Dostawa i montaż wyposażenia kuchni w ramach zadania pn.: Budowa przedszkola publicznego, sali gimnastycznej i zaplecza kuchennego przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Radlinie.

Publication date 2014-08-28
End date 2014-09-05 11:45:00
Instytucja Urząd Miasta Radlin
Miejscowość Radlin
Województwo śląskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 184705 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Kuchnia elektryczna 4-płytowa z piekarnikiem -1szt.
Patelnia elektryczna-1szt.
Taboret grzewczy elektryczny-1szt.
Kocioł elektryczny-2szt.
Zestaw dwóch kotłów przechylnych-1szt.
Okap wyciągowo-nawiewny z wiązką wychwytującą-1szt.
Wózek bemarowy-2szt.
Wilk do mielenia mięsa-1szt.
Krajalnica do warzyw-1szt.
Mikser planetarny-1szt.
Zmywarka do naczyń stołowych-1szt.
Zmywarka do naczyń szklanych-1szt.
Zamrażarka-1szt.
Szafa Chłodnicza-4szt.
Chłodziarka do przechowywania próbek żywności-1szt.
Obieraczka do ziemniaków z osadnikiem obierzyn-1szt.
Naświetlacz do jaj, szufladowy-1szt.
Stół roboczy z półką 240/70/85-1szt.
Stół roboczy z półką 280/70/85-1szt.
Stół narożnikowy z półką 97/97/85-2szt.
Stół roboczy z szafką 180/70/85-2szt.
Stół roboczy z szufladami i półką-2szt.
Stół zlewozmywakowy 1-zbiornikowy 180/70/85-1szt.
Stół zlewozmywakowy 1-zbiornikowy 260/70/85-3szt.
Stół 1-zbiornikowy z otworem na odpadki i szafką 180/70/90-1szt.
Basen 2-komorowy 120/60/85-1szt.
Basen niski na kółkach-1szt.
Basen niewysoki na kółkach 60/60/85-1szt.
Basen wysoki 60/60/85-1szt.
Szafa przelotowa 150/70/180-1szt.
Regał z półkami stałymi ociekowymi 120/60/180-3szt.
Regał z półkami przestawnymi 120/60/180-11szt.
Wózek kelnerski 5-półkowy 93/60/132-2szt.
Stół roboczy z podstawą 40/70-2szt.
Stół roboczy z podstawą 70/70-1szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miasta Radlin
Ulica ul. Rymera 15
Nr domu 15
Miejscowosc Radlin
Kod poczt 44-310
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 4590200
Fax 032 4590205
Internet www.radlin.pl
E mail zamowienia@radlin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 06/10/2014
Wadium Wadium w wysokości: 5 000,00 zł musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert określonym w pkt IX.1 SIWZ.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Wykonawca, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, zrealizował co najmniej trzy dostawy polegające na dostawie i montażu urządzeń i mebli kuchennych w tym kuchni elektrycznej min. 4-płytowej, patelni elektrycznej, zmywarki do naczyń stołowych, szafy chłodniczej, zamrażarki.
Potencjal Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50.000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca winien spełnić następujące warunki: a) przedstawić kalkulację ceny - tabela w druku oferty, b) dostarczyć wyposażenie fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad, posiadające atesty i certyfikaty dla wszystkich dostarczanych i montowanych urządzeń i mebli, gwarantujące bezpieczeństwo i higienę użytkowania oraz dopuszczające do montażu w kuchni w placówce oświatowej, które zostaną przekazane Zamawiającemu w momencie dostawy (oświadczenie w druku oferty), c) udzielić na dostarczone wyposażenie kuchni gwarancji zgodnej z gwarancją producenta nie krótszej jednak niż dwa lata oraz zapewnić bezpłatny serwis w okresie gwarancyjnym (oświadczenie w druku oferty), d) dostawę i montaż skoordynować z generalnym wykonawcą robót budowlanych (oświadczenie w druku oferty).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 2. Możliwość i warunki zmiany niniejszej umowy: 1) dopuszcza się zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia spowodowaną: a) prowadzeniem i opóźnieniem robót kolidujących z przedmiotem umowy przez inne podmioty, b) zmianą przepisów prawnych w trakcie wykonania przedmiotu zamówienia a dotyczących przedmiotu zamówienia i wynikających z tego obowiązków Wykonawcy, 2) dopuszcza się zmianę treści niniejszej umowy w zakresie wartości zamówienia, która może zostać spowodowana ustawową zmianą stawki VAT, 3) dopuszcza się zmianę treści niniejszej umowy w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia, która może zostać spowodowana zmianą przepisów w zakresie wymogów certyfikacji, świadectw i dopuszczeń.
Kryt cena A
Spec www www.um.radlin.pl
Spec war Urząd Miasta Radlin, Referat Prawny i Zamówień Publicznych, I piętro, pokój nr 201.
Data skl 05/09/2014
Godz skl 11:45
Miejsce Urząd Miasta Radlin, Sekretariat, II piętro, pokój nr 301.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Nie dotyczy.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)