Usługa opracowania mapy topograficznej w skali 1:10 000 na podstawie Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k) dla 28 arkuszy obszaru województwa świętokrzyskiego.

Publication date 2014-09-03
End date 2014-09-11 11:00:00
Instytucja Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Usługi przetwarzania danych,
  • Usługi gromadzenia oraz scalania danych,
  • Usługi bazy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 188325 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 713540004, 723100001, 723140009, 723200004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania mapy topograficznej w skali 1:10 000 na podstawie Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k) dla 28 arkuszy obszaru województwa świętokrzyskiego.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
a) opracowanie obiektów klas Karto dotyczących rzeźby terenu na podstawie Regionalnej Mapy Numerycznej Województwa Świętokrzyskiego w skali 1:10 000,
b) opracowanie obiektów klas Karto na podstawie danych BDOT10k, PRNG i PRG,
c) redakcja treści mapy topograficznej w skali 1:10 000 wraz z weryfikacją BDOT10k,
d) redakcja arkuszy map topograficznych w skali 1:10 000 wraz z ramką, legendą i opisami pozaramkowymi,
e) zapis cyfrowy i wydruk ploterowy arkuszy map topograficznych w skali 1:10 000.
3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z Załącznikiem nr 2 do SIWZ zawierającym arkusze do opracowania w 2014 roku, Załącznikiem nr 3 do SIWZ, który zawiera wytyczne i opis tematu realizacji rzeźby terenu na mapach topograficznych - generalizacja NMT i generowanie poziomic, Załącznikiem nr 4 do SIWZ zawierającym wyjaśnienia i zalecenia dotyczące uzupełniania atrybutów warstwa, parametr i uwagi w klasie KR_ObiektKarto na potrzeby opracowania mapy topograficznej. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w w/w załącznikach do SIWZ.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie prac.
6. Zamawiający wymaga, aby usługa wykonana została przez wykonawcę zgodnie z wytycznymi zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości prac i była kompletna.
7. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu wyników prac w formach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ.
8. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Ulica al. IX Wieków Kielc 3
Nr domu 3
Miejscowosc Kielce
Kod poczt 25-516
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 41 3421901, 3421677, 3421576
Fax 41 3445265, 3445723
Internet www.sejmik.kielce.pl
Regon 29101900500000
E mail marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 10/12/2014
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Nie dotyczy
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie: a) co najmniej jedną (1) usługę o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto, polegającą na opracowaniu Bazy Danych Topograficznych (TBD) lub Georeferencyjnej Bazy Danych Obiektów Topograficznych (GBDOT) lub Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k) oraz b) co najmniej jedną (1) usługę polegającą na wykonaniu opracowania kartograficznego mapy topograficznej lub tematycznej przyjęte do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego przed upływem terminu składania ofert. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych i dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w pkt.III.4.1 oraz w rozdziale VI lit. A SIWZ.
Potencjal O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. do wykonania zamówienia zapewnią min. 3 osoby spełniające następujące warunki: a) co najmniej dwie (2) osoby posiadające uprawnienia zawodowe z zakresu redakcji map, o których mowa w art. 43 pkt. 6 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby każda z powyższych osób brała udział w realizacji: - co najmniej jednej (1) usługi polegającej na opracowaniu Georeferencyjnej Bazy Danych Obiektów Topograficznych (GBDOT) lub Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k) lub Bazy Danych Topograficznych w zakresie opracowania komponentu TOPO zgodnie z Wytycznymi Technicznymi TBD (GUGiK, 2008 r.) oraz - co najmniej jednej (1) usługi w zakresie opracowania kartograficznego mapy topograficznej lub tematycznej. b) co najmniej jedna (1) osoba posiadająca uprawnienia zawodowe z zakresu fotogrametrii i teledetekcji, o których mowa w art. 43 pkt. 7 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.). UWAGA: Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w pkt.III.4.1 oraz w rozdziale VI lit. A SIWZ.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia). 4. Zgodnie z §1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, w wykazie głównych usług wykonawca jest zobowiązany wskazać jedynie zamówienia potwierdzające spełnianie warunków określonych powyżej w pkt.III.3.2 oraz w rozdziale V pkt. 1.A)1) SIWZ i załączenia dowodów należytego wykonania w stosunku do tych zamówień. 5. Zgodnie z §1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, dowodami, o których mowa w pkt.III.4.1 oraz w rozdziale VI lit. A pkt 2 są: poświadczenia albo oświadczenia wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń. 6. Zgodnie z §1 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. 4) Wykonawca, który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów (art. 26 ust. 2b) zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów (oryginał podpisany przez podmiot) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5) Zgodnie z §7 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W przypadku wystąpienia siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania, i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej umowy zgodnie z jej treścią, Strona dotknięta jej działaniem, niezwłocznie poinformuje pisemnie drugą Stronę o jej zaistnieniu oraz, o ile będzie to możliwe, przedstawi niebudzące wątpliwości dokumenty potwierdzające jej wystąpienie. Obie Strony niezwłocznie od dnia otrzymania powyższej informacji uzgodnią tryb dalszego postępowania - zmianie może ulec termin wykonania przedmiotu umowy.
Kryt cena A
Spec www http://bip.sejmik.kielce.pl
Spec war Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 344, III piętro.
Data skl 11/09/2014
Godz skl 11:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek c-2, pokój 15 (Kancelaria Ogólna, parter).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)