Wykonanie materiałów promocyjnych: plakatów, ulotek, długopisów, notatników, smyczy z usb, teczek na dokumenty, tablic informacyjnych dla projektu pn. E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2014-2015 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Publication date 2014-08-28
End date 2014-09-05 09:00:00
Instytucja Zarząd Powiatu Mikołowskiego
Miejscowość Mikołów
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały reklamowe,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 286352 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 793422005, 224620006, 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: usługa w zakresie wykonania materiałów promocyjnych: plakatów, ulotek, długopisów, notatników, smyczy z usb, teczek na dokumenty, tablic informacyjnych dla projektu pn. E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2014-2015 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.


1.1 Do zadań Wykonawcy należy wykonanie materiałów promocyjnych spełniających następujące warunki:
A) plakat:
1) format: A2
2) papier kreda
3) połysk
4) nadruk kolorowy
5) forma nadruku - jak w załączniku 1a do SIWZ
6) ilość : 90 szt.
B) ulotka:
1) format : A4 składana na 3 części
2) papier kreda
3) połysk
4) nadruk kolorowy, dwustronny
5) forma nadruku - jak w załączniku 1b do SIWZ
6) ilość : 450 szt.
C) długopis:
1) materiał: metal / aluminium
2) nadruk dwustronny (pierwsza strona : logo Kapitał Ludzki oraz UE; druga strona: logo projektu)
3) kolor nadruku: czarny lub biały
4) forma nadruku - jak w załączniku 1c do SIWZ
5) ilość: 330 szt.
D) notatnik:
1) format: A4
2) oprawa drutowa, grzebieniowa lub spiralowa na dłuższym boku
3) ilość kartek: 100
4) okładka: 2 kartki, kreda błyszcząca, gramatura 200 g
5) ilość stron nadruku: 102 (w tym dwie strony stanowi okładka)
6) nadruk kolorowy
7) forma nadruku - jak w załączniku 1 d do SIWZ(str. 1 i 3 - okładka, str. 2 - środek)
8) ilość: 330 szt.
E) smycz z USB 2.0:
1) kolor smyczy: biały
2) nadruk smyczy: dwustronny, kolorowy
3) szerokość smyczy: 20 mm
4) forma nadruku smyczy - jak w załączniku 1e do SIWZ
5) pojemność pamięci USB 2.0: 8 GB
6) minimalna prędkość odczytu pamięci USB 2.0: 10 MB/s
7) minimalna prędkość zapisu pamięci USB 2.0: 5 MB/s
8) ilość: 330 szt.
F) teczka na dokumenty:
1) materiał: 100 % poliester
2) rączka do noszenia w ręku
3) komora główna zamykana na zamek błyskawiczny
4) możliwość zapakowania dokumentu / zeszytu / książki formatu A4
5) kolor: czarny lub granatowy
6) kolor nadruku: biały
7) forma nadruku - jak w załączniku 1f do SIWZ
8) ilość: 330 szt.
G) tablica informacyjna:
1) format : B3 ( JIS ) ( 515 mm x 364 mm )
2) podkład: pianka 5 mm
3) nadruk: folia błyszcząca, samoprzylepna
4) nadruk kolorowy
5) forma nadruku - jak w załączniku 1g do SIWZ
6) ilość : 1 szt.
H) tablica informacyjna:
1) format: B1 ( ISO ) ( 1000 mm x 707 mm )
2) podkład: pianka 5 mm
3) nadruk: folia błyszcząca, samoprzylepna
4) nadruk kolorowy
5) forma nadruku - jak w załączniku 1h do SIWZ
6) ilość: 3 szt.
1.2 Wykonawca wykona produkty z materiałów własnych na podstawie projektów graficznych przekazanych przez Zamawiającego.
1.3. Wykonawca musi posiadać zdolność druku materiałów zaprojektowanych na PC w programie Corel DRAW. Plikami przesyłowymi są PDF z ustawieniami drukarskimi lub PDF X-3.
1.4.Gotowe produkty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, tj. Starostwa Powiatowego w Mikołowie, Wydziału Promocji i Rozwoju (pok. 209, I piętro).
1.5.Prawidłowość wykonania umowy zostanie potwierdzona poprzez podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru materiałów promocyjnych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Powiatu Mikołowskiego
Ulica ul. Żwirki i Wigury 4a
Nr domu 4a
Miejscowosc Mikołów
Kod poczt 43-190
Wojewodztwo śląskie
Tel (032) 32-48-100, 32-48-125
Fax (032) 32-48-147, 32-48-132
Internet www.bip.mikolowski.pl
Regon 27628477900000
E mail zampub@powiat.mikolow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Wadium Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiajacy nie opisuje tego warunku.
Wiedza Zamawiajacy nie opisuje tego warunku.
Potencjal Zamawiajacy nie opisuje tego warunku.
Zdolne Zamawiajacy nie opisuje tego warunku.
Sytuacja Zamawiajacy nie opisuje tego warunku. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. II. Inne warunki, które musi spełniać Wykonawca. 1.Brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Brak podstaw do wykluczenia wykonawców na podstawie art.24 ust.2 pkt.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj., którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1). wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1 do SIWZ 2) Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzialenia zamówienia pełnomocnictwo/upoważnieniem dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. W związku z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 i Nr 161, poz. 1078) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, w następujących okolicznościach: a. konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, b. gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego, c. w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na dostawę. d. w przypadku wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, e. w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu dostawy, f. zmiany w kolejności i terminach wykonania przedmiotu zamówienia, na skutek zdarzeń losowych lub innych okoliczności.
Kryt cena A
Spec www www.bip.mikolowski.pl
Spec war Starostwo Powiatowe w Mikołowie,ul.Żwirki i Wigury 4a,43-190 Mikołów,wejście B,parter, Biuro podawcze,osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, cena: 5 PLN plus koszt wysyłki..
Data skl 05/09/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Mikołowie,ul.Żwirki i Wigury 4a,43-190 Mikołów,wejście B,parter,kancelaria - pokój nr 127.
Termin D
Okres data do 04/10/2014
Inf dodat Projekt pn. E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2014-2015 jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)