Sukcesywna dostawa produktów spożywczych z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 Sukcesywna dostawa artykułów suchych, produktów konserwowych mięsnych, rybnych, owocowo-warzywnych, mącznych Zadanie nr 2 Sukcesywna dostawa lodów spożywczych Zadanie nr 3 Sukcesywna dostawa artykułów słodkich Zadanie nr 4 Sukcesywna dostawa napojów

Publication date 2014-09-03
End date 2014-09-11 13:00:00
Instytucja Wrocławski Park Wodny S.A.
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Ziemniaki mrożone,
  • Lody i produkty podobne,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze,
  • Czekolada i wyroby cukiernicze,
  • Napoje bezalkoholowe,
  • Wody mineralne,
  • Napoje orzeźwiające,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 188289 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 153112003, 156000004, 153000001, 158000006, 151310005, 152000000, 155550003, 158400008, 158422200, 159800001, 159820005, 159810008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1 Sukcesywna dostawa artykułów suchych, produktów konserwowych mięsnych, rybnych, owocowo-warzywnych, mącznych
Zadanie nr 2 Sukcesywna dostawa lodów spożywczych
Zadanie nr 3 Sukcesywna dostawa artykułów słodkich
Zadanie nr 4 Sukcesywna dostawa napojów
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Formularzu Asortymentowo-Cenowym, który stanowi odpowiednio załącznik: nr 2a do SIWZ dla zadania nr 1, 2b do SIWZ dla zadania nr 2, 2c do SIWZ dla zadania nr 3, 2d do SIWZ dla zadania nr 4.
3. Podana ilość Produktów wymienionych w załącznikach nr 2a do SIWZ dla zadania nr 1, 2b do SIWZ dla zadania nr 2, 2c do SIWZ dla zadania nr 3, 2d do SIWZ dla zadania nr 4 jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania Umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowo-asortymentowych w granicach do 20% każdego asortymentu w ten sposób, że Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania mniejszych lub większych ilości danego asortymentu w stosunku do ilości określonych w załączniku nr 2a, 2b, 2c, 2d do SIWZ, który stanowić będzie odpowiedni załącznik nr 1 do Umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewyczerpania całości przedmiotu zamówienia, tzn. do rezygnacji z objętych Umową części zamówienia w zakresie do 20 % wartości Umowy, bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy z tego tytułu.
5. Dostawy Produktów będą realizowane środkami transportu Wykonawcy. Wykonawca ponosi koszty: transportu, dojazdu do siedziby Zamawiającego, rozładunku i wniesienia produktów do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego.
6. Towar dostarczany przez Wykonawcę musi być: pozbawiony wad, opatrzony w odpowiednie oznakowanie zawierające: nazwę producenta, warunki przechowywania i datę przydatności do spożycia, powinien posiadać właściwe atesty, spełniać wymogi określone w obowiązujących dla nich normach.
7. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć produkty oznaczone w pakiecie odpowiadające normom kontroli jakości w obowiązującym systemie GMP, GHP i HACCP. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony: w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, wolny od zapachów obcych i zanieczyszczeń oraz szkodników, nieuszkodzony, zawsze świeży i zgodny z terminem ważności.
8. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w odpowiednich opakowaniach (zamkniętych i nieuszkodzonych), transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi i przystosowanym do przewozu żywności - zgodnie z obowiązującymi przepisami.
9. Wymagania szczegółowe, zakres oraz ustalenia organizacyjne związane z przedmiotem zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
10. Miejscem dostawy dla każdego z zadań jest budynek Wrocławskiego Parku Wodnego S.A. przy ul. Borowskiej 99, 50-558 Wrocław.
11. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15 80 00 00-6,
15 31 12 00 -3, 15 60 00 00-4, 15 30 00 00-1, 15 80 00 00-6, 15 13 10 00-5, 15 20 00 00-0, 15 55 50 00-3, 15 84 00 00-8, 15842220-0, 15980000-1, 15982000-5, 15981000-8
12. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
13. Zamówienie podzielone jest na cztery części, tzn. na cztery zadania:
Zadanie nr 1 Sukcesywna dostawa artykułów suchych, produktów konserwowych mięsnych, rybnych, owocowo-warzywnych, mącznych
Zadanie nr 2 Sukcesywna dostawa lodów spożywczych
Zadanie nr 3 Sukcesywna dostawa artykułów słodkich
Zadanie nr 4 Sukcesywna dostawa napojów
14. Ofertą częściową jest oferta złożona na wykonanie jednego lub dwóch lub trzech zadań. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na wykonanie dowolnej liczby zadań lub na całość zamówienia.
15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
17. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie.
18. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
19. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów.
20. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
21. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia odnoszący się do konkretnego zadania/konkretnych zadań. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego określone w SIWZ, Formularzu Asortymentowo-Cenowym - opisie przedmiotu zamówienia dla konkretnego zadania_konkretnych zadań.

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Formularzu Asortymentowo-Cenowym, który stanowi odpowiednio załącznik: nr 2a do SIWZ dla zadania nr 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Formularzu Asortymentowo-Cenowym, który stanowi odpowiednio załącznik: nr 2b do SIWZ dla zadania nr 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Formularzu Asortymentowo-Cenowym, który stanowi odpowiednio załącznik: nr 2c do SIWZ dla zadania nr 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Formularzu Asortymentowo-Cenowym, który stanowi odpowiednio załącznik: nr 2d do SIWZ dla zadania nr 4.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wrocławski Park Wodny S.A.
Ulica ul. Borowska 99
Nr domu 99
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-558
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 7711500
Fax 071 7711500
Internet http://www.aquapark.wroc.pl/bip
Regon 93304118100000
E mail maciej.skotnicki@parkwodny.wroc.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: spółka prawa handlowego
Rodzaj zam inny spółka prawa handlowego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/03/2015
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium zgodnie z art. 45 ust. 4 i 5a ustawy w wysokości: Zadanie Kwota wadium Zadanie nr 1 3000 złotych trzy tysiące pięćset złotych Zadanie nr 2 500 złotych pięćset złotych Zadanie nr 3 500 złotych pięćset złotych Zadanie nr 4 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, należy wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie kwot przewidzianych dla poszczególnych zadań z zaznaczeniem, których zadań dotyczy wnoszone wadium. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium może być wniesione przez jednego, kilku z nich lub wszystkich Wykonawców (w każdej dopuszczalnej formie) pod warunkiem, że łączna kwota wadium odpowiadać będzie wymaganej w SIWZ kwocie. W takim przypadku należy podać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania wadium jest wnoszone. 3. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium Zamawiający sprawdzi wewnętrzną procedurą. 4. Forma wadium. a. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędno¬ściowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz.U. z 2007 Nr 42 , poz. 275 ). b. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym polskim prawem, powinna być bezwarunkowa, nieodwołalna, płatna na pierwsze pisemne żądanie i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji, e)obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań Wykonawcy, opisanych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, f)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Pisemne żądanie Zamawiającego zawierać będzie oświadczenie, iż Wykonawca: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile było wymagane) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw i nie udowodnił, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. c.Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski. Dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 5. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego ( art. 45 ust. 7 Ustawy) 02 1090 2398 0000 0001 0303 9251 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Ustawę formach (oryginał), wystawione na Zamawiającego należy wraz z Ofertą przesłać na adres Zamawiającego, wskazany w SIWZ (Zamawiający prosi, aby nie wpinać trwale oryginału dokumentu wadialnego do Oferty). 6. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy uznanie rachunku bankowego Zamawiającego nastąpi przed terminem składnia ofert. 7. Zwrot wadium. W szczególności Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana; z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zastosowanie ma art. 46 ust. 4 Ustawy. 8. Żądanie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy). 9. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1.Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli wymagano zabezpieczenia); c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2.oraz w sytuacji, gdy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli przedstawi: -Zezwolenie/Zaświadczenie o wpisie do rejestrów zakładów podlegających kontroli organów sprawujących bezpośredni nadzór nad zakładem w zakresie: prowadzenia działalności gospodarczej, w zakładach produkcyjnych lub wprowadzających do obrotu środki spożywcze; (podstawa prawna: Ustawa z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia; Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dn. 29.05.2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkcyjnych lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej - Dz. U. nr 106, poz. 730)
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli przedstawi: -Zaświadczenie lub certyfikat potwierdzający wdrożenie zasad GMP, GHP oraz systemu HACCP w zakładzie Wykonawcy (podstawa prawna Ustawa z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, art. 59 i 73).
Potencjal Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli dysponuje co najmniej jednym samochodem dostawczym dla którego wydano pozytywną decyzję zatwierdzającą środek transportu, potwierdzające że transport spełnia wymogi przewozu towarów i produktów spożywczych (w oparciu o Ustawa z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia);
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący:dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli dysponuje co najmniej jednym samochodem dostawczym dla którego wydano pozytywną decyzję zatwierdzającą środek transportu, potwierdzające że transport spełnia wymogi przewozu towarów i produktów spożywczych (w oparciu o Ustawa z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia);
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy przy wystąpieniu następujących warunków: a)Jeżeli w czasie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, strony przy ustalaniu maksymalnej wartości wynagrodzenia Wykonawcy oraz ceny za zrealizowaną po zmianie przepisów dostawę uwzględnią podatek VAT w nowej wysokości; nie dotyczy to ceny za dostawy zrealizowane przed zmianą przepisów prawa podatkowego; b)Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w granicach określonych przepisem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które, gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby wybór innej oferty niż ta, która została pierwotnie wybrana. c)Zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy. d)W zakresie zmiany terminu, lecz bez zmiany cen i zakresu rzeczowego e)W sytuacji zmiany przepisów prawa dotyczących jakości i składu produktów oraz warunków dopuszczalności do spożycia produktów stanowiących przedmiot umowy. Zmiana dotyczyć będzie wówczas parametrów zamawianych produktów. f)Zamawiający dopuszcza zmiany umowy polegające na zwiększeniu ilości i częstotliwości dostaw produktów, o których mowa w § 4 pkt 5. ii.) wzoru umowy. 2.Przewidziane powyżej okoliczności, stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 3.Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisów art. 140 ust. 1 i 3 Ustawy, stanowiących, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 5.Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
Kryt cena A
Spec www http://www.aquapark.wroc.pl/bip
Spec war Wrocławski Park Wodny S.A. ul. Borowska 99 50-558 Wrocław Sekretariat Zarządu czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
Data skl 11/09/2014
Godz skl 13:00
Miejsce Wrocławski Park Wodny S.A. ul. Borowska 99 50-558 Wrocław Sekretariat Zarządu czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)