemysłowy szt. 1.Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Kraszewie - zakup wyposażenia sali spotkań, obejmujący:
a. Krzesła na salę spotkań szt. 40;
b. Wieszaki do szatni szt. 8;
c. Stoły na salę spotkań szt. 5;
d. Narożnik (sofa)wypoczynkowa szt. 1.Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Młocku - zakup wyposażenia kuchni, obejmujący:
a. Szafa chłodnicza Szt. 1;
b. Szafa chłodnicza przeszklona Szt. 1;
c. Patelnia gastronomiczna szt. 1;
d. Piekarnik (piec konwekcyjny) Szt. 1;
e. Warnik do wody Szt. 1;
f. Zaparzacz Szt. 1;
g. Termosy do zupy Szt. 2;
h. Kuchenka mikrofalowa Szt. 1;
i. Okap kuchenny Szt. 1;
j. Garnek ok. 50 l Szt. 1;
k. Garnki ok.30 l Szt. 2;
l. Zmywarka z podstawą Szt. 1.Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Młocku - zakup wyposażenia sali spotkań, obejmujący:
a. Stoły na salę spotkań Szt. 6.Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Nowej Wsi - zakup wyposażenia kuchni, obejmujący:
a. Szafa chłodnicza szt. 1;
b. Szafa chłodnicza przeszklona szt. 1;
c. Piekarnik (piec konwekcyjny) szt. 1;
d. Taboret kuchenny szt. 1;
e. Stoły kuchenne z szafkami szt. 2;
f. Szafki kuchenne szt. 2;
g. Basen dwukomorowy szt. 1;
h. Garnek ok. 50 l szt. 1;
i. Garnki ok.30 l szt. 2.Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Nowej Wsi - zakup wyposażenia sali spotkań, obejmujący:
a. Stoły na salę spotkań szt. 1;
b. Krzesła na salę spotkań szt. 16.Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Żochach - zakup wyposażenia sali spotkań obejmujący:
a. Stoły na salę spotkań szt. 7;
b. Krzesła na salę spotkań szt. 100.Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Żochach - zakup zastawy stołowej, obejmujący:
a. Talerze głębokie obiadowe szt. 108;
b. Talerz płaski obiadowy szt. 108;
c. Talerzyk deserowy szt. 108;
d. Filiżanka szt. 108;
e. Spodek do filiżanki szt. 108;
f. Przyprawnik( 12 solniczek i 12 pieprzniczek) szt. 24;
g. Cukiernica szt. 12;
h. Miseczka mała (poj. ok. 200 ml) szt. 12;
i. Miseczka średnia (poj. ok. 350 ml) szt. 12;
j. Miseczka duża (poj. ok. 600ml) szt. 8;
k. Miska (poj. ok.3 l.) szt. 10;
l. Waza do zupy szt. 10;
m. Łyżeczka do herbaty szt. 108;
n. Łopatka do ciasta szt. 10;
o. Łyżka obiadowa szt. 108;
p. Nóż obiadowy szt. 108;
q. Widelczyk do ciasta szt. 108;
r. Widelec obiadowy szt. 108;
s. Dzbanek do napojów o pojemności ok. 1,3 l szt. 12;
t. Pucharek do lodów szt. 108;
u. Szklanka do napojów (poj. ok. 160 ml) szt. 108;
v. Patera do ciasta szt. 5;
w. Patera na owoce szt. 5.Zakup wyposażenia do siłowni wiejskiej w Ojrzeniu, obejmujący:
a. Atlas szt. 1;
b. Zestaw obciążeń żeliwny szt. 1;
c. Gryf prosty szt. 1;
d. Ławka ze stojakiem szt. 1;
e. Ławeczka do ćwiczeń mięśni brzucha szt. 1;
f. Stojak na obciążenia szt. 1;
g. Drążek do podciągania szt. 1;
h. Zestaw hantli 20 kg szt. 1;
i. Stepper szt. 1;
j. Rower stacjonarny szt. 1;
k. Rower eliptyczny szt. 1;
l. Bieżnia szt. 2;
m. Wioślarz szt. 1;
n. Mata gumowa pod sprzęt szt. 10;Zakup wyposażenia do siłowni wiejskiej w Kraszewie, obejmujący:
a. Atlas dwustanowiskowy szt. 1;
b. Zestaw obciążeń żeliwny szt. 1;
c. Ławka ze stojakiem szt. 1;
d. Stojak na obciążenia szt. 1;
e. Dip stacja ścienna szt. 1;
f. Zestaw hantli od 2,5 kg do 20 kg ze stojakiem do przechowywania. szt. 1;
g. Mata gumowa pod sprzęt szt. 4.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Ojrzeń
Ulica Ciechanowska 27
Nr domu 27
Miejscowosc Ojrzeń
Kod poczt 06-456
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 0-23 671-83-20
Fax 0-23 671-83-10
Internet www.ojrzen.pl
Regon 13037833800000
E mail ojrzen@ciechanow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 12
Czy wariant Tak
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Zamawiający korzystając z zapisów art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o oświadczenia i dokumenty które ma dostarczyć Wykonawca.
Wiedza Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o oświadczenia i dokumenty które ma dostarczyć Wykonawca.
Potencjal Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o oświadczenia i dokumenty które ma dostarczyć Wykonawca.
Zdolne Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o oświadczenia i dokumenty które ma dostarczyć Wykonawca.
Sytuacja Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o oświadczenia i dokumenty które ma dostarczyć Wykonawca.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularze cenowe stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, za pomocą których zostanie obliczona cena zamówienia, składane odpowiednio dla każdej z części zamówienia, której dotyczy składana oferta.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.) w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków: 1) zmiana terminu wykonania zamówienia ulegnie przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajków generalnych lub lokalnych) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy; c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 2) Zmiany podwykonawców wskazanych w § 4 umowy zgodnie z ofertą Wykonawcy, 3) zmiana terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować, pod warunkiem że Zamawiający nie straci dofinansowania. 4) Zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług.
Kryt cena A
Spec www www.ojrzen.pl
Spec war Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń,
Data skl 05/09/2014
Godz skl 11:00
Miejsce Gmina Ojrzeń ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, pokój nr 20 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie finansowane ze środków Unii Europejskiej z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich działanie Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)