Dostawa mebli medycznych i wyposażenia kwaterunkowego

Publication date 2014-09-03
End date 2014-09-15 10:00:00
Instytucja Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 293410 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 331920002, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli medycznych oraz dostawa wyposażenia kwaterunkowego, w rozbudowywanym budynku nr 11 dla potrzeb Ośrodka Zintegrowanych Badań Strukturalnych i Czynnościowych Centralnego Układu Nerwowego w Wojskowym Instytucie Medycyny Lotniczej w Warszawie, przy ul. Krasińskiego 54/56.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa mebli wolnostojących, wykonanie, dostawa i montaż mebli w zabudowie oraz dostawa fabrycznie nowego, wolnego od wad sprzętu i wyposażenia kwaterunkowego, zgodnie z opisem zawartym w zestawieniu wymaganych parametrów techniczno-eksploatacyjnych, formularzu cenowym z uwzględnieniem planów wyposażenia pomieszczeń oraz zaleceń Zamawiającego.
Pod pojęciem fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, pochodzących z bieżącej produkcji, wcześniej nie używanych, nieregenerowanych, bez śladów uszkodzenia.
2. Przedmiot zamówienia:
ZADANIE NR 1 - MEBLE MEDYCZNE
ZADANIE NR 2 - FOTEL ZABIEGOWY
ZADANIE NR 3 - WYPOSAŻENIE KWATERUNKOWE
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa - załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy), załącznik nr 3 do SIWZ (zestawienie wymaganych parametrów techniczno-eksploatacyjnych) oraz załącznik nr 4 (plany wyposażenia pomieszczeń).

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa - załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy), załącznik nr 3 do SIWZ (zestawienie wymaganych parametrów techniczno-eksploatacyjnych) oraz załącznik nr 4 (plany wyposażenia pomieszczeń).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa - załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy), załącznik nr 3 do SIWZ (zestawienie wymaganych parametrów techniczno-eksploatacyjnych) oraz załącznik nr 4 (plany wyposażenia pomieszczeń).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa - załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy), załącznik nr 3 do SIWZ (zestawienie wymaganych parametrów techniczno-eksploatacyjnych) oraz załącznik nr 4 (plany wyposażenia pomieszczeń).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
Ulica ul. Krasińskiego 54/56
Nr domu 54
Nr miesz 56
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 01-755
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 6852689
Fax 022 6852689, 6852715
Internet www.wiml.waw.pl
Regon 01013218800000
E mail mpuszkar.wiml.waw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Instytut Badawczy
Rodzaj zam inny Instytut Badawczy
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 40
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków.
Wiedza Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków.
Potencjal Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków.
Zdolne Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków.
Sytuacja Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw a. Dokumenty potwierdzające, że oferowane w przetargu meble medyczne spełniają wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679, ze zm.): - Dokument potwierdzający zgłoszenie lub powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (o wprowadzeniu do obrotu lub do używania wyrobu) lub dokument potwierdzający dokonanie przeniesienia danych z dotychczasowego rejestru (druk zgłoszenia, powiadomienia, wniosek o przeniesienie danych lub urzędowe potwierdzenie wpisu do bazy danych prowadzone przez ww. Prezesa), jeśli przepisy ustawy o wyrobach medycznych wymagają zgłoszenia, powiadomienia lub przeniesienia danych, a w przypadku wyrobów nie podlegających temu obowiązkowi - oświadczenie o przyczynach braku zgłoszenia / powiadomienia / przeniesienia danych, z odpowiednim odwołaniem się do przepisów ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. - dot. zadania nr 1, poz. nr 23 i zadania nr 2 - załącznik nr 2 do SIWZ. b. Atest higieniczny potwierdzający przeznaczenie oferowanych mebli medycznych do wyposażania szpitali i gabinetów medycznych - dot. zad nr 1, poz. nr 1, 2, 3, 4, 10, 13, 14, 15, 17, 18, 19, 20, 21, 22 - załącznik nr 2 do SIWZ. c. Deklarację zgodności CE - dot. zadania nr 1, poz. 7, 8, 9 - załącznik nr 2 do SIWZ. d. Zestawienie wymaganych parametrów techniczno-eksploatacyjnych - załącznik nr 3 do SIWZ dla zadania nr 1, 2 i 3. e. Firmowe materiały informacyjne (ulotki, foldery, zdjęcia) celem potwierdzenia spełnienia wymagań technicznych - dot. zadania nr 1, poz. nr 1 ÷ 13; 16; 21 ÷ 23 oraz zadania nr 2 i zadania nr 3.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość, po uprzednim odpowiednim uzasadnieniu oraz za zgodą Zamawiającego, dokonania zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, pod następującymi warunkami i we wskazanym zakresie: a) zmiany co do sposobu realizacji zamówienia lub w przedmiocie zamówienia wynikające ze zmiany w obowiązujących przepisach prawa; b) zmiany terminu realizacji umowy, o ile będzie to konieczne z uwagi na nieprzewidziane okoliczności, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym także w zakresie stawki podatku VAT.
Kryt cena A
Spec www www.wiml.waw.pl
Spec war siedziba zamawiającego, bud. nr 5, pok. nr 28 - Sekcja Planowania Logistycznego i Zamówień Publicznych.
Data skl 15/09/2014
Godz skl 10:00
Miejsce siedziba zamawiającego, bud. nr 2, pok. nr 37 - Punkt Ewidencyjny WIML.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Innowacyjna Gospodarka.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)