Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do Domu Pomocy Społecznej w Szczyrzycu w ramach projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem współfinansowanego ze Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.

Publication date 2014-08-29
End date 2014-09-24 10:00:00
Instytucja Zarząd Powiatu w Limanowej
Miejscowość Limanowa
Województwo małopolskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 287618 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 331900008, 331960000, 331550001, 331580002, 374400004, 374411002, 374210005, 391131008, 386220001, 391431124
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do Domu Pomocy Społecznej w Szczyrzycu w ramach i na potrzeby projektu pn. DPS Szczyrzyc - poszerzenie, wzrost jakości usług poprzez rozbudowę, szkolenia pracowników, współfinansowanego w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, Obszar priorytetowy 4: Rozwój społeczny i zasobów ludzkich, Obszar tematyczny: Ochrona zdrowia, wdrażanego w ramach projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 4 zadania częściowe.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu rehabilitacyjnego do elektroterapii, laseroterapii i ultradźwięków, tj:

1) aparat do elektroterapii - 1 szt,
2) aparat do laseroterapii - 1 szt,
3) aparat do ultradzwięków - 1 szt,
4) stolik pod aparaturę - 2 szt,

o parametrach i w ilościach określonych w dokumentacji przetargowej w tym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu rehabilitacyjnego do światłolecznictwa tj.:
1) lampy do terapii światłem podczerwonym - 1 szt,
2) lampy do terapii światłem spolaryzowanym i koloroterapii - 1 szt.

o parametrach i w ilościach określonych w dokumentacji przetargowej w tym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu rehabilitacyjno-sportowego tj.:
1) bieżnia - 1 szt,
2) orbitrek - 1 szt,
3) rower rehabilitacyjny - 2 szt,
4) karimata - 30 szt,

o parametrach i w ilościach określonych w dokumentacji przetargowej w tym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu rehabilitacyjnego i akcesoriów do ćwiczeń gimnastycznych tj.:

1) UGUL z przewieszką boczną i drabinką - 1 szt.,
2) osprzęt do UGUL-a - 1 komplet,
3) stół rehabilitacyjny do UGUL-a - 1 szt,
4) stół do masażu suchego - 1 szt,
5) tablica do ćwiczeń manualnych - 2 szt,
6) rotor do kolczyn dolnych - 1 szt,
7) rotor do kończyn górnych - 1 szt,
8) fotel masujący - 1 szt,
9) fotel śląski - 1 szt,
10) lustro rehabilitacyjne 3-skrzydłowe - 1 szt,
11) akcesoria do ćwiczeń gimnastycznych - 1 zestaw,
12) drabinka dwurzędowa - 3 szt,
13) materac - 15 szt,
14) leżanki wraz ze schodkami - 2 zestawy,
15) parawan - 1 szt,

o parametrach i w ilościach określonych w dokumentacji przetargowej w tym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Powiatu w Limanowej
Ulica ul. Józefa Marka 9
Nr domu 9
Miejscowosc Limanowa
Kod poczt 34-600
Wojewodztwo małopolskie
Tel 18 33 37 800
Fax 18 33 37 880
Internet www.powiat.limanowa.pl
Regon 49189332200000
E mail zamowienia@powiat.limanowa.pl
Czy obowiazkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 10/12/2014
Wadium W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt 7.1 Lp. 1 SIWZ.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże w przedłożonym do oferty Wykazie wykonanych głównych dostaw, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie, wykonał co najmniej 1 dostawę: 1) sprzętu do fizykoterapii - w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 1, 2) sprzętu rehabilitacyjnego do światłolecznictwa - w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 2, 3) sprzętu rehabilitacyjno - sportowego - w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 3, 4) sprzętu rehabilitacyjnego i akcesoriów do ćwiczeń gimnastycznych - w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 4. Za główne dostawy dla których należy przedstawić dowody uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1) poświadczenia 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1) powyżej. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego dostawy wskazane w Wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów dotyczących głównych dostaw określających czy dostawy zostały wykonane należycie.
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt 7.1 Lp. 1 SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt 7.1 Lp. 1 SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt 7.1 Lp. 1 SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 2) Oświadczenie dot. podwykonawcy - jeżeli dotyczy W przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający wymaga podania nazwy (firmy) podwykonawcy. Oświadczenie - jeżeli dotyczy - należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Oświadczenie o którym mowa w art. 26 ust. 2b Pzp należy złożyć w oryginale, 4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku w Formularzu oferty należy wymienić dane wszystkich wykonawców występujących wspólnie ponadto wykonawcy ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy przedłożyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się to: 1) spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w pkt. 6.2. SIWZ wykonawcy wykazują łącznie, 2) każdy z nich składa dokumenty wymagane w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 2 pkt. 5 (określone w pkt. 7.2 SIWZ).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotna zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. Zamawiający przewiduje w szczególności następujące istotne zmiany postanowień umowy: 1) zmiana terminu realizacji umowy gdy termin realizacji Projektu ulegnie zmianie, 2) gdy producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność urządzenia, zaoferowanego przez Wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia urządzenia innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ; zmiana ta nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, 3) została wyprodukowana nowsza wersja urządzenia i z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów - Zamawiający dopuszcza zmianę tych komponentów na spełniające warunki opisane w SIWZ lub wyższe; zmiana ta nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 4) zmiana terminu realizacji umowy z uwagi na niezakończenie odbioru robót budowlanych wykonywanych w Domu Pomocy Społecznej w Szczyrzycu.
Kryt cena A
Spec www http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=178
Spec war W siedzibie Zamawiającego - pokój nr 233, II piętro, budynek B.
Data skl 24/09/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: Kancelaria Ogólna, I piętro, budynek B.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt współfinansowany w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy Priorytet 4 Rozwój społeczny i zasobów ludzkich Obszar tematyczny: Ochrona zdrowia wdrażanego w ramach Projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)