| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Centralny Ośrodek Informatyki
|
| Ulica |
ul. Suwak 3
|
| Nr domu |
3
|
| Miejscowosc |
Warszawa
|
| Kod poczt |
90-330
|
| Wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Tel |
22 250 28 83
|
| Fax |
22 250 29 87
|
| Internet |
www.coi.gov.pl
|
| Regon |
10099948900000
|
| E mail |
przemyslaw.oleszczyk@coi.gov.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej
|
| Rodzaj zam inny |
Instytucja Gospodarki Budżetowej
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Nie
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas dni |
28
|
| Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych). Pozostałe informacje na temat wniesienia wadium zostały zawarte w pkt. 10 SIWZ
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Wiedza |
W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawca winien wykazać, że
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał/uje główne dostawy mebli, w tym co najmniej 1 dostawę mebli biurowych o wartości co najmniej 350 000,00 zł brutto, tj. dostawę polegającą na wykonaniu, dostawie i montażu mebli biurowych
|
| Sytuacja |
Wykonawca winien potwierdzić swoją kondycję finansową, gwarantującą realizację zamówienia, poprzez wykazanie się posiadaniem środków finansowych na rachunku bankowym lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 350 000,00 zł
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 2 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeśli niniejsze nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych Wykonawcy
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień Umowy, w stosunku do treści Oferty, w przypadku:
1) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT,
2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy,
3) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian,
4) zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzanie zmian będzie następstwem postanowień innych umów mających związek z Umową dotyczącą niniejszego postępowania lub konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,
5) zmiany zasad płatności wynagrodzenia Wykonawcy, gdy konieczność wprowadzanie zmian będzie następstwem postanowień innych umów mających związek z Umową dotyczącą niniejszego postępowania konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,
6) zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy.
2. Wszelkie zmiany w Umowie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
|
| Kryt cena |
A
|
| Spec www |
http://coi.ssdip.bip.gov.pl/ oraz www.coi.gov.pl
|
| Spec war |
Centralny Ośrodek Informatyki ul. Suwak 3 02-676 Warszawa
|
| Data skl |
05/09/2014
|
| Godz skl |
10:45
|
| Miejsce |
Centralny Ośrodek Informatyki ul. Suwak 3 02-676 Warszawa (recepcja III piętro).
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|