Dostawy ręczników papierowych, papieru toaletowego, pojemników na ręczniki i papier toaletowy, rękawic gospodarczych, worków na odpady oraz mydła w płynie w woreczkach do dozowania, baterii alkalicznych, litowych i akumulatorów

Publication date 2014-08-29
End date 2014-09-08 10:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Bielizna toaletowa i kuchenna,
  • Rękawice,
  • Produkty z tworzyw sztucznych,
  • Baterie alkaliczne,
  • Akumulatory elektryczne,
  • Papier toaletowy,
  • Ręczniki papierowe do rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 288544 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 184240007, 195200007, 314110000, 314300009, 337610002, 337630006, 395144002, 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy ręczników papierowych, papieru toaletowego, pojemników na ręczniki i papier toaletowy, rękawic gospodarczych, worków na odpady oraz mydła w płynie w woreczkach do dozowania, baterii alkalicznych, litowych i akumulatorów dla Specjalistycznego Szpital im.E.Szczeklika w Tarnowie. Zamawiajacy przedmiot zamówienia podzielił na 5 Pakietów . Zakres rzeczowy ujęty w Pakietach Nr 1-5 określa Formularz Cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. AE/ZP-27-74/14

Opis

Dostawy ręczników papierowych, papieru toaletowego oraz pojemników na ręczniki i papier toaletowy w ilościach i o parametrach określonych w pozycjach nr 1-5 w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym.Dostawy rękawic gospodarczych w ilościach i o parametrach określonych w pozycji nr 1 w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym.Dostawy worków na odpady w ilościach o parametrach określonych w pozycji 1-14 w Załączniku Nr 1 do SIWZ -Formularzu cenowymDostawy mydła w płynie pakowanego w woreczki do dozowania w ilościach i o parametrach określonych w pozycji nr 1 w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularz Cenowy.Dostawy baterii alkalicznych, litowych i akumulatorków w ilościach i o parametrach określonych w pozycji 1-14 w Załączniku Nr 1 do SIWZ -Formularzu cenowym

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika
Ulica ul. Szpitalna 13
Nr domu 13
Miejscowosc Tarnów
Kod poczt 33-100
Wojewodztwo małopolskie
Tel 14 63 10 341
Fax 14 6310337
Internet http://www.ssz.tar.pl
Regon 00031340800000
E mail zamowienia@ssz.tar.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.1 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia
Wiedza W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.2 SIWZ.Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia
Potencjal W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.3 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia
Zdolne W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.3 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia
Sytuacja W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.4 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1.Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie RP, które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie. 2. Materiały informacyjne (w języku polskim) dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z jego zdjęciem (fotografią) w zakresie Pakietu Nr 1 poz.2 (dotyczy tylko dostarczonych przez Wykonawcę dozowników na ręczniki papierowe w rolkach) oraz Pakietu Nr 1 poz. 4 i 5. 3.Próbki asortymentu ujętego w: - w Pakiecie Nr 1 pozycja 1 - 1 opakowanie = 200 listków ręcznika papierowego, - w Pakiecie Nr 1 pozycja 2 - 1 rolka ręcznika papierowego, - w Pakiecie Nr 1 pozycja 3 - 1 rolka papieru toaletowego, - w Pakiecie Nr 2 pozycja 1 - po 1 parze rękawic w kolorze czerwonym, żółtym i niebieskim w dowolnie wybranym przez Wykonawcę rozmiarze, - w Pakiecie Nr 3 pozycja 1-14 - po 1 sztuce worka na odpady, - w Pakiecie Nr 4 pozycja 1 - 1 opakowanie mydła. Załączone do oferty próbki winny być oryginalnie zapakowane i oznaczone identycznie z oznaczeniami przedmiotu zamówienia, który będzie dostarczony Zamawiającemu w przypadku wyboru oferty. Próbki z Pakietu Nr 1 poz.1, 2 i 3 oraz Pakietu Nr 3 poz.1-14 będą służyć jako wzorzec w trakcie trwania umowy w celu porównania z bieżącymi dostawami.
Inne dokumenty 1. Oświadczenie, że Wykonawca zamierza zrealizować zamówienie siłami własnymi, a w przypadku podzlecenia części zamówienia należy (w pkt IV.3 Formularza Ofertowego) wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji, nie wnosi co do niej zastrzeżeń i akceptuje ogólne warunki umowy ujęte w niniejszej specyfikacji. 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo osoby (osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy wymaga się załączenia do oferty oryginału lub kopii informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub ich zdolność kredytową, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę, którą Wykonawca pozyska od tych podmiotów. 5. Wykonawca polegając na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26. ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa w pkt-cie III.4.3.1 niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poswiadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawce (osobe (osoby) uprawniona do reprezentowania firmy). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane w niniejszym postępowaniu oświadczenia wymienione pkt. IV.1.2 SIWZ oraz dokumenty wymienione w pkt IV.3.2 - IV.3.3 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przez podmioty występujące wspólnie, a oferta musi być podpisana przez pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Z uwzględnieniem Rozdziały XIV punktu 5 oraz art.144 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych, zmiany umowy w stosunku do treści złożonej oferty są dopuszczalne w przypadku : a) zmian wynikających z przekształceń własnościowych, b) wprowadzenia zamienników np. w przypadku zakończenia, wstrzymania, wznowienia produkcji lub wycofania z obrotu, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, c) zastąpienia przedmiotu umowy w części lub w całości produktem o lepszych parametrach, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, d) zmian wielkości opakowania oraz wynikających z tej zmiany ilości opakowań z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie, e) obniżenia ceny, f) zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Wykonawcę lub Zamawiającego g) w przypadku braku możliwości pozyskania produktu będącego przedmiotem umowy na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności, pod warunkiem dostarczenia zamiennika, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa od ceny oferowanego przedmiotu zamówienia, h) w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z obrotu produktu będącego przedmiotem umowy na podstawie decyzji właściwych władz i) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na zasoby którego Wykonawca powoływał się w postępowaniu o udzielenie zamówienia pod warunkiem wykazania, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Kryt cena A
Spec www www.ssz.tar.pl
Spec war Budynek Dyrekcji Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie, pokój nr 11
Data skl 08/09/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Budynek Dyrekcji, ul.Szpitalna 13, pokój nr 11.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Dok potw 1 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)