PCFE.272.51.2014 Zakup wyposażenia rehabilitacyjnego i terapeutycznego na potrzeby projektu pn. Modernizacja jakości usług opieki społecznej świadczonych przez DPS w Zbyszycach

Publication date 2014-09-04
End date 2014-09-12 12:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich
Miejscowość Nowy Sącz
Województwo małopolskie
Branża
  • Sprzęt kuchenny,
  • Łyżki, widelce,
  • Noże i nożyczki,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 295292 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 374419000, 374413004, 374612205, 374615002, 374411002, 374000002, 331922004, 331540004, 331900008, 392210007, 392211204, 392211228, 392211802, 392212009, 392230001, 392411200, 397111000, 397131004, 397112001, 397112111, 397113624
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia rehabilitacyjnego i terapeutycznego na potrzeby projektu pn. Modernizacja jakości usług opieki społecznej świadczonych przez DPS w Zbyszycach, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części (Pakiety):
1) Pakiet 1: Zakup wyposażenia rehabilitacyjnego - kinezyterapia.
W ramach Pakietu 1 Wykonawca w terminie od 22 października 2014 r. do 30 października 2014 r. dostarczy do siedziby DPS w Zbyszycach asortyment wg poniższego zestawienia:
a) UGUL- Uniwersalny Gabinet Usprawniania Leczniczego - 1 zestaw,
b) Rehabilitacyjny stół do ćwiczeń oraz masażu - 2 sztuki,
c) Tablica do ćwiczeń manualnych dłoni z oporem - 1 sztuka,
d) Atlas - 1 sztuka,
e) Rowerki stacjonarne treningowe - 3 sztuki,
f) Rowerki magnetyczne treningowe - 3 sztuki,
g) Orbitrek magnetyczny - 3 sztuki,
h) Bieżnia elektryczna - 3 sztuki,
i) Steppery treningowe - 3 sztuki,
j) Stół do tenisa stołowego - 2 sztuki,
k) Stół do gry w piłkarzyki - 3 sztuki,
l) Kształtki rehabilitacyjne - 3 komplety.
2) Pakiet 2: Zakup wyposażenia terapeutycznego - kulinoterapia.
W ramach Pakietu 2 Wykonawca w terminie od 22 października 2014 r. do 30 października 2014 r. dostarczy do siedziby DPS w Zbyszycach asortyment wg poniższego zestawienia:
a) Robot kuchenny - 1 sztuka,
b) Mikser - 1 sztuka,
c) Czajnik elektryczny - 1 sztuka,
d) Blender - 1 sztuka,
e) Maszynka do mielenia - 1 sztuka,
f) Sokowirówka - 1 sztuka,
g) Kuchenka mikrofalowa - 1 sztuka,
h) Frytkownica - 1 sztuka,
i) Gofrownica - 3 sztuki,
j) Toster - 3 sztuki,
k) Płyta grzewcza - 1 sztuka,
l) Piekarnik - 1 sztuka,
m) Szafki - 1 komplet,
n) Zmywarka - 1 sztuka,
o) Lodówka - 1 sztuka,
p) Pozostałe wyposażenie - 1 komplet.
3) Pakiet 3: Zakup wyposażenia terapeutycznego - muzykoterapia.
W ramach Pakietu 3 Wykonawca w terminie od 22 października 2014 r. do 30 października 2014 r. dostarczy do siedziby DPS w Zbyszycach asortyment wg poniższego zestawienia:
a) Sprzęt do odtwarzania muzyki - 1 komplet,
b) Sprzęt nagłaśniający - 1 komplet,
c) Kamera - 1 sztuka,
d) Aparat fotograficzny - 1 sztuka,
e) Zestaw do karaoke - 1 komplet,
f) Komputer - 1 sztuka,
g) Keyboard - 1 sztuka,
h) Zestaw instrumentów muzycznych - 1 komplet,
i) Radiomagnetofon przenośny - 1 sztuka.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Opis

W ramach Pakietu 1 Wykonawca w terminie od 22 października 2014 r. do 30 października 2014 r. dostarczy do siedziby DPS w Zbyszycach asortyment wg poniższego zestawienia:
a) UGUL- Uniwersalny Gabinet Usprawniania Leczniczego - 1 zestaw,
b) Rehabilitacyjny stół do ćwiczeń oraz masażu - 2 sztuki,
c) Tablica do ćwiczeń manualnych dłoni z oporem - 1 sztuka,
d) Atlas - 1 sztuka,
e) Rowerki stacjonarne treningowe - 3 sztuki,
f) Rowerki magnetyczne treningowe - 3 sztuki,
g) Orbitrek magnetyczny - 3 sztuki,
h) Bieżnia elektryczna - 3 sztuki,
i) Steppery treningowe - 3 sztuki,
j) Stół do tenisa stołowego - 2 sztuki,
k) Stół do gry w piłkarzyki - 3 sztuki,
l) Kształtki rehabilitacyjne - 3 komplety,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6a do niniejszej specyfikacji.W ramach Pakietu 2 Wykonawca w terminie od 22 października 2014 r. do 30 października 2014 r. dostarczy do siedziby DPS w Zbyszycach asortyment wg poniższego zestawienia:
a) Robot kuchenny - 1 sztuka,
b) Mikser - 1 sztuka,
c) Czajnik elektryczny - 1 sztuka,
d) Blender - 1 sztuka,
e) Maszynka do mielenia - 1 sztuka,
f) Sokowirówka - 1 sztuka,
g) Kuchenka mikrofalowa - 1 sztuka,
h) Frytkownica - 1 sztuka,
i) Gofrownica - 3 sztuki,
j) Toster - 3 sztuki,
k) Płyta grzewcza - 1 sztuka,
l) Piekarnik - 1 sztuka,
m) Szafki - 1 komplet,
n) Zmywarka - 1 sztuka,
o) Lodówka - 1 sztuka,
p) Pozostałe wyposażenie - 1 komplet.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6b do specyfikacji.W ramach Pakietu 3 Wykonawca w terminie od 22 października 2014 r. do 30 października 2014 r. dostarczy do siedziby DPS w Zbyszycach asortyment wg poniższego zestawienia:
a) Sprzęt do odtwarzania muzyki - 1 komplet,
b) Sprzęt nagłaśniający - 1 komplet,
c) Kamera - 1 sztuka,
d) Aparat fotograficzny - 1 sztuka,
e) Zestaw do karaoke - 1 komplet,
f) Komputer - 1 sztuka,
g) Keyboard - 1 sztuka,
h) Zestaw instrumentów muzycznych - 1 komplet,
i) Radiomagnetofon przenośny - 1 sztuka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6c do specyfikacji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich
Ulica ul. Kościuszki 3
Nr domu 3
Miejscowosc Nowy Sącz
Kod poczt 33-300
Wojewodztwo małopolskie
Tel 18 262 18 92
Fax 18 262 18 92
Internet www.pcfe.powiat-ns.pl
Regon 12109129100000
E mail bziecina@starostwo.nowy-sacz.pl; gporeba@pcfe.powiat-ns.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/10/2014
Wadium 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: a) w przypadku składania oferty na Pakiet 1: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), b) w przypadku składania oferty na Pakiet 2: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych), c) w przypadku składania oferty na Pakiet 3: 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /tekst jedn. Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275 z późn. zm./. 4) Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą zostanie wykluczony. 5) Wadium w pieniądzu: a) wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Nowym Sączu, nr 75 1050 1722 1000 0023 5629 8246 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu PCFE.272.51.2014 Zakup wyposażenia do DPS w Zbyszycach - Pakiet... b) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku zamawiającego; c) zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 6) Wadium w pozostałych formach dopuszczonych specyfikacją: a) oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji, o których mowa w ppkt. 3) lit. b) - e) należy załączyć do oferty przetargowej. Zamawiający zaleca, aby dokument poręczenia lub gwarancji nie był trwale połączony z ofertą z uwagi na konieczność jego zwrotu. b) wadium składane w tych formach musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej ostatecznemu terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą, c) W razie zawieszenia biegu terminu związania ofertą lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium, o którym mowa w ppkt 3) lit. b), c), d), e) albo zostanie przedłużony przez wykonawcę, albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres. 7) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, jednakże Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 9) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).
Potencjal Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Do oferty powinien być dołączony dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www bip.malopolska.pl/pcfens
Spec war Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, 33-300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 3, pokój nr 8 (Grzegorz Poręba)..
Data skl 12/09/2014
Godz skl 12:00
Miejsce Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, 33-300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 3, Informacja - Dziennik Podawczy (pokój nr 7)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: Modernizacja jakości usług opieki społecznej świadczonych przez DPS w Zbyszycach, w ramach projektu pn.: Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy..
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)