Wzrost jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Wysoka

Publication date 2014-09-02
End date 2014-09-17 08:30:00
Instytucja Miasto i Gmina Wysoka reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wysoka
Miejscowość Wysoka
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 292078 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 301900007, 375220009, 375352009, 451127239, 453300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie oddziałów przedszkolnych przy SP Wysoka, SP Bądecz, SP Czajcze, oraz SP Mościska w zabawki, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, artykuły sanitarne, wyposażenie w sprzęt komputerowy . Przedmiotem zamówienia jest również zakup wraz z montażem kabin sanitarnych do sanitariatów oraz dostosowania toalet do potrzeb dzieci poprzez dostawę i montaż i dostawę armatury łazienkowej oraz organizację placów zabaw tj. dostawę i montaż nawierzchni bezpiecznej przy istniejących urządzeniach zabawowych i wykonanie ogrodzenia placu zabaw - dotyczy Szkoły Podstawowej w Mościskach oraz zakup i montaż zestawu wielofunkcyjnego dla placu zabaw w Szkole Podstawowej w Bądeczu - szczegółowe zestawienie stanowi Załącznik Nr 1 i nr 1a do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto i Gmina Wysoka reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wysoka
Ulica pl. Powstańców Wielkopolskich 20/21
Nr domu 20/21
Miejscowosc Wysoka
Kod poczt 89-320
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel (67) 2871004
Fax (67) 2871004
Internet www.gminawysoka.pl
Regon 00053104500000
E mail office@gminawysoka.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/10/2014
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawcy, który oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Wiedza Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawcy, który oświadczy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie zamówienia,
Potencjal Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawcy, który oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym,
Zdolne Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawcy, który oświadczy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Sytuacja Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawcy, który oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia,
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Druk Formularza OFERTA, Kosztorys ofertowy - dot. części II, informację o powierzeniu podwykonawcom wykonania części zamówienia, Pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, Pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w następujących sytuacjach: a) zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadkach: 1) wystąpienia siły wyższej - siła wyższa oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrolą stron niniejszych umów, występujące po podpisaniu umowy a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, warunek zmiany - powiadomienie na piśmie strony umowy w ciągu 5 dni od dnia zaistnienia siły wyższej, 2) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności - wstrzymanie robót przez Zamawiającego z powodu konieczności usunięcia braków lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, warunek zmiany - powiadomienie na piśmie strony umowy o proponowanych zmianach i akceptacji projektanta, 3) wstrzymania prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn zawinionych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, warunek zmiany - powiadomienie na piśmie strony umowy, 4) konieczności wykonania zamówień dodatkowych, warunek zmiany - przeprowadzenie procedury udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 p.z.p., 5) wystąpienia innych przyczyn, które skutkują niemożliwością terminowego wykonania przedmiotu umowy, warunek zmiany - powiadomienie na piśmie strony umowy. Punkt 2-4 dotyczy Części II Termin realizacji ulegnie przedłużeniu o czas wstrzymania robót z ww. przyczyn. b) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy za realizację zamówienia w przypadkach: 1) zmiany zakresu prac wprowadzonej przez Zamawiającego w porozumieniu z Projektantem Inspektorem nadzoru inwestorskiego np. roboty zamienne, - dot. części II, warunek zmiany - powiadomienie na piśmie strony umowy i uzyskanie jej akceptacji, 2)rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, warunek zmiany - powiadomienie na piśmie strony umowy, w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone o koszty realizacji zaniechanego zakresu zadania, przy czym Zamawiający zapłaci Wykonawcy za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, c) zmiana terminów oraz zasad płatności w następujących przypadkach: 1) na skutek wystąpienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, warunek zmiany - powiadomienie na piśmie strony umowy i uzyskanie jej akceptacji, 2) na skutek wystąpienia przyczyn zależnych od Zamawiającego, które nie były znane w dniu podpisania umowy, warunek zmiany - powiadomienie na piśmie strony umowy i uzyskanie jej akceptacji, 3) na skutek zaistnienia sytuacji opisanych w pkt a, warunek zmiany - powiadomienie na piśmie strony umowy i uzyskanie jej akceptacji, d) zmiany w dokumentacji projektowej - w sytuacji gdy zastosowanie przewidywanych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zadania, warunek zmiany - powiadomienie na piśmie strony umowy o proponowanych zmianach i akceptacji projektanta, Punkt d) dotyczy Części II e) zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia, warunek zmiany - powiadomienie na piśmie Zamawiającego i za jego zgodą, wyłącznie na zakres wskazany przez Wykonawcę w złożonej ofercie w sytuacji, gdy nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, f) zmiana osób nadzorujących wykonanie zamówienia po stronie Zamawiającego, warunek zmiany - powiadomienie na piśmie strony umowy. 5. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. 6. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, ze wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym , czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku, o którym mowa w poprzednim zdaniu, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
Kryt cena A
Spec www bip.gminawysoka.pl
Spec war Urząd Miasta i Gminy Wysoka, Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21, 89-320 Wysoka
Data skl 17/09/2014
Godz skl 08:30
Miejsce Urząd Miasta i Gminy Wysoka, Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21, 89-320 Wysoka (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Wzrost jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Wysoka w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)