Dostarczenie, instalacja i uruchomienie przyjaznych środowisku zestawów komputerowych, przeprowadzenie szkoleń, utworzenie strony internetowej oraz zapewnienie dostępu do internetu gospodarstwom domowym i jednostkom podległym w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w miejscowości Werbkowice

Publication date 2014-08-29
End date 2014-09-08 10:30:00
Instytucja Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy
Miejscowość Werbkowice
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania antywirusowego,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe,
  • Usługi internetowe,
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 288938 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302133108, 302313000, 487610000, 489000007, 724000004, 733180007, 553200009, 800000004, 724130008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie, instalację i uruchomienie przyjaznych środowisku zestawów komputerowych (92szt.), przeprowadzenie szkoleń, utworzenie strony internetowej oraz zapewnienie dostępu do internetu gospodarstwom domowym (50szt) i jednostkom podległym (2szt.) w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w miejscowości Werbkowice

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy
Ulica ul. Zamojska 1
Nr domu 1
Miejscowosc Werbkowice
Kod poczt 22-550
Wojewodztwo lubelskie
Tel 084 6572003 w. 33
Fax 084 6572080
Internet bip.werbkowice.pl
Regon 00055150500000
E mail werbkowice_g_s@woi.lublin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 12. 000 zł.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa żadnych wymagań w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3-ech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali dwóch dostaw głównych sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie wykazu dostaw stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ wg reguły: spełnia / nie spełnia.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty 1) Wypełniony formularz ofertowy podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ) , 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Dowód wniesienia wadium. 4) Wykaz wykonanych ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w okresie - w tym okresie, dwóch dostaw głównych sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączonymi dowodami, czy dostawy te zostały wykonane należycie. Wykaz dostaw stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Listę podmiotów należących do tej samej co Wykonawca grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożoną na druku Informacja wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących sytuacjach: 1) Zamawiający dopuszcza zmianę terminów realizacji umowy w następujących sytuacjach: a) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, b) w przypadku wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację przedmiotu umowy, c) jeżeli zmiana terminów realizacji umowy jest konieczna z powodu działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1. Pod pojęciem siły wyższej na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne: a) o charakterze niezależnym od stron, b) którego nie można było przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, c) którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, d) którego nie można przypisać drugiej stronie. 2. Za siłę wyższą warunkują zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: a) powódź, pożar, b) silne wiatry, obfite opady atmosferyczne, ekstremalny upał lub mróz, nietypowe dla obszaru, na którym realizowany jest przedmiot umowy, szczególnie w dłuższym okresie, c) inne zdarzenia związane z działaniem sił natury, nietypowe dla tego obszaru. 3. Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych, których wystąpienie musi być normalnie brane pod uwagę przy składaniu ofert. 4. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie również: a) zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, b) nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, c) promieniowanie lub skażenia, d) nieprzewidziane uszkodzenie lub zniszczenie obiektu budowlanego, urządzenia technicznego lub systemu urządzeń technicznych powodujące przerwę w ich używaniu lub utratę ich właściwości, bez których zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy stało się niemożliwe, e) wystąpienie na obszarze, na którym realizowany jest przedmiot umowy zakażeń lub zachorowań na choroby zakaźne lub innych zjawisk związanych ze zdrowiem w liczbie większej niż zwykle albo wystąpienie zakażeń lub chorób zakaźnych dotychczas niewystępujących. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość: a) zmiany zastosowanej technologii wykonania zamówienia na lepszą, pozwalającą na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji (np. nowocześniejszą, mniej energochłonną) po zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego. b) zmiany przedmiotu zamówienia poprzez dopuszczenie możliwości zastąpienia pierwotnego przedmiotu zamówienia przedmiotem o wyższych parametrach technicznych na wypadek wycofania przez producenta tego pierwszego z produkcji w ogóle. c) zmiany parametrów materiałów, urządzeń lub wyposażenia, wynikających z niedostępności danych produktów na rynku, na nie gorsze niż wymagane, po zaakceptowaniu zmiany przez Zamawiającego. d) zaistnienia konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w specyfikacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy. 7. Zmiany wskazane w ust. 5 są możliwe tylko w ramach wynagrodzenia określonego w zawartej umowie. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian zawartej umowy także w innych okolicznościach, a w szczególności w następujących sytuacjach: a) zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, b) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno - prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, c) zmiany wskutek wystąpienia innych okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w tym zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa), a zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, d) w przypadku wprowadzenia zmian sposobu wypłacania wynagrodzenia za zapewnienia dostępu do internetu gospodarstwom domowym i jednostkom podległym do dnia 31.12.2015r.
Kryt cena A
Spec www bip.werbkowice.pl
Spec war Urząd Gminy Werbkowice, ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice
Data skl 08/09/2014
Godz skl 10:30
Miejsce Urząd Gminy Werbkowice, ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)