Zabudowa pomieszczeń auli budynku nr 36

Publication date 2014-09-04
End date 2014-09-23 09:00:00
Instytucja Wojskowa Akademia Techniczna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Tablice,
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Meble konferencyjne,
  • Meble do przechowywania,
  • Figurki, ozdoby, ramy do fotografii lub zdjęć oraz lustra,
  • Wyroby zegarmistrzowskie,
  • Podświetlane znaki i szyldy,
  • Kłódki i łańcuchy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 295214 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 454211407, 454211531, 799320006, 799340000, 315232000, 452122307, 391730005, 391530009, 390000002, 392989006, 301959001, 301959207, 301950002, 392541204, 386220001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zabudowa pomieszczeń auli budynku nr 36:

Wszystkie wymagania szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do SIWZ.

2. Przy dostawie Wykonawca musi przekazać certyfikaty, atesty, sprawozdania z badań lub inne równoważne dokumenty, potwierdzające spełnianie nw. wymagań, ujęte w oświadczeniu stanowiącym załącznik wymagany w ramach oferty.

Wykonawca nie jest zobowiązany do składania w ramach oferty certyfikatów, atestów, sprawozdań z badań i innych dokumentów o takim znaczeniu. Będą one wymagane podczas każdej dostawy i muszą zostać dołączone do protokołów odbioru. Brak tych dokumentów lub ich nieaktualność będzie skutkować nie podpisaniem protokołów odbioru.

3. Wykonawca przed rozpoczęciem wykonania całości przedmiotu zamówienia musi zapoznać się ze wzorcem wybarwienia calvados R4966, posiadanym przez Zamawiającego.
4. Zamawiający wymaga projektu ofertowego zawierającego co najmniej:
a) rysunki sporządzone na ogólnych zasadach rysunku technicznego, przedstawiające sposób rozmieszczenia krzeseł i katedry w auli oraz wieszaków w szatni;
b) rysunki krzeseł sporządzone na ogólnych zasadach rysunku technicznego, z naniesionymi wymiarami użytkowymi takimi jak:
- wysokość i szerokość oparcia;
- głębokość i szerokość siedziska;
- głębokość i szerokość pulpitu;
- odległość górnej krawędzi oparcia od podłoża;
- odległości na górnej płaszczyzny pulpitu od podłoża;
- odległość pomiędzy rzędami siedzeń, rozumiana jako odstęp między stałymi elementami
siedzeń, przy złożonym siedzisku i pulpicie;
c) rysunki katedry zawierające rzut z przodu i z tyłu, z boku lewego lub prawego (w dowolnej aksonometrii) oraz z góry wraz z wymiarami, sporządzone na ogólnych zasadach rysunku technicznego;
d) rysunki lub zdjęcia mechanizmu składania i rozkładania pulpitu zapewniające ocenę zgodności rozwiązania z wymaganiami Zamawiającego;
e) rysunki pulpitów mobilnych dla osób niepełnosprawnych, zawierające rzut z przodu,
z boku lewego lub prawego oraz podstawowe parametry określone przez Zamawiającego;
f) rysunki wieszaków szatni, uwzględniające wymagania Zamawiającego sporządzone na ogólnych zasadach rysunku technicznego;
g) informacje o konstrukcji krzeseł, katedry, pulpitów mobilnych oraz wieszaków, pozwalające ocenić zgodność proponowanych rozwiązań technicznych i użytkowych z wymaganiami Zamawiającego;
h) wizualizację zabudowy auli i szatni;
i) informacje o zastosowanych materiałach, z których wykonane będą krzesła, stelaż krzeseł, katedra i wieszaki szatni;
j) oświadczenie zawierające numery dokumentów (certyfikaty, atesty, sprawozdania
z badań itp.) potwierdzających spełnianie norm w zakresie ergonomii, bezpieczeństwa
i higieny pracy oraz warunków ppoż. przez meble, zastosowane materiały i rozwiązania techniczne - Wykonawca dołączy także wszelkie inne pisemne informacje
o bezpieczeństwie użytkowania mebli. Dokumenty te muszą być opisane w sposób niebudzący wątpliwości, do jakich mebli są dedykowane (nazwa widniejąca na certyfikacie/ateście musi być nazwą systemu w przedstawionym katalogu, folderze, stronie internetowej producenta).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojskowa Akademia Techniczna
Ulica ul. Kaliskiego 2
Nr domu 2
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-908
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 6837865
Fax 022 6837977
Internet www.wat.edu.pl
Regon 01212290000000
E mail szp@wat.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 90
Wadium 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 14 000,00 zł ( czternaście tysięcy złotych 0/00) przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 23.09.2014r. do godz.09:00. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. 2. Wadium może być wniesione: 1) w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał lub kopia tego dokumentu. 2) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PEKAO S.A. Warszawa, ul. Towarowa 25, Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228. z dopiskiem Wadium na zabudowę pomieszczeń auli budynku nr 36
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt. III.3.2) jeżeli Wykonawca: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej dwie usługi obejmujące swym zakresem obszar zamówienia (w tym obowiązkowo wykonanie i montaż krzeseł audytoryjnych o cechach użytkowych zbieżnych z opisanymi w Wymaganiach szczegółowych zabudowy pomieszczeń auli o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto KAŻDA oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Podstawowymi dowodami są: - poświadczenia pochodzące od wystawcy dokumentu określające prawidłowość wykonanych dostaw/usług, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, może złożyć oświadczenie o należytym wykonaniu dostaw/usług. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania wymienionych dowodów. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, iż musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku, gdy wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany ogłoszony przez Narodowy Bank Polski bieżący kurs średni wyznaczony na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia.
Sytuacja Zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt. III.3.5) jeżeli Wykonawca: a) posiada środki finansowe lub dysponuje zdolnością kredytową w minimalnej wysokości 577 000,00 zł brutto b) dysponuje opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 577 000,00 zł
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt. III.3.2) jeżeli Wykonawca: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej dwie usługi obejmujące swym zakresem obszar zamówienia (w tym obowiązkowo wykonanie i montaż krzeseł audytoryjnych o cechach użytkowych zbieżnych z opisanymi w Wymaganiach szczegółowych zabudowy pomieszczeń auli o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto KAŻDA oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Podstawowymi dowodami są: - poświadczenia pochodzące od wystawcy dokumentu określające prawidłowość wykonanych dostaw/usług, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, może złożyć oświadczenie o należytym wykonaniu dostaw/usług. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania wymienionych dowodów. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, iż musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku, gdy wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany ogłoszony przez Narodowy Bank Polski bieżący kurs średni wyznaczony na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. materiały informacyjne typu karty katalogowe, reklamowe, rysunki techniczne, własne opracowania itp. zawierające nazwę mebla lub nazwę użytego systemu meblowego, nazwę producenta mebla, zdjęcia lub rysunki formatu A4 oraz wymiary i szczegóły techniczne mebla pozwalające zweryfikować czy proponowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego określone w Wymaganiach szczegółowych zabudowy pomieszczeń auli; Treść materiałów informacyjnych musi być spójna z dokumentacją zdjęciową lub rysunkową. Rysunki/szkice poglądowe, pokazujące ogólny wygląd zostaną odrzucone przez Zamawiającego, jako nie spełniające powyższych wymagań. 2. Wypełniony formularz informacyjny stanowiący załącznik do SIWZ; 3. Projekt ofertowy w postaci drukowanej, kolorowej, w formacie min. A4, wykonany zgodnie z Wymaganiami szczegółowymi zabudowy pomieszczeń auli 4. Wymagania Szczegółowe zabudowy pomieszczeń auli. 5. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące norm/atestów/certyfikatów (...) stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty Oferta składana przez Wykonawcę winna zawierać: 1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt 5 SIWZ. 4) oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w pkt 5 SIWZ. 5) oryginał lub kopię poręczeń lub gwarancji stanowiących dowód wniesienia wadium. Przy wniesieniu wadium w formie pieniężnej na rachunek Zamawiającego zaleca się załączyć kopię przelewu. Brak w ofercie kopii przelewu nie będzie podstawą do odrzucenia oferty. Natomiast brak wniesienia wadium w terminie będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z przedmiotowego postępowania. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego do dnia i godziny upływu terminu składania ofert określonego w pkt. 11.2 SIWZ. Datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto Zamawiającego a nie data złożenia przelewu.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które zostały przedstawione poniżej: 1. Strony ustalają możliwość zmiany mebli, wyposażenia i materiałów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy, w przypadku: 1) wycofania ich z produkcji pod warunkiem zastąpienia tożsamym lub nowocześniejszym asortymentem o lepszych rozwiązaniach i parametrach techniczno-eksploatacyjnych, korzystniejszych dla Zamawiającego; 2) koniecznością ich zmiany, spowodowaną przyczynami technicznymi, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem niniejszej umowy. 2. Zmiany do umowy nie mogą powodować: 1) wzrostu ceny netto całości zamówienia; 2) zmian cen jednostkowych netto; 3) terminu wykonania zamówienia; 4) poniesienia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego, wynikających w szczególności z konieczności zakupu innego, nieplanowanego asortymentu niezbędnego do wykorzystania przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem. 3. Przez tożsame meble, wyposażenie i materiały zaproponowane przez Wykonawcę, Strony uznają takie, które charakteryzują się co najmniej parametrami techniczno-eksploatacyjnymi takimi samymi jak wyspecyfikowane w przyjętej przez Zamawiającego najkorzystniejszej ofercie o nowocześniejszych rozwiązaniach technicznych; 4. Zmiany określone w ust. 3, muszą być dokonane z zachowaniem formy pisemnej poprzez podpisanie aneksu do umowy. 5. Podstawą dokonania zmian określonych w ust. 3 jest pisemne oświadczenie Wykonawcy, zawierające merytoryczne uzasadnienie konieczności tychże zmian, z dołączonym zaświadczeniem producenta, zaakceptowane przez przedstawiciela Zamawiającego.
Kryt cena A
Spec www www.wat.edu.pl
Spec war WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA im. Jarosława Dąbrowskiego ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2 00-908 WARSZAWA Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 22, pokój nr 6, godz. 08:00-15:00
Data skl 23/09/2014
Godz skl 09:00
Miejsce WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA im. Jarosława Dąbrowskiego ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2 00-908 WARSZAWA Kancelaria Jawna, budynek nr 100, pokój nr 130, godz. 08:00-15:00
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet XIII, Działanie 13.1 Infrastruktura szkolnictwa wyższego projekt POIS.13.01.00.00-048/08 pt. Przebudowa budynku nr 36 na cele dydaktyczne Wydziału Mechatroniki i Lotnictwa Wojskowej Akademii Technicznej
Czy uniewaznienie Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)