Nr sprawy: AZP/261/D/79/AZ-231/1/8/4/2014 Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego z podziałem na 2 części.

Publication date 2014-08-29
End date 2014-09-09 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Obuwie z częściami gumowymi lub z tworzyw sztucznych,
  • Obuwie ochronne,
  • Obuwie z metalowymi ochraniaczami na palce

Szczegóły

Numer ogłoszenia 185081 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 181000000, 188300006, 188310003, 188120004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są:
Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego
i ochronnego z podziałem na 2 części, jak niżej:

CZĘŚĆ 1 - dostawa odzieży roboczej i ochronnej,

CZĘŚĆ 2 - dostawa obuwia roboczego i ochronnego.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości i wymagane parametry poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawierają załączniki Nr 4 - FORMULARZE CENOWE, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości i wymagane parametry poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawierają załączniki Nr 4 - FORMULARZE CENOWE, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości i wymagane parametry poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawierają załączniki Nr 4 - FORMULARZE CENOWE, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Ulica ul. Jana Kilińskiego 1
Nr domu 1
Miejscowosc Białystok
Kod poczt 15-089
Wojewodztwo podlaskie
Tel 085 7485400
Fax 085 7485627
Internet www.umwb.edu.pl
Regon 00028860400000
E mail zampubl@umwb.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza nie dotyczy
Potencjal nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1) próbki zaoferowanego produktu - dotyczy CZĘŚĆ I. Uwaga. W przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów/warunków, które zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Dokumenty zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego. 2) W przypadku rozwiązań równoważnych wskazać (podać dokumenty, tj. atesty polskie i europejskie, certyfikaty art. potwierdzające równoważność proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań w trybie art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dołączając wykaz w/w dokumentów z podaniem nazwy podmiotu wydającego przedmiotowy dokument - (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia).
Inne dokumenty 1) Wypełniony przez Wykonawcę FORMULARZ OFERTOWY - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony FORMULARZ CENOWY - załącznik Nr 4 do SIWZ (w zależności od części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę), 3) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w sekcji III.4.2) tiret 2 - w oryginale lub poświadczone notarialnie; 4) wypełniony załącznik Nr 7 do SIWZ - (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia); 5) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć załącznik nr 5 do SIWZ).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana umowy jest możliwa w sytuacji gdy: a) konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy, b) zmieniły się przepisy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron - nie dotyczy ustawowej zmiany stawki podatku VAT, c) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, d) istnieje konieczność przesunięcia terminu wykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
Spec www www.umb.edu.pl
Spec war Dział Zamówień Publicznych (lewe skrzydło Pałacu Branickich, I piętro) ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok.
Data skl 09/09/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Kancelaria Ogólna UMB ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok - lewe skrzydło Pałacu Branickich
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)