Dostawa odzieży służbowej reprezentacyjnej dla pracowników Biura Obsługi Klienta w Muzeum Historii Żydów Polskich

Publication date 2014-09-02
End date 2014-09-10 10:00:00
Instytucja Muzeum Historii Żydów Polskich
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Ubiory jednoczęściowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 292220 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 182221002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży służbowej reprezentacyjnej dla pracowników Biura Obsługi Klienta w Muzeum Historii Żydów Polskich, w tym odzieży damskiej w ilości 100 sztuk żakietów i 500 koszul damskich oraz odzieży męskiej w ilości 40 sztuk marynarek i 280 koszul męskich.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumencie stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Wymagany termin realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie partiami w następujących terminach:
a. w 2014 roku: 50 sztuk żakietów i 100 koszul damskich oraz 20 sztuk marynarek i 40 koszul męskich. Pierwsza partia odzieży musi zostać dostarczona w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy, Zamawiający złoży zamówienie na ww. ilość odzieży wraz z określeniem rozmiarów w dniu zawarcia umowy,
b. w 2015 roku: 50 sztuk żakietów i 400 koszul damskich oraz 20 sztuk marynarek i 240 koszul męskich, Zamawiający będzie składał zamówienia co kwartał na konkretne ilości poszczególnych elementów odzieży wraz z określeniem rozmiarów, każda partia musi zostać dostarczona w terminie 30 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
4. Wraz z ofertą Wykonawca musi dostarczyć projekty (rysunek/szkic/zdjęcie z wymiarami każdego rodzaju odzieży, z podaniem rozmiaru, koloru, składu materiału i gramatury) każdego z 4 elementów odzieży służbowej damskiej i męskiej zgodnie ze specyfikacją podaną w tabeli w Załączniku nr 1 do SIWZ. UWAGA: Do oferty nie należy dołączać projektów różnych wariantów/modeli odzieży do wyboru.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Historii Żydów Polskich
Ulica ul. Anielewicza 6
Nr domu 6
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-157
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 4710300
Fax 22 4710398
Internet www.jewishmuseum.org.pl
Regon 14031376200000
E mail mgarsztka@jewishmuseum.org.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: instytucja kultury
Rodzaj zam inny instytucja kultury
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
Czas D
Data zak 31/12/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 6 SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wiedza w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonuje) należycie co najmniej 2 dostawy odzieży służbowej (w tym co najmniej koszul i marynarek) lub mundurów na kwotę co najmniej 30 000,00 zł brutto każda (słownie: trzydzieści tysięcy złotych); Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 6 SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 6 SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 6 SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.jewishmuseum.org.pl
Spec war Muzeum Historii Żydów Polskich, ul. Anielewicza 6, 00-157 Warszawa
Data skl 10/09/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Muzeum Historii Żydów Polskich, ul. Anielewicza 6, 00-157 Warszawa (sekretariat III piętro)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inne dokumenty Wraz z ofertą Wykonawca dostarczy projekty (rysunek/szkic/zdjęcie z wymiarami każdego rodzaju odzieży, z podaniem rozmiaru, koloru, składu materiału i gramatury) każdego z 4 elementów odzieży służbowej damskiej i męskiej zgodnie ze specyfikacją podaną w tabeli w pkt 3 Załącznika nr 1 do SIWZ. UWAGA: Do oferty nie należy dołączać projektów różnych wariantów/modeli odzieży do wyboru.
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Dla ważności jakichkolwiek zmian w umowie i jej załącznikach, niezbędne jest zachowanie formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: a) w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących konieczność częściowego zaniechania wykonania prac objętych Umową, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio zmniejszone, z uwzględnieniem ostatecznego zakresu prac wykonanych w stosunku do zakresu prac przewidywanego na dzień zawarcia Umowy; b) jeżeli, na etapie odbioru, po zgłoszeniu przez Zamawiającego po raz drugi zastrzeżeń jakościowych, elementy odzieży nadal nie będą spełniać oczekiwań Zamawiającego, może on odmówić odbioru albo ponownie zgłosić uwagi. Odmowa odbioru odzieży może stanowić podstawę do odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od daty zaistnienia przesłanki opisanej powyżej, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; c) innych korzystnych dla Zamawiającego zmian.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)