Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Enter - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Powiatu Kartuskiego

Publication date 2014-09-01
End date 2014-09-12 10:00:00
Instytucja Powiat Kartuski
Miejscowość Kartuzy
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 289688 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302133008, 302130005, 302313000, 480000008, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Enter - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Powiatu Kartuskiego.
2. Wsparciem w ramach dostawy sprzętu komputerowego objęci zostaną mieszkańcy Powiatu Kartuskiego zagrożeni wykluczeniem cyfrowym.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 i 2A do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Kartuski
Ulica ul. Dworcowa 1
Nr domu 1
Miejscowosc Kartuzy
Kod poczt 83-300
Wojewodztwo pomorskie
Tel 58 6810328
Internet http://spow.kartuzy.ibip.pl
Regon 19168645000000
E mail gabiknopinska@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ewentualne zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, tj. rozszerzeniu zamówienia o dostawę i instalację sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem (zamówienie podstawowe) do wartości nieprzekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Wadium Zamawiający odstępuje od pobrania wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Potencjal Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 811, 915 i 768) (załącznik nr 2 do SIWZ); 3) Upoważnienie do podpisania oferty (pełnomocnictwo) powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie to powinno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (podmiot nieuczestniczący w zamówieniu). 5) Dotyczy sekcji III. 4.3.1) Dokumenty podmiotów zagranicznych - Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, wymienionych w pkt III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, kiedy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, które nie były znane w chwili zawarcia Umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu Umowy, 2) w przypadku, gdy nastąpiła zmiana wartości dostaw świadczonych przez Wykonawcę w ramach przedmiotu Umowy, a zmiana zawartej Umowy jest korzystna dla Zamawiającego, 3) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, o których Strony nie wiedziały przy zawieraniu umowy, które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia, 4) w razie powstania możliwości dostarczenia Zamawiającemu nowych urządzeń charakteryzujących się takimi samymi lub wyższymi parametrami niż te, które były dostępne w momencie składania oferty, w szczególności w sytuacji kiedy producent wycofuje z rynku stare modele i zastąpi je nowymi
Kryt cena A
Spec www http://spow.kartuzy.ibip.pl
Spec war w budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach pry ul. Gdańskiej 26, w pok. nr 14
Data skl 12/09/2014
Godz skl 10:00
Miejsce w budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach pry ul. Gdańskiej 26, w pok. nr 14
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)