Dostawa sprzętu biurowego

Publication date 2014-08-28
End date 2014-09-05 11:00:00
Instytucja Województwo Śląskie
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Sprzęt do przesyłu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 286336 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301914008, 301212005, 325812001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa wraz z instalacją sprzętu biurowego, fabrycznie nowego, dopuszczonego do obrotu, spełniającego normy CE, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ/załączniku nr 1 do wzoru umowy. 1. Parametry techniczne/funkcjonalne przedmiotu zamówienia oferowane przez Wykonawcę Zamawiającemu muszą być takie same lub lepsze niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 oraz ul. Reymonta 24 w Katowicach /odpowiednio do zakresu/. 3. Wykonawca wniesie urządzenie na wskazane piętro oraz zainstaluje i uruchomi urządzenie we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto przeprowadzenie przez Wykonawcę szkolenia z obsługi dostarczonego sprzętu biurowego. Wykonawca przeprowadzi szkolenie /czas trwania do 1 godziny/ z obsługi dostarczonego sprzętu dla osób wskazanych przez Zamawiającego /4 osoby/, w miejscu zainstalowania i uruchomienia sprzętu /dla każdego zakresu odrębnie/. 5. Wszelkie koszty związane z dostawą, instalacją i uruchomieniem urządzeń oraz szkoleniem pracowników Zamawiającego ponosi Wykonawca. 6. Wykonawca wraz z dostawą odpowiednio dla każdego urządzenia dostarczy: karty gwarancyjne, broszury instalacyjne, instrukcje użytkownika oraz karty techniczne /a w przypadku ich braku inne dokumenty potwierdzające właściwości i parametry techniczne urządzenia/. Wszystkie ww. dokumenty winny być w języku polskim. 7. Dostawa, instalacja i uruchomienie urządzeń oraz szkolenie pracowników zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym /zwanym dalej protokołem/. Protokół będzie zawierał, co najmniej: nazwę urządzenia, ilość, numer fabryczny lub seryjny, datę i miejsce przekazania. Podpisany /bez zastrzeżeń/ przez obie strony protokół będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę /dla każdego zakresu odrębnie/. 8. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia:
dla zakresów I, IV: 24 miesiące na urządzenie oraz 60 miesięcy na noże tnące;
dla zakresu II: 24 miesiące na urządzenie oraz 240 miesięcy na noże tnące; dla zakresu III: 36 miesięcy lub limit 300 tys. kopii A4; dla zakresu VI: 36 miesięcy lub limit 500 tys. kopii A4; dla zakresów V, VII, VIII: 24 miesiące.
9. Ogólne warunki dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 3 do SIWZ/załączniku nr 1 do wzoru umowy

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa niszczarek dokumentów w ilości 5 szt., zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 3 do siwz/załączniku nr 1 do wzoru umowyPrzedmiotem zamówienia jest dostawa niszczarek dokumentów w ilości 2 szt., zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 3 do siwz/załączniku nr 1 do wzoru umowyPrzedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego czarno - białego w ilości 1 szt., zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 3 do siwz/załączniku nr 1 do wzoru umowyPrzedmiotem zamówienia jest dostawa niszczarkek dokumentów w ilości 3 szt., zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 3 do siwz/załączniku nr 1 do wzoru umowyPrzedmiotem zamówienia jest dostawa faksu w ilości 1 szt., zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 3 do siwz/załączniku nr 1 do wzoru umowyPrzedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego - monochromatycznego w ilości 1 szt., zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 3 do siwz/załączniku nr 1 do wzoru umowyPrzedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego w ilości 1 szt., zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 3 do siwz/załączniku nr 1 do wzoru umowyPrzedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego w ilości 1 szt., zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 3 do siwz/załączniku nr 1 do wzoru umowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Śląskie
Ulica ul. Ligonia 46
Nr domu 46
Miejscowosc Katowice
Kod poczt 40-037
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 207 85 62
Fax 32 207 85 78
Internet www.slaskie.pl
Regon 27628463800000
E mail zamowienia@slaskie.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 8
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: /spełnia - nie spełnia/ na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.
Wiedza Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: /spełnia - nie spełnia/ na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.
Potencjal Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: /spełnia - nie spełnia/ na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.
Zdolne Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: /spełnia - nie spełnia/ na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.
Sytuacja Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: /spełnia - nie spełnia/ na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w pkt III.4.1) składają w taki sposób, aby potwierdzało łączne spełnianie warunków o których mowa w pkt III.3). Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt III.4.2) i III.4.4) składa odrębnie każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty winno być dołączone stosowne pełnomocnictwo
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=90
Spec war Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Wydział Informatyki, Administracji i Zamówień Publicznych, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice
Data skl 05/09/2014
Godz skl 11:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice (Kancelaria Ogólna pok. 164)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt III.4.2) Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Ww. warunek każdy z podmiotów oferty wspólnej musi spełniać odrębnie. 2. Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie: a) dla zakresów VI, VII oraz VIII - do 21 dni od dnia zawarcia umowy; b) dla zakresów I, II, III, IV i V - do 14 dni od dnia zawarcia umowy. 3. Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej: Zakres I - zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego DoktoRIS - Program stypendialny na rzecz innowacyjnego Śląska w ramach Priorytetu VIII Działania 8.2 Podziałania 8.2.2 PO KL 2007 - 2013 oraz w ramach projektu systemowego Nauka drogą do sukcesu na Śląsku - VI edycja w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1 Poddziałania 9.1.3 PO KL 2007 - 2013; Zakres II - zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013; Zakresy IV oraz V - Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa Inwestująca w Obszary Wiejskie. Działanie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Schematu III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013; Zakres VI - zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Schematu I Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013;Zakres VII - zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; Zakres VIII - zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizacji projektu systemowego Sieć Regionalnych Obserwatoriów Specjalistycznych Priorytetu VIII, Działania 8.1, Poddziałania 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)