Remont hallu wejściowego w budynku B Centrali NIK w Warszawie

Publication date 2014-09-04
End date 2014-09-19 10:00:00
Instytucja Najwyższa Izba Kontroli
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 294306 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 453162007, 454211531, 391130007, 451127105, 452614101, 451113001, 453210003, 452612147, 451112206, 454510003, 453112002, 453000000, 453312008, 452324604
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia


Obowiązki Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:


- Montaż obudowy daszku zewnętrznego wraz z oświetleniem,

- Malowanie m.in. istniejącej ślusarki zewnętrznej i wewnętrznej, grzejników podokiennych, ścian,

- Wykonanie ocieplenia stropodachu i nowych warstw dachowych wraz z wykonaniem obróbek blacharskich w kolorze jasnoszarym.

- Wykonanie fragmentów ścian działowych w obrębie recepcji,

- Wykonanie nowych instalacji elektrycznych ( w niezbędnym zakresie).
- Wykonanie instalacji klimatyzacji,

- Wykonanie okładzin drewnianych ściany przy recepcji wraz z cokołem kamiennym,

- Montaż nowej stolarki drzwiowej,

- Renowacja okładziny kamiennej ściany przy windach,

- Montaż sufitów podwieszonych i oświetlenia,

- Ustawienie nowej lady recepcyjnej i nowych mebli wypoczynkowych,

- Wykonanie nowych okładzin oraz warstw izolacyjnych kwietnika wraz z instalacją nawadniania

- Zasadzenie roślin w kwietniku.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1 do SIWZ oraz wzór umowy - Załącznik nr 9 do SIWZ. Załącznik nr 1 stanowi dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanych przez MAKRO-BUDOMAT DEVELOPMENT Sp. z o.o., j.n:

Tom I Projekt remontu - Architektura

Tom II Projekt remontu - Instalacje sanitarne

Tom III Projekt remontu - Instalacje elektryczne

Tom IV STWIORB - Roboty budowlane

Tom V STWIORB - Instalacje sanitarne

Tom VI STWIORB - Instalacje elektryczne

Tom VII Przedmiar - roboty budowlane

Tom VIII Przedmiar - Instalacje sanitarne

Tom IX Przedmiar - Instalacje elektryczne

Przedmiary Robót stanowią dokumenty pomocnicze.


UWAGA! Wszystkie wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego.


Zamawiający zwraca szczególną uwagę na możliwość dokonania wizji lokalnej w miejscu planowanych robót, przed złożeniem oferty. Wizję lokalną można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-14.00, po uprzednim uzgodnieniu terminu z p. Dariuszem Żakiem, adres e-mail: nik_zp@nik.gov.pl


Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia.

Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego w Warszawie,
przy ul. Krzywickiego 9.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Najwyższa Izba Kontroli
Ulica ul. Filtrowa 57
Nr domu 57
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-056
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 4445000
Fax 022 4445415, 4445410
Internet www.nik.gov.pl
Regon 00000005200000
E mail nik_zp@nik.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zam Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 15/12/2014
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Wadium
1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 6 000,00 (słownie: sześć tysięcy) zł.
2. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu,
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c. gwarancjach bankowych,
d. gwarancjach ubezpieczeniowych,
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 92 1010 1010 0036 7813 9120 0000. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 2 lit. b - e, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57 w Sekretariacie Biura Rachunkowości, pok. 23. 5. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednocześnie wynikać:
- nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwota gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert,
- bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy.
6. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, - którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ lub zawarcie umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2013r., poz.907 ze zm.), dalej oświadczenie.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej 2 roboty budowlane polegające na remoncie lub adaptacji budynków biurowych, o wartości co najmniej 300 000,- zł brutto każda.
Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą:
1.oświadczenia,
2.wykazu robót oraz dowodów, o których mowa w pkt III.4.1)
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej:
a) 2 osobami (elektrykami) posiadającymi uprawnienia eksploatacji i montażu SEP do 1KV (w tym jeden w zakresie dozoru),
b) 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,
c) 1 osobą pełniącą funkcję Kierownika Budowy - posiadającą uprawnienia przynajmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub w specjalności architektonicznej albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane.
Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą:
1. oświadczenia,
2. wykazu osób, o którym mowa w pkt III.4.1).
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 (słownie: trzysta tysięcy) zł lub posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 (słownie: trzysta tysięcy) zł.
Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą:
1.oświadczenia
2.informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, o której mowa w pkt III.4.1). Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 W wykazie należy wskazać jedynie roboty najważniejsze tj. roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.3.2
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 17 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 17 Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej innego podmiotu wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub potencjale technicznym, osobach zdolnych do realizacji zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika (np. umowa, itp.) oraz odpowiednie dokumenty określone w pkt. III.4.1). Wykazy, o których mowa w pkt. III.4.1) muszą być podpisane przez Wykonawcę.
2. Podmioty, o których mowa w pkt 1 udostępniające Wykonawcy zasoby w postaci wiedzy i doświadczenia traktowane są jako podmioty, które będą również brały udział w realizacji zamówienia.
3. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 1 musi być podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania podmiotu użyczającego zasoby. Do oferty należy załączyć dokument, z którego takie upoważnienie będzie wynikało.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów załączonych do oferty.
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy
Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie w stosunku do treści oferty dotyczące przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego, wielkości poszczególnych dostaw, sposobu realizacji robót budowlanych lub usług oraz terminu płatności i terminu realizacji umowy w następujących przypadkach:
1. zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
2. uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy,
3. konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru robót spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia roboty budowlanej,
4. zaistnienia siły wyższej,
5. z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego, w tym zmian w strukturze organizacyjnej;
6. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
7. z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa,
8. zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub udzielenia zamówienia dodatkowego,
9. podniesienie stawek VAT nie spowoduje zmian wartości brutto, a ich obniżenie spowoduje odpowiednie obniżenie wartości brutto,
10. pojawienia się na rynku nowych materiałów lub urządzeń nowszej generacji, technologii wykonania robót budowlanych, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót budowlanych,
11. konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót budowlanych, objętych przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w programie funkcjonalno-użytkowym, a wynikających z wad tego dokumentu lub zmiany stanu prawnego, w oparciu o który go przygotowano;
12. odbiegające w sposób istotny od przyjętych w programie funkcjonalno-użytkowym warunki wykonania przedmiotu Umowy, których nie dało się przewidzieć, a które mogą skutkować niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy;
13. zmian spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi lub utrudniającymi prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenia prób i sprawdzeń, dokonanie odbiorów;
14. kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi inwestycjami przez lub na zlecenie Zamawiającego a także przez lub na zlecenie innych podmiotów, przy czym zmiany te ograniczają się do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji;
15. w przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, jak również inne organy, których działalność wymaga wydawania decyzji o charakterze administracyjnym, w tym opóźnienia w wydawaniu przez te organy decyzji, zezwoleń uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, odmowa wydania przez te organy decyzji, zezwoleń uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
16) w przypadku określonym w § 15 ust.4 Załącznika Nr 9 do SIWZ - Wzór umowy
Kryt cena A
Spec www http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne
Spec war Warszawa, ul. Krzywickiego 9, pok. 1027
Data skl 19/09/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Warszawa, ul. Filtrowa 57, pok. 17
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)