Dostawa worków foliowych na odpady medyczne i komunalne oraz pojemników z tworzywa na odpady medyczne, znak sprawy: 59/Log./2014

Publication date 2014-09-03
End date 2014-09-12 10:00:00
Instytucja 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Paski,
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 187835 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 195200007, 349284806, 301928009, 441740000, 184250004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa worków foliowych na odpady medyczne i komunalne oraz pojemników z tworzywa na odpady medyczne.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Weigla 5
Nr domu 5
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-981
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 7660119
Fax 071 7660630
Internet www.4wsk.pl
Regon 93009024000000
E mail zam.pub@4wsk.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw WYKAZ DOKUMENTÓW PRZEDMIOTOWYCH: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego (w formie prospektów, katalogów, itp. w języku polskim) - w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego (z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 PZP). Jednocześnie należy w Załączniku nr 2 do SIWZ podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru. 2) W przypadku przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w załączniku nr 2 do SIWZ poz. 1-17 Zamawiający żąda oświadczenia, (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), że zaoferowane wyroby są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30.07.2010r. w sprawie szczegółowego postępowania z odpadami medycznymi (t.j. Dz.U. z 2010 nr 139, poz. 940). 3) W przypadku przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w załączniku nr 2 do SIWZ poz. 1, 3, 5, 6, 8 Zamawiający żąda atestu - zaświadczenia dla worków czerwonych i żółtych dopuszczającego je do spalania potwierdzającego wykonanie z folii polietylenowej nie zawierającej polichlorku winylu (PCV) wystawionego przez Centralny Ośrodek Badawczo Rozwojowy Opakowań (COBRO) lub równoważny. 4) W przypadku przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w załączniku nr 2 do SIWZ poz. 9-17 Zamawiający żąda atestu - zaświadczenia dopuszczającego je do spalania wystawionego przez Centralny Ośrodek Badawczo Rozwojowy Opakowań (COBRO) lub równoważny.
Inne dokumenty WYKAZ POZOSTAŁYCH DOKUMENTÓW: 1) Pełnomocnictwo w przypadku, gdy umocowanie do złożenia oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów wymienionych Rozdz. IV pkt 1 ppkt 1) lit. b) SIWZ. 2) Zaleca się dołączyć zaakceptowany wzór umowy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Przedmiotowo istotne elementy umowy (essentialia negotii) związane ze sposobem realizacji zamówienia, warunkami umowy zawiera Załącznik 3, w którym zaleca się wypełnić wszystkie miejsca wykropkowane z wyjątkiem numeru umowy, daty jej zawarcia oraz dołączyć go do oferty. Umowę będzie uznawało się za zawartą w dacie wymienionej we wstępie umowy. 1. Oprócz przesłanek wymienionych w art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje następujący zakres zmian w umowie, które będą mogły być wprowadzone w formie aneksu: 2. Wszystkie wartości netto określone przez Wykonawcę są ustalone na okres ważności umowy i nie wzrosną. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku, gdy wartości netto przedmiotu umowy obniżą się, przy czym konsekwencje rachunkowe stosuje się odpowiednio. 3. Urzędowa zmiana stawek podatku VAT obowiązuje z mocy prawa. Zamawiający dopuszcza zmianę zapisów umowy w formie aneksu w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W przypadku zmiany stawki VAT, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena (wartość) brutto umowy/pakietu, a cena (wartość) netto pozostanie niezmienna. Zamawiający będzie realizował zamówienie tylko do wysokości brutto umowy/pakietu. 4. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji. 5. Wykonawca wyraża zgodę na przedłużenie okresu obowiązywania umowy w formie aneksu, nie dłużej jednak niż o 12 miesięcy od daty jej zakończenia, pod warunkiem, że ilość nabytych w tym okresie dóbr nie może przekroczyć 50% wartości brutto umowy. 6. Zamawiający dopuszcza w formie aneksu zmianę umowy w przypadku zaniechania produkcji określonego gatunku lub wprowadzenia przedmiotu umowy nowej generacji. Dostarczony zamiennik/równoważnik musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania SIWZ lub je przewyższać. Przesłanką niezbędną do takiego działania Zamawiającego jest również brak wzrostu wartości netto danego przedmiotu zamówienia w porównaniu z wartością przedstawioną w umowie. Ilości zamawianego w ten sposób towaru muszą być tożsame z ilościami wynikającymi z umowy. 7. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zmiany będą konieczne i korzystne dla Zamawiającego. Za zmiany korzystne należy uznać wszelkiego rodzaju nowe postanowienia, które wzmacniają pozycję zamawiającego jako wierzyciela z tytułu świadczenia niepieniężnego (np. wydłużenie okresu rękojmi, skrócenie terminu wykonania zamówienia, obniżenie ceny, podwyższenie kar umownych), oraz te zmiany, które prowadzą do wzmocnienia jego pozycji jako dłużnika z tytułu świadczenia pieniężnego (np. wydłużenie terminu zapłaty, obniżenie odsetek za zwłokę, obniżenie wskaźników waloryzacyjnych).
Kryt cena A
Spec www www.4wsk.pl
Spec war 4WSKzP SP ZOZ we Wrocławiu ul. Weigla 5 - budynek Logistyki - Sekcja Zamówień Publicznych, pok. nr 16.
Data skl 12/09/2014
Godz skl 10:00
Miejsce 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ Wrocław, ul. Weigla 5 - budynek WYDZIAŁU ADMINISTRACJI OGÓLNEJ pok. nr 18.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)